Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dat incl. stuurgewichten en spiegels ??

Heb er een superbikestuur opzitten,kon met bar-endspiegels niet meer door de deur heen O-)


Geen flauw idee :) Ik hoopte eigenlijk dat iemand dat eens wil meten want zoals ik al zei vertrouw ik motorbikes.be ook niet helemaal.

Zou wat zijn helemaal trots aankomen met je nieuwe bike en dan past hij niet door de deur _O-

En aangezien ik een houten kozijn heb met daarin ook een raam ga ik die er ook echt niet uitslopen.

Heb nu een gsx-r 600 uit 1997 en die past ook alleen maar door de deur als ik de spiegels inklap.
 
Geen flauw idee :) Ik hoopte eigenlijk dat iemand dat eens wil meten want zoals ik al zei vertrouw ik motorbikes.be ook niet helemaal.

Zou wat zijn helemaal trots aankomen met je nieuwe bike en dan past hij niet door de deur _O-

En aangezien ik een houten kozijn heb met daarin ook een raam ga ik die er ook echt niet uitslopen.

Heb nu een gsx-r 600 uit 1997 en die past ook alleen maar door de deur als ik de spiegels inklap.

haal je toch wat van je stuur af :P :P
full


Zal even kijken......
 
Nog even een andere niet geheel onbelangrijke vraag. Hoe breed is een Z750 met het standaard stuur dit i.v.m. een deur waar hij door naar binnen moet.

Volgens motorbikes.be is het 75 cm maar die gegevens kloppen ook niet altijd 100%.
Ik neem aan dat het stuur van de Z1000 hetzelfde is en die is incl. stuurgewichten 77 cm :)
 
volgens Kawasaki is de breedte van een '06 780 mm
en een 08 staat er niet in/bij

Meten is weten,dus er moet iemand naar de schuur toe :+
 
Laatst bewerkt:
Kijk scherp, nou ik wilde eerst maar eens beginnen met het aanschaffen van een Z750 voordat ik al allerlei accessoires koop. :)

PS. Maar waarom doe jij hem eigenlijk weg als je hem er pas 500km onder hebt zitten?Als dat niet teveel moeite is ben inderdaad wel benieuwd naar hoe die eruit ziet.


Uiteraard niet te veel moeite, heb nu alleen dus een foto van de uitlaat op mijn mobiele telefoon in het donker (geen flits..)

Zal er morgen met daglicht 1 van maken dan zien we wat meer :)
 
Vant ridersforum zeker, klopt...had ik ook al tijdje geleden gelezen.
Zal verschrikkelijk mooi aanzuig geluid maken ;)

is zekers te doen, zeker omdat je toch al je airbox moet verwijderen voor secundaire valve mod....kom maar op zou ik zeggen wacht nog wel maar ff tot temp wat hoger is, mn schuurtje is niet al te warm, kan je evt tijdelijk mn PCIII mapje wel gebruiken :9

Het enige is dat je de inlaat sensor wel in de buurt moet "pas" maken, zit normaal in je box.

En als we toch bezig zijn dan :Y , kunnen we je inlaat kanalen ook ff mooi maken :9~ ....en omdat we dan toch al bezig zijn kunnen we dan ook maar meteen je uitlaat kanalen mooi maken :9~ , heb dr inmiddels wel ervaring mee...gut gut....val je vant ene int ander :?


oh ja...alles modden halen we niet in een zaterdagje trouwens B|







:+

oké, laten we de luchtfilterkast zitten.........

Ennuh, het kan ook eerder, maar dan hier in de huiskamer (lekker warm).

Uitlaatkanalen glad maken heb ik ook wel oren naar. Wat moeten er dan allemaal gedemonteerd worden? (cilinders eraf, vind ik iets teveel van het goede)

:)
 
Kijk scherp, nou ik wilde eerst maar eens beginnen met het aanschaffen van een Z750 voordat ik al allerlei accessoires koop. :)

PS. Maar waarom doe jij hem eigenlijk weg als je hem er pas 500km onder hebt zitten?
.


ik heb m'n Z gister verkocht... alles extra's eraf gehaald en verkocht, alleen het uitlaat systeem wacht nog op een nieuwe eigenaar ;)
 
je kunt toch ook even steken, eerst de ene kant, dan evn schuin houden en dan de andere kant. werkt bij mij perfekt met 84cm en handkappen

:^

ziet er goed uit :}

Alleen nog even een ander dempertje ;)

+1 of ms geeft die foto een vertekend beeld en is het in het eggie wel kicke....

had ik in 2003 ook kleur vond ik iets te maar toen ik hem in echie zag, besloot ik hem te kopen na een hele zondag een demo te leen te hebben gehad :P
 
je kunt toch ook even steken, eerst de ene kant, dan evn schuin houden en dan de andere kant. werkt bij mij perfekt met 84cm en handkappen

Dat is inderdaad een goed idee alleen ik moet ook over een drempel heen dus heb wat vaart nodig. iig teveel vaart om dan ook nog gauw te kunnen steken. :P

@ Raisk daglicht is inderdaad wel handig.

@Vinnie-v er is wel een leuk speeltje retour gekomen.

@ Straycat Tja, van de andere kant als hij anders buiten zou moeten staan dan zou bij mij de keuze ook gauw gemaakt zijn.
 
Hallo ben Danny. 23 jaar. Heb ook een Z1000 gekocht maandje geleden.

foto'tje:

Z1000.jpg


Lees al een tijdje mee, maar nu maar eens een keer registreerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan