honda cb 750 project

Doe eens een foto van jouw 'ding' dan, HondaHielke.
motorHenk102.jpg


gelukt!!! Het enige wat er nu niet opstaat is een 80 cm hoge RVS Sissybar
 
wat je al niet kunt maken hea, van zo'n honda cb750....verbluffend... :+


Wat je allemaal niet kan doen met een slijptol :)

Maar even terug naar waar dit topic voor gestart is.
TS moet lekker maken wat die zelf mooi vindt en wat in z'n budget past.
Ga op internet zoeken naar choppers die gebaseers zijn op de cb 750.
Zijn er zat van te vinden en kijk welke richting je op wil.

Ik denk wel dat met het standaard frame het niet meevalt om er een leuke fiets van te maken
 
Nee sukkel, ik ben ook leip van Harley's en andere mooi verbouwd spul, ik heb dan ook zo'n ding, alleen jouw reacties en het stoer doen met een badge van de HA lijken mij wat ongepast en niet zo slim, vandaar sukkel.

En dan nog effe wat, ik rij liever op een lelijk hok ipv helemaal nergens op


Eer ik me op dat geval liet zien zette ik nog eerder de rolschaatsen van 1972 weer in het vet .
 
Nee, een custom Harley aanschaffen,jezelf een 'brother' noemen met je stoere patch, vervolgens je HD verkopen omdat je vrouw een auto wilt.
Wie is nu het mietje?
 
Pas op he.Harm heeft 2,5 week eem Harley gehad.Weliswaar het vrouwe model.Maar hij hoort er wel bij.Tevens heeft hij in Zuidafrika een Harley gehuurd.Hulde voor smalle Harm.
 
Dank jullie voor de steun. Ik weet wel dat een hoop mensen mij een sukkel vinden, maar ik doe me niet anders voor dan ik ben. Ik zal een nieuw topic openen voor de rijvaardigheidslessen die ik wil geven. En echte stoere mannen mogen ook meedoen, hoor.
 
Ach OVERAL??? valt ook wel weer mee overdrijven is ook een vak...........
Maaaaruh vind je het vervelend dan???
Moet je hem kopen ben je ervan af.......
 
Ach OVERAL??? valt ook wel weer mee overdrijven is ook een vak...........

Vind je?

~
Dag,

Grappig projectje maar smaken verschillen :r ik hou op zich meer van het strakke lage spul :Y
Ik heb ook een cb projectje zie link:
Mooie zelfbouw Honda CB750 chopper 1978 met cb900~

~
Super vet petje af.
Ik heb zelf ook zo'n projekt met een CB750 maar een blok uit elkaar trekken gaat mij net iets te ver,wel gaaf om te zien dat ze in die tijd ook al met cb's aan het choppen waren.
Had je pa hem back in the seventies zelf zo gebouwd???
zie link voor mijn cb projekt....
Mooie zelfbouw Honda CB750 chopper 1978 met cb900~

~
Mooie bol's allemaal ik heb zelf nog een hoop onderdelen voor de bol:tank, zijkappen, voorpoten,wielen,blok 900cc,buddyseat,en een complete maar wel kale cb900 f van 1981 is de 2de foto zie link:
Mooie zelfbouw Honda CB750 chopper 1978 met cb900~

~
Ik heb te koop: danwel geen cbtwin maar een cb750four maar t is toch wel een hele mooie CB.

Mooie zelfbouw Honda CB750 chopper 1978 met cb900~

~
Bruut geweld allemaal,helaas moeilijk op te brengen in deze crisis tijden.
Ik heb wel een mooie zelfbouw CB750 chopper TE KOOP danwel geen H-D maar wel betaalbaar.

Mooie zelfbouw Honda CB750 chopper 1978 met cb900~

.... en dan zijn er ook nog een paar topic's gesloten die je op verschillende plekken zelf bent gestart om je fiets aan de man te brengen.

Inderdaad; je maakt je hiermee niet geliefd.
 
Ach ja moet je je daar druk over maken???? of je geliefd bent of niet...
Haha *O*

En behalve dat is het nog een ronduit lelijk CB project ook waar je naar verwijst. Die twee foto's, moet dat ervoor en erna voorstellen ofzo? Kan net zo goed omgekeerd zijn, zijn beide even lelijk. Zou inderdaad niet meer teveel spammen met die link van je, want als ik zo'n brommert had zou ik me de ogen uit de kop schamen en er vooral niet mee te koop lopen...
 
Als je de tekst goed gelezen had dan had je mischien begrepen dat het dus niet 1 en de zelfde motor is.................
 
Terug
Bovenaan Onderaan