Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, stuk pijp erop en klaar. Maar komt daar nou een diepe roffel uit? Ik heb het idee dat die juist jankt i.p.v. een roffel geeft.

Vind dit ook wel een mooie pijp.
even gejat van een ander topic.
[afbeelding]

Geluid is ook wel goed. Of is er een pijp die lager gaat? Hoe dieper de roffel hoe beter in mijn ogen.



uit deze komt een mega roffel...

en incl. rvs spruitstukken klinkt tie me toch ff rauw... :9~

en hier en daar een dikke blauwe vlam bij terug schakelen... ;)


kopen? :)
 
moggeh... ben er ook weer bij... :W

@ pina,

:N geen fulleke klone... ik blijf niet met die Bak Met Wielen rijden. en de Zet gaat zeker niet weg.
Sorry vriend! :$
mocht je willen, dat je er zo goed uitzag ! hahaha! O-)

:+
Jij trekt volle zalen zeker? :? ...........zal je wel een lam klauwtje krijgen! :+
Goedemorgen.

Hier in de tuin geeft de thermometer zowaar eindelijk weer eens plus 2 aan. Zou die k*t winter nu eindelijk voorbij zijn?
Nu nog even een paar dagen goed regenen om de pekel weg te spoelen en de rest van het jaar temperaturen boven de 15 graden.

Ik begon afgelopen week zelfs nog te twijfelen om te gaan schaatsen! Ik!
Heb mezelf gelukkig net op tijd tegen kunnen houden.

*O* O-)
Ik hoop met je mee!!! :Y :Y :Y




....moet je eerlijk bekennen dat ik gisteren erg ver ben meegegaan met de winterzotheid: nog net niet schaatsen, maar wel gewandeld over 't ijs! :$
 
uit deze komt een mega roffel...

en incl. rvs spruitstukken klinkt tie me toch ff rauw... :9~

en hier en daar een dikke blauwe vlam bij terug schakelen... ;)


kopen? :)


Kijk scherp, nou ik wilde eerst maar eens beginnen met het aanschaffen van een Z750 voordat ik al allerlei accessoires koop. :)

PS. Maar waarom doe jij hem eigenlijk weg als je hem er pas 500km onder hebt zitten?


Zal vanavond als ik thuis ben eens luisteren.

Die Bos die ik heb maakt best een diep geluid. Wel aardig ook als je hem uit laat rollen dat je dat ook echt goed kan horen.
Heb helaas niet echt een manier om op te nemen buiten me mobiele telefoon om (weet dus niet of je daar echt vrolijk van moet worden)

Kan er wel een foto van nemen als je wilt.

Als dat niet teveel moeite is ben inderdaad wel benieuwd naar hoe die eruit ziet.
 
Laatst bewerkt:
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

442786264_6_eOHx.jpeg

442786327_6_-wcJ.jpeg


mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
~
 
Laatst bewerkt:
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]


*O* *O* welkom *O* *O*
 
aaf :W

was ik hier al :?

aan de nieuwen; welkom
aan de jarigen(of net geweest); gefeliciteerd(alsnog)

@ Don Vito;
kun je die spiegels niet gewoon op je eigen stuurgewichtjes monteren ?
langere bout gebruiken of zo, kan bij de meesten wel op die manier
 
Laatst bewerkt:
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]
Welkom bij de Zetters en je hebt de mooiste kleur genomen *O*
 
aaf :W

was ik hier al :?

aan de nieuwen; welkom
aan de jarigen(of net geweest); gefeliciteerd(alsnog)

@ Don Vito;
kun je die spiegels niet gewoon op je eigen stuurgewichtjes monteren ?
langere bout gebruiken of zo, kan bij de meesten wel op die manier

Nee blijkbaar niet, stuurgewichten zijn te dik... mijn broer doet aan CNC, frezen en die dingen... hij heeft het nagemeten en gaat die originele afvlakken aan de binnenzijde zodat ik ze daarover krijg... zodra ik ze terug heb zal ik een foto posten met wat ik bedoel...

zoiets dus... binnenzijde wat afvlakken waardoor die er toch overschuift...
IRP_13_tn.jpg


Iets anders, ik heb TopBlock valblokken laten plaatsen bij de dealer... worden die op een speciale manier vastgezet? Zodat ze nooooit meer loskomen misschien? Heb met al mijn kracht :$ de schroeven er proberen uit te draaien maar potvast... Wou het afhalen en die houder zwart laten spuiten op't werk...
Deze dus
Naamlooooooos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]


Welkom!!!!!! & Black is beautiful............... gelijk ff hier http://www.kawasaki-zetters-forum.nl/ kijken!! :W
 
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]
Mooie Z750 .... in de mooiste kleur
Dat korte dempertje is :9~ i

Veel pezier er mee
 
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]



Hoi Kawaricky, welkom in dit topic van de Zzzeters.

:Y :] :] *O* :)
 
Nog even een andere niet geheel onbelangrijke vraag. Hoe breed is een Z750 met het standaard stuur dit i.v.m. een deur waar hij door naar binnen moet.

Volgens motorbikes.be is het 75 cm maar die gegevens kloppen ook niet altijd 100%.
 
Laatst bewerkt:
Nog even een andere niet geheel onbelangrijke vraag. Hoe breed is een Z750 met het standaard stuur dit i.v.m. een deur waar hij door naar binnen moet.

Volgens motorbikes.be is het 75 cm maar die gegevens kloppen ook niet altijd 100%.
is dat incl. stuurgewichten en spiegels ??

Heb er een superbikestuur opzitten,kon met bar-endspiegels niet meer door de deur heen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan