Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

allemaal vriendelijk bedankt over de reaktie van de z750.

ikga er één aanschaffen.een 2009in het groen

ps:wat kost het om de z750 in te schrijven(1malige tax in belgie).
is er een belg die dit weet?MAG OOK EEN NEDERLANDER ZIJN HOOR DIE HET WEET.HAHA

Kan de dealer je dat niet exact vertellen?
 
Ja de ER-5 is een lekker (licht) pekel fietsje en die gebruik ik dus voor woon-werk en als ik een keer in Eindhoven moet zijn.

mijn Zet komt voorlopig nog niet buiten. :N

Zoiets zou ik later ook wel willen aanschaffen, een pekelfiets dan. Een ER-5 of een GS500 of iets in die geest. Als het me maar van A naar B brengt en dat op 2 wielen en een blok van meer dan 125cc.
Het weer is nu niks mis mee. Dus baal er net zoals velen hier dat er toch niet gereden kan worden '(
 
Kwam deze net tegen... wil ik niet achter me hebben rijden!
Hoe kan die door zo'n helm zien?
[afbeelding]
Viezier is bedekt met soort zeer fijnmazig gaas/doek waar de print op staat. Kun je van binnenuit gewoon doorheen kijken. Helm is wel gaaf zo. })

En dat hij gen beschermende kleding aan heeft? Ach, misschien staat hij er alleen maar zo bij voor de foto.
En anders kun je het hem ook niet kwalijk nemen; Denk je eens in dat je in een warm land woont waar het constant zo rond de 30 graden is....... :9~

Zouden wij dan met zijn allen nog steeds braaf in een leren pak rijden? Bij elk ritje dat je maakt? Ook die van 10 minuten? O-) 8-)
 
middag :W


zag een Z750 door de file rijden over de A9 vanmiddag... iemand van hier


hij was heeeel vies :')
 
Viezier is bedekt met soort zeer fijnmazig gaas/doek waar de print op staat. Kun je van binnenuit gewoon doorheen kijken. Helm is wel gaaf zo. })

En dat hij gen beschermende kleding aan heeft? Ach, misschien staat hij er alleen maar zo bij voor de foto.
En anders kun je het hem ook niet kwalijk nemen; Denk je eens in dat je in een warm land woont waar het constant zo rond de 30 graden is....... :9~

Zouden wij dan met zijn allen nog steeds braaf in een leren pak rijden? Bij elk ritje dat je maakt? Ook die van 10 minuten? O-) 8-)



die van 10 minuten niet denk ik O-) maar in ieder geval een spijkerbroek aan dan :X
 
Jij trekt de verkeerde types idd aan :Y
Hoe zou dat toch komen.... :?


Misschien kijken ze wel naar de motor O-)
Geen idee hoe dat komt!? O-)


Enne, als ze goed naar de motor kijken, dan zien ze toch wel dat 't 'n rustig toermodelletje is? :? ..........dus dat kan de reden niet zijn! :+

Zal m even betalen,me 1e van 2009 :P
Valsspeler! :X .......dat was de laatste van 2008! B|
Nou al? Niet op de Z toch? Of ben je een van de zeldzamen die dit jaar al gereden heeft?
Duurt een week of 6 voordat een bon in je gleuf valt, dus reken maar uit! :+
 
Geen idee hoe dat komt!? O-)

Enne, als ze goed naar de motor kijken, dan zien ze toch wel dat 't 'n rustig toermodelletje is? :? ..........dus dat kan de reden niet zijn! :+

Nou het is een engelse motor.... En nou staan de engels die op vakantie zijn meestal niet bepaald in een goed daglicht.
Wie weet zijn die agenten bevooroordeeld en werkt het als een magneet waardoor ze je extra in de gaten houden.

Maar dit is natuurlijk puur theorie :+
 
Zouden wij dan met zijn allen nog steeds braaf in een leren pak rijden? Bij elk ritje dat je maakt? Ook die van 10 minuten? O-) 8-)

die van 10 minuten niet denk ik O-) maar in ieder geval een spijkerbroek aan dan :X

De korte ritjes wordt al wat meer een 2strijd om in het pak te gaan. Leer is zo'n gevecht, meestal om hte weer uit te doen na lekker gezweet te hebben.
Dan zou een motor spijkerbroek al meer een uitkomst zijn die ik zou gebruiken.
 
Nou het is een engelse motor.... En nou staan de engels die op vakantie zijn meestal niet bepaald in een goed daglicht.
Wie weet zijn die agenten bevooroordeeld en werkt het als een magneet waardoor ze je extra in de gaten houden.

Maar dit is natuurlijk puur theorie :+

Dus eigenlijk is het de schuld van Triumph,dat wij de boete destijds hebben gekregen. :?

Tis niet de schuld van Pina,want Triumph kon niet vermoeden dat hij er eentje van hun ging kopen :+
 
Langsgeweest met een vriend bij lokale honda-dealer... :$ nieuwe 600RR met C-ABS zou echt goed rijden, gecombineerd remsysteem... ben eens benieuwd, heb alleszins mijn naam & tel. doorgegeven voor een testrit zodra ze er eentje in demo hebben... Toen hij zei wat mijne van 2008 nog waard was verschoot ik even hoe laag dat was... accessoires maken niets uit ivm overnameprijzen zei hij... 600RR kopen? :N Nee hoor! Hou de mijne wel! :Y :]
 
Dus eigenlijk is het de schuld van Triumph,dat wij de boete destijds hebben gekregen. :?

Tis niet de schuld van Pina,want Triumph kon niet vermoeden dat hij er eentje van hun ging kopen :+

Daar komt het eigenlijk wel op neer. :Y

Dus je kan ook zeggen dat Pina een slachtoffer is geworden van het Triumph/engelse imago.
Arme Pina toch.... is die in goed vertrouwen erin geluisd :+
 
Het kan altijd erger:
Ik zag laatst iemand rijden op en zwarte Zet met zwarte banden! :o :+
full


Dat was toch niet Ad? :? :? O-)
't Wordt alleen maar leuker! _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan