1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kom je daar nou bij?

Ik ben gewoon een voorstander van een eerlijke strijd O-)

Had geen strijd moeten worden. TS had in eerste instantie alleen 3 mei staan. MMaar is echter onder druk van iemand bezweken en heeft een polletje laten starten. Daar heeft hij nu weer spijt van omdat zijn eigen kluppie niet kan de 10de...
 
Had geen strijd moeten worden. TS had in eerste instantie alleen 3 mei staan. MMaar is echter onder druk van iemand bezweken en heeft een polletje laten starten. Daar heeft hij nu weer spijt van omdat zijn eigen kluppie niet kan de 10de...

:^

Maja, t word zoiezo gezellig, hoop alleen op een zo groot mogelijke opkomst vooral *O*
 
Had geen strijd moeten worden. TS had in eerste instantie alleen 3 mei staan. MMaar is echter onder druk van iemand bezweken en heeft een polletje laten starten. Daar heeft hij nu weer spijt van omdat zijn eigen kluppie niet kan de 10de...



O-) volgens mij heeft de TS een veto recht })
 
zet gewoon een datum vast... dit werkt echt voor geen meter zo |(

[me= Basz600] kan op beide dagen daar niet van[/me]
 
IDD. Dat word dan dus de derde......


Alhoewel? De tiende komt beter uit...

ik stem voor de grootste letters :+


nee maar serieus, als je mensen een keuze geeft blijf je dat gezeur houden... als je een datum stelt komen mensen of ze komen niet, en anders proberen ze toch vrij te krijgen...

nu heb je een lijst waarvan de helft wel komt, de andere helft niet en dan weer een deel dat misschien komt maar alleen als pasen en pinksteren op een zonnige dag in st. juttemus valt |( schiet nie op zo :N
 
Jeetje wat is de sfeer en de toon hier kinderachtig geworden zeg...
Ik zal me de volgende keer wel 3x bedenken voordat ik in mijn enthousiasme wat roep.
Had niet verwacht dat het zo zou worden... echt, ik zit met verbazing te lezen, eerlijk waar :o
 
had al voorgestelt om haar mee te nemen vond ze toch niet zo een goed idee :+
en vaders wou ook graag mee alleen wou me moeder niet allleen laten met moedersdag *D
Ik neem moeder gewoon op sleeptouw naar de MM, als cadeautje.
Vindt ze vast geweldig. _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan