Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
welkom Kawaricky, *O* een mooie bike! :] Maar ik heb nu ook mivv uitlaten op mijn kawasaki Z1000, maar die maken met de db killers erin ook al een hels kabaal, dus snap ik niet dat je die dingen eruit wil halen, maar ja daar zal ik wel een meid voor zijn om dat niet te snappen. Ik had ook al gezegd dat ik niet veel te vertellen had dus....... :X :X :X
Greetz Agnes *D
Het teveel aan geluid is simpel op te lossen hoor; oordoppen. })
 
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]


Je bent dus overstag gegaan. *O*

[quote="kawaricky, post: 11402102, member: 74770"]
Hallo ben Danny. 23 jaar. Heb ook een Z1000 gekocht maandje geleden.

foto'tje:

[[url="http://www.hroproject.nl/Z1000.jpg"]afbeelding[/url]]

Lees al een tijdje mee, maar nu maar eens een keer registreerd.[/quote]

en voor jullie bijde.

[img]https://www.motor-forum.nl/media/519536/full

full



[afbeelding]


hier zie je het ook nog niet zo goed... maja


Moooooooi :9~ :9~ :9~ heel veel plezier met dit fantastische groene apparaat.
 
Laatst bewerkt:
ojah...





[afbeelding]


in real life issie nog 10 keer mooier 8-) :}

Woow wat een gave motor. De lijn in het kuipwerk is wel erg mooi en de brug ziet er ook heel apart uit zo :9~

Alleen die uitlaat ben ik niet kapot van maar hoe vaker je hem zo ziet zal het wel wennen. Maar deste meer een goede reden om zo snel mogelijk een andere uitlaat eronder te smijten :P

Edit: Na het zien van de foto van de achterkant.... :9~ :9~
Wat een heerlijk slank kontje zeg!!!!
Al moet er nog wel die afschuwelijke taartschep op en de knipperlichten dus dat ontsierd weer een beetje '(


Hallo ben Danny. 23 jaar. Heb ook een Z1000 gekocht maandje geleden.

foto'tje:

[afbeelding]

Lees al een tijdje mee, maar nu maar eens een keer registreerd.

Welkom :W en veel rijplezier en veilige km's op de Zed


Hallo, we blijven niet aan de gang met beterschap wensen... B| Op deze manier is dat onbegonnen werk. :+
De volgende vuistregel is van belang; één week ziek = 3 weken uitzieken. Naar behoefte eventueel een maandje langer. En echt; dan gaat het veel beter. :Y

Haha ja dat had ik de vorige keer ook beter kunnen doen ipv snel weer naar buiten hollen en gek lopen doen.
Dat uitzieken spreekt me trouwens wel aan, al zal de baas daar anders over denken :')

één nadeel hé, de politie heeft geen oordoppen en die willen sowieso graag motortjepesten hé. B|

Gewoon grote evenementen mijden zoals TT's of Red Bull Airraces waar ze gegarandeerd staan te controleren. Voor de rest heb je weinig last van ze.
 
en voor diegene die de auto mee willen nemen op vakantie.

theretriever.jpg


theretrieverdetails.jpg


je kan er natuurlijk ook de gestande auto's mee weghalen die de file veroorzaken.
 
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en heb een vraagje

ik zou graag een kawa z750 bj 2008 kopen.
ik kom van een supermotard aprilia sxv 550 2cil.

graag had ik eens u menig gehoord

1.zijn dit betrouwbare(weinig kinderziektes) moto's,?


2zou dit iets zijn voor iemand die zijn eerste naked koopt?

graag eens umening over tit type motor voor ik er één koop

ps
alvast bedankt voor een antwoord
 
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en heb een vraagje

ik zou graag een kawa z750 bj 2008 kopen.
ik kom van een supermotard aprilia sxv 550 2cil.

graag had ik eens u menig gehoord

1.zijn dit betrouwbare(weinig kinderziektes) moto's,?


2zou dit iets zijn voor iemand die zijn eerste naked koopt?

graag eens umening over tit type motor voor ik er één koop

ps
alvast bedankt voor een antwoord

Of dit betrouwbare motoren zijn ? Naar mijn idee wel, geen enkel model (qua bouwjaar) heeft vreemde dingen. Gewoon goed opletten hoe hij loopt net zoals je zou doen bij elke andere motor die je koopt.

Of het iets is als eerste naked bike ? Ik zeg ja! Kom zelf van een CBR600 af en rij nu Z750 en zou niet meer terug willen. De ervaring is veel beter op de naked bike! (mijn mening dan)
 
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en heb een vraagje

ik zou graag een kawa z750 bj 2008 kopen.
ik kom van een supermotard aprilia sxv 550 2cil.

graag had ik eens u menig gehoord

1.zijn dit betrouwbare(weinig kinderziektes) moto's,?


2zou dit iets zijn voor iemand die zijn eerste naked koopt?

graag eens umening over tit type motor voor ik er één koop

ps
alvast bedankt voor een antwoord


de mijne is pas een paar maanden oud, maar ik heb geen twijfels over de betrouwbaarheid van mijn Z. ik denk dat ik alleen bij italiaanse modellen wat twijfels zou hebben :+


het is mijn eerste naked en ik ben er erg tevreden mee, rijgedrag- zithouding- etc- allemaal erg fijn in mijn ogen.

Maak gewoon lekker een proefrit en laat de motor de antwoorden geven :)
 
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en heb een vraagje

ik zou graag een kawa z750 bj 2008 kopen.
ik kom van een supermotard aprilia sxv 550 2cil.

graag had ik eens u menig gehoord

1.zijn dit betrouwbare(weinig kinderziektes) moto's,?


2zou dit iets zijn voor iemand die zijn eerste naked koopt?

graag eens umening over tit type motor voor ik er één koop

ps
alvast bedankt voor een antwoord


Nou ,ik heb een Z-750 uit 2004, dat is een prima motor voor het bochtenwerk :9 en voor de rest nog nooit problemen mee gehad. :N

Ik zou zegen ga eens proefrijden, dan kan je zelf kijken of de Zet je bevalt. :Y :Y :)
 
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en heb een vraagje

ik zou graag een kawa z750 bj 2008 kopen.
ik kom van een supermotard aprilia sxv 550 2cil.

graag had ik eens u menig gehoord

1.zijn dit betrouwbare(weinig kinderziektes) moto's,?


2zou dit iets zijn voor iemand die zijn eerste naked koopt?

graag eens umening over tit type motor voor ik er één koop

ps
alvast bedankt voor een antwoord


Testrijden en je zult het wel merken... de meeste (iedereen) hier kunnen niet wachten tot het weer droog is dus qua rijplezier zeker doen...
Mijn beste motor ooit... !


ook mijn eerste ooit :P

Greetz
 
Woow wat een gave motor. De lijn in het kuipwerk is wel erg mooi en de brug ziet er ook heel apart uit zo :9~

Alleen die uitlaat ben ik niet kapot van maar hoe vaker je hem zo ziet zal het wel wennen. Maar deste meer een goede reden om zo snel mogelijk een andere uitlaat eronder te smijten :P

Edit: Na het zien van de foto van de achterkant.... :9~ :9~
Wat een heerlijk slank kontje zeg!!!!
Al moet er nog wel die afschuwelijke taartschep op en de knipperlichten dus dat ontsierd weer een beetje '(



neehoor :) , zodra er knippers voor in het achterlicht zijn gaan die erop... en komt een klein kentekenplaat houdertje op *O*

hier heb je verder niks aan :+
aec257c6921b32eadf4024652df7b52e
 
De uitlaat op die andere foto is home-made. Er is hier wel een demper in gemaakt alleen natuurlijk produceert deze uitlaat wel teveel Db. Daarom heb ik de demper alleen voor de afwisseling...want deze akra maakt natuurlijk een prachtig geluid.

Ik zeg het word tijd voor een zonnetje en 18 graden celcius....want het is tijd om weer te knallen.

full
 
pff.... wat voelt het raar je motor uit handen te geven :/







vanaf nu bennik echt koos motorloos O-)
 
komt er dan geen slijpsel in de cilinders of blijft er niet wat aan de zuigers hangen?? :?
de rest doen we ook natuurlijk...... :)

Wat ik heb gedaan is zeker weten dat je kleppen dicht staan, dan beetje wd40 erin spuiten zodat dat het alu slijpsel opvangt en dan met 10bar eruit blazen met een luchtpieffie :) en dat is al plus minus 10k km geleden.

Je moet het natuurlijk niet met open kleppen doen nee...dat zou zonde zijn he O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan