kawa ltd 750 tot bobber

wie spelvouten vint mag ze houden!!
O-) _O-
Niks van aan trekken bouke, lekker brommer bouwen *O*

Met jullie kan ik praten })

Heb je al nieuwe foto,s Bouk ?

Heb het nu druk met van alles en nog wat,maar ooit wil ik ook n bobber bouwen dus leuk om dit te volgen !

Groeten Magnamannetje.
 
WTF?! Zijn we nou op een motorforum aan het lullen over het Nederlandse dictee en het plaatsen van "d" s en "t" s!

Das net zoiets als iemand halverwege de seks duidelijk maken dat je ongelooflijk veel zin in een bakkie snert hebt!...Pfiew, lets talk bikes!!!
groot gelijk kerel . het het doet me niks. het gaat om de motor. ik kan er ook niks aan doen dat ik met woord blindheid ben geboren. })
 
t'ja je hebt dicteemonsters ,en dan heb je weer mensen die in andere dingen goed zij he
,en je ziet direkt waar je bouke kan plaatsen ,goed bezig man word een leuke fiets , en de rest hun commentaar die lach je maar weg wanneer je met je fiets aan't bollen zijt
 
vorige winter heb ik ook aan een vulcan LTD gewerkt, vooral de achterkant,
deze winter wou ik het stuur en de voorvork annpakken maar het is er nog niet van gekomen
full
 
hallo ik ben bouke pruts . ik ben een kawa ltd aan het verbouwen tot bobber.ik heb een oude motor gekocht . hij heeft 5 jaar buiten gestaan dus het word een hele op gave.om hem goed te krijgen maar we zien wel . met een flex en een lasapparaat en een paar buizen kom je een heel end. *O* [afbeelding]


Hééj Bouke( Emiel), flinke verbouwing!
Vraagje......wat doe je met de diverse onderdelen die je niet meer terug zet?
Gebruik je de koplamp en teller-unit nog?
Zijkapjes,...voorspatbord...?
 
Laatst bewerkt:
Hééj Bouke( Emiel), flinke verbouwing!
Vraagje......wat doe je met de diverse onderdelen die je niet meer terug zet?
Gebruik je de koplamp en teller-unit nog?
Zijkapjes,...voorspatbord...?
nee dat gebruik ik niet meer.dus als je als je er belang bij heb. dan kan dat.
 
Plaats hem hier eens.Kans dat je bovenaan eindigt.
mislukte choppers

Ik wil niet zeike maar doe het toch.Je plaatst hem hier dus kan ik ook mijn mening geven.

Afschuwelijk.

Kun jij je mening niet bij het hek van een kleuterschool gaan geven? misschien nemen ze je daar wel serieus! Het enige waar jij goed in bent is commentaar leveren en zelf niks klaar maken :r :r

Niks van aantrekken bouke, lekker doorbouwen en foto's blijven posten ;)
 
nou, ik neem murph's commentaar wel serieus moek zeggen. Ben meestal vrij genuanceerd, maar 'bouke pruts' dekt de lading wel...misschien wijzigen in prutser. ik vin t er niet uitzien, en m.i. valt die duc ook niet onder chopper...
 
nou, ik neem murph's commentaar wel serieus moek zeggen. Ben meestal vrij genuanceerd, maar 'bouke pruts' dekt de lading wel...misschien wijzigen in prutser. ik vin t er niet uitzien, en m.i. valt die duc ook niet onder chopper...
of iemand hem nu wel of niet mooi vind doet me niks. het ging mij meer om het ver bouwen van de motor.ik ben zelf een chopper gek. maar soms krijg je wel eens wat. })
 
Kun jij je mening niet bij het hek van een kleuterschool gaan geven? misschien nemen ze je daar wel serieus! Het enige waar jij goed in bent is commentaar leveren en zelf niks klaar maken :r :r

Niks van aantrekken bouke, lekker doorbouwen en foto's blijven posten ;)

Euhhhh.U zit verkeerd.Verkeerde afdeling bedoel ik.

Maar je hebt me wel overtuigd.Het is een strakke bobber geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan