1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjoemelen, t was oorspronkelijk gewoon 3 mei, maar dan kon heel mf haarlem niet bleek... Grandia gaf ook al aan dat het eigenlijk traditie is om de 1ste! zondag van mei te doen, daarom heb ik besloten om het bij deze poll te houden, ook om verwarring te voorkomen.
Ja, sorry, van die traditie wist ik niet...(en het hele Haarlem topic niet zo blijkt) maar volgend jaar zullen we ons weekendje wel anders plannen :)
En nu maar zien welke datum eruit gaat komen.

Jochie, wil je bij mijn naam ook nog even 10 mei vermelden? Voor de volledigheid..
 
Laatst bewerkt:
Sjoemelen, t was oorspronkelijk gewoon 3 mei, maar dan kon heel mf haarlem niet bleek... Grandia gaf ook al aan dat het eigenlijk traditie is om de 1ste! zondag van mei te doen, daarom heb ik besloten om het bij deze poll te houden, ook om verwarring te voorkomen.

Bedoelde het niet verkeerd hoor :]
 
Lieve mensen/TS/Modjes :W

heel aardig van jullie dat jullie rekening houden met ons ( haarlem topic) daar zijn we erg dankbaar voor :} :} :} :} :}

en als het toch de 3e word gehouden dan is er niks aan te doen en zien we jullie wel de volgende MFMM want je kan niet iedereen tevreden houden en zeker niet als er zoveel mensen op afkomen maar ook een hoop niet kunnen ;)

maar tot nu toe gaat het voor ons de goede kant op *O* *O*
 
Hee het haarlem topic gaat toch wel een hele grote groep vandaan denk :Y

waar verzamelen jullie??

of stel ik nu een vraag die elk jaar word gesteld door tientalle mensen :$ :z
 
Hee het haarlem topic gaat toch wel een hele grote groep vandaan denk :Y

waar verzamelen jullie??

of stel ik nu een vraag die elk jaar word gesteld door tientalle mensen :$ :z
Nee hoor... maar topics daarover verschijnen tzt wel.. maar je zou kunnen aanhaken bij de Aker langs de A9 waar altijd wordt verzameld (tankstation de Akermaat net na afslag Heemskerk vanaf jou gezien) of bij de BP in Zwanenburg... daar rijdt de eerder genoemde groep namelijk ook heen.
 
Lieve mensen/TS/Modjes :W

heel aardig van jullie dat jullie rekening houden met ons ( haarlem topic) daar zijn we erg dankbaar voor :} :} :} :} :}

en als het toch de 3e word gehouden dan is er niks aan te doen en zien we jullie wel de volgende MFMM want je kan niet iedereen tevreden houden en zeker niet als er zoveel mensen op afkomen maar ook een hoop niet kunnen ;)

maar tot nu toe gaat het voor ons de goede kant op *O* *O*


B| Voor ons niet.
 
Ik kan beide data.
Tenzij het sneeuwt, ik me verslaap of een gigantische kater heb kom ik zeker ff kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan