1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
piccie's????????????


O ja ik ben ook weer thuis.
Nog ff in Afoort geweest maar daar was niet zoveel te zien..

Was wel erg gezellig weer...
 
Ook weer terug. Wat een bende motoren waren er dit keer zeg :o Echt geweldig om te zien. Ben benieuwd of ik nog ergens op een foto sta.
 
Ik denk bij venendaal zelf geen. Daar werd alleen maar met waarschuwingen gegooit.

jah, bedoel ook vooral onderweg... want blijkbaar werd er vanaf amersfoort ook eentje vanaf getrokken. Wel gezien dat er iemand af ging, maar wist niet dat dat door politie was. ik dacht dattie moest tanken ofzo... :Z nou zat ik ook nie zo goed op te letten
 
Mensen, net terug van Veenendaal, wanneer is de volgende meeting "Het was geweldig ", nooit meer op buienradar kijken, alleen daar wat regen gehad.
Wie was het die op terug weg net door de rotonde bij MacDonald op zijn (plaat) ging?.
Jammer het gas erop net op de oversteek witte vlakken en daar ging hij, of bleef zijn handschoen vast op het gas zitten ?.
Tot de volgende meeting , laat even weten waar en hoe laat. ?.

Laat jullie foto's / filmpjes zien.
Dan weten de thuis blijvers wat ze hebben gemist?.


Mvgr. J.v.Soelen
 
Laatst bewerkt:
was super mooi, veel speciaals gezien. wel jammer van die schuivert bi de rotonde. Ik heb nog nooit iemand "live" zien vallen, de klap had meer weg van een strijker die af ging dan een schavend geluid.

en die bende met monster truck en motoren met verlengde achterbruggen, omfg te vet.
 
erg leuke meeting, vond het opzich niet verkeerd dat dit keer de politie er bij was. scheelt een hoop ongelukken. ze waren best schappelijk vond ik. als je er met een wheely aankwam was er niks aan de hand.

was wel erg druk zeg!

mijn foto's zijn op dit moment aan het uploaden (294 stuks)
 
Waar was die laptop van die ene agent nou eigenlijk voor :? Heb er een foto van gemaakt, maar kan niet goed zien wat ie er mee doet. Iets van een invulveldje voor kentekens denk ik zelf })

Terug op kantoor aan het netwerk hangen en binnen no-time worden de acceptgiro's bij het CJIB de printer uitgespuugd }) })

Of ben ik dan erg negatief :? :P

Hoe dan ook.... ik heb me weer prima vermaakt vandaag :Y
 
was weer leuk!

welke groep reed er vanmorgen vanuit ergens rond haarlem, richting veenendaal
en reed bij utrecht mooi verkeerd??

ik dacht eerst dat jullie een mooiere route wisten, maar toen we gingen keren om weer terug te rijden wist ik genoeg, en ging ik er maar vandoor (met m'n zwart rode bandit!)
 
opzich wel leuk dagje gehad maar wat een kloteweer en de politie moet ook opzouten gaat al jaren goed we slopen niks :W

erg jammer ik heb nog wat foto's die zal ik posten in foto topic *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan