Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou het is een engelse motor.... En nou staan de engels die op vakantie zijn meestal niet bepaald in een goed daglicht.
Wie weet zijn die agenten bevooroordeeld en werkt het als een magneet waardoor ze je extra in de gaten houden.

Maar dit is natuurlijk puur theorie :+
Het duurde zeker een tijdje voordat jij een voldoende had voor je theorie? :+


Maar mocht dit nou echt zo zijn, dan zal ik maar eens 'n Kawa-sticker op m'n tank plakken O-)
Dus eigenlijk is het de schuld van Triumph,dat wij de boete destijds hebben gekregen. :?

Tis niet de schuld van Pina,want Triumph kon niet vermoeden dat hij er eentje van hun ging kopen :+
.....en 't lag helemaal niet aan jou en Crawl natuurlijk O-) ......jullie reden correct volgens de regels, maar omdat er zo'n mooie hooligan bike achter jullie reed werden we aangehouden! :? ........nou, zo lust ik er nog wel een paar! :+
Daar komt het eigenlijk wel op neer. :Y

Dus je kan ook zeggen dat Pina een slachtoffer is geworden van het Triumph/engelse imago.
Arme Pina toch.... is die in goed vertrouwen erin geluisd :+
In ieder geval blijf ik zelf buiten schot :} , maar 't doet me toch wel pijn dat jullie m'n Triumph vergelijken met een gemiddelde engelse vakantieganger! '( .......Engeland is toch ook 't land van de aristocratie, de kopjes thee en de stiff upperlip? *D
 
veel schakelen... veel afremmen op de motor... eerste 600 km niet boven de 6000 toeren komen... uh iemand nog meer tips :)



navond btw :W

sinds ik hem heb heb ik pas 1keer kunnen rijden(mooi weer rijder) kon het niet laten om hem ff door te trekken naar 200+ hoop dat dit niet te ernstig is
alvast bedankt voor de tips
 
sinds ik hem heb heb ik pas 1keer kunnen rijden(mooi weer rijder) kon het niet laten om hem ff door te trekken naar 200+ hoop dat dit niet te ernstig is
alvast bedankt voor de tips

Als je maar niet te gek doet op begin... zelf ook in de eerste 1000km wat zitten doortrekken enz, maar zeker goed warmrijden. Heb mezelf de gewoonte aangeleerd van eerst wat te "chillen-rijden" op de motor om hem wat op temperatuur te doen komen... en dan bedoel ik geen 2km want dan begint het opwarmen pas... Of vergis ik mij hierin en kan dit geen kwaad? Heb bij mijn eerste auto het tegenovergestelde gedaan, thuis vertrekken en meteen gas open... na paar jaar had ik er spijt van... klote is natuurlijk als je van thuis vetrekt en de eerste rode lichten staat één of andere getunede 100pk auto die denkt... "da's geen racer, die kan ik aan" }) Altijd ff laten gaan dan, kan je zijn reactie zien als hij denkt "IK WIN, IK WIN!!!" en dan zoef

greetz

PS weet nog steeds niet voor welke banden ik moet gaan... Bridgestone, Michelin, Dunlop... Kan ik ze nergens testen allemaal? Op een stuk gesloten baan in de ardennen ofzo bij voorkeur... *D ;)
 
Laatst bewerkt:
nee nog niet...

ik zet hem van de lente/ zomer wel op marktplaats, der is nu gewoon geen interesse... ;)
owkee,wel op het plaza blijven spammen hoor met dat systeem,wie weet huist er hier een potientele koper rond.


nu :z :W
 
.....en toen zat er een hele motor aan vast zeker? _O-
euhm,nou nee zo zag de 1e eruit,


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan