1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 of 10 mei. Ik ben er!
Wou vorig jaar ook komen maar het kwam niet helemaal goed uit. En had ook nog geen motor. Nu gaan we er zeker heen! Ik neem ook nog 2 rij-maatjes mee.
 
:W ik kom alleen de 3de, 10de VRO3 :Y

en een weekend later? zodat haarlem en de VRO deelnemers erbij kunnen zijn??? is dat geen optie???
 
en daar komt bij dat MM altijd eerste weekend van mei is. en nog eens een keer dat ik van de 7 keer dat ik de MM mee maak er 3 niet heb kunnen komen ivm een kapotte motor... nu heb ik eindelijk een goed rijdende, gaat de MM in bespreking -O-
 
MFMM 2009 ! *O* op 3 mei ben ik er zeker bij ! }) 1ste weekend van mei zoals het hoort en ik heb er zin in :]

op 10 mei kan ik helaas niet -O-
 
heb in 2008 niet kunnen komen dit jaar moet ik er bij zijn datum maakt me niet uit maak wel vrij


dit wordt me eerste mf motormeeting gauw maar eens wheelie's gaan oefenen
 
Laatst bewerkt:
nou lkkr dan zeg ik dat ik kom word ik gewoon niet tussen de lijst gezet :X :+
full
 
:W ik kom alleen de 3de, 10de VRO3 :Y

en een weekend later? zodat haarlem en de VRO deelnemers erbij kunnen zijn??? is dat geen optie???


Weekend later heb ik ook al voorgesteld, alleen de TO had al wat met datum's zitten "sjoemelen", hij had er nu niet weer zin in om alles te veranderen.

Maar het lijkt mij wel beter om mfmm een weekend later te plannen, omdat er dan veel meer mensen kunnen.
 
@ onder kruipsel ik ha ook naar vro 3.
heb er een topic voor geopend in waar is wat.
 
Weekend later heb ik ook al voorgesteld, alleen de TO had al wat met datum's zitten "sjoemelen", hij had er nu niet weer zin in om alles te veranderen.

Maar het lijkt mij wel beter om mfmm een weekend later te plannen, omdat er dan veel meer mensen kunnen.


Sjoemelen, t was oorspronkelijk gewoon 3 mei, maar dan kon heel mf haarlem niet bleek... Grandia gaf ook al aan dat het eigenlijk traditie is om de 1ste! zondag van mei te doen, daarom heb ik besloten om het bij deze poll te houden, ook om verwarring te voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan