Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook weer hier :W :W :W
Vandaag wat onderdelen naar een poedercoater laten brengen. Volgende week klaar. Wordt de speed nog iets zwarter *O*


da's ook toevallig......ik heb gisteren m'n rem- en schakel-set naar de poedercoater gebracht. Ook de zijstandaard en de bevestigingsbeugel van m'n uitlaat...

ZWART
gaat 't worden.......niet verwacht hè? :X :X
 
Even reclame maken voor een Belgische Speed Triple die te koop staat:

http://www.2dehands.be/speed-triple-08-55065599.html?qq=triumph

55065599-speed-triple-08.jpg
 
Stoer ding. Zo hoort een speed triple er wel zo ongeveer uit te zien.

Wat zijn de S3's trouwens goedkoop in Engeland zeg..... Ik begin al bijna te twijfelen.....

Toch wel gaaf een 1050....

Wat zouden ze als opvolger (volgend jaar?) plannen?

1200 cc? Slipperclutch? Uitlaat onder het blok?

Op een ander forum heeft iemand de berekening gemaakt voor een Speed Triple. Ik geloof dat hij uitkwam op 200 of 300 euro verschil -O-
 
Op een ander forum heeft iemand de berekening gemaakt voor een Speed Triple. Ik geloof dat hij uitkwam op 200 of 300 euro verschil -O-

Dat zal dan een nieuwe zijn geweest?

2e hands is het verschil namelijk echt wel aanzienlijk.

Een nette 2005/2006 er bijvoorbeeld. BPM is niet echt veel meer (krap 800 of zo) keuringskosten RDW erbij, km/miles teller is digitaal en dus wss wel om te zetten, lampen kun je volgens mij wel zodanig bijstellen dat het ok is.
 
:W nieuw deel alweer *O*

zijn er trouwens al mensen met een s3 2008 met een achterlicht met knippers erin
ik zouw wel willen weten of je het nouw een beetje ziet een maat heeft een
kawa z750 met knippers in achterlicht en vindt als je er achter rijdt het slecht ziet
:W
Heb er eentje op mijn 1050 zitten, is dan wel geen 2008, maar ik verwacht dat daar qua zicht niet veel verschil in zit.

Het zicht van de mensen achter mij (ik kan het zelf niet zien he :+ ) op de knipper- en remlichten is een stuk minder dan met normale knippers.
Nu geldt dat eigenlijk wel voor elke aanpassing van de normale knippers/achterlicht, maar het geintegreerde knipper/achterlicht is echt een stuk minder duidelijk.



Maar het smoelt wel ontzettend lekker. :9~



KAN dàt met een Speed Triple?

Nooit geweten!
Ook eens proberen!

*O* *O* *O* *O*

De door mij gelinkte Engelse ebay verkoper is betrouwbaar. Is een Triumph dealer. Jas is binnengekomen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*


Yeb, met gemak zelfs...............


full
 
En met zijn tweetjes gaat het net zo makkelijk.

EDIT, moet ik de foto wel posten

full
 
Laatst bewerkt:
Poser B| ;)


Maar ik heb ook het schakel/rem setje met voetsteunen (ook passagier), jiffy, driehoekje bij het frame links, radiatorcovers, bevestigingsbeugels van de uitlaten en dat blikke ding aan de onderkant bij de rechter voetsteun naar de poedercoater gebracht. Leuk winterprojectje *O*
En maar eens kijken of ik op ebay uk een hugger kan scoren.
 
Poser B| ;)


Maar ik heb ook het schakel/rem setje met voetsteunen (ook passagier), jiffy, driehoekje bij het frame links, radiatorcovers, bevestigingsbeugels van de uitlaten en dat blikke ding aan de onderkant bij de rechter voetsteun naar de poedercoater gebracht. Leuk winterprojectje *O*
En maar eens kijken of ik op ebay uk een hugger kan scoren.
cooooool 8-)
 
Ladies & gents,

Hier een Duvel-drinkende, friet-etende Bourgondiër die :

1) reeds lang het forum volgt (rij al 6 jaar met een Speed Triple - 4j 955i van '99 & 2j 1050 van '06 - yep, Fusion White !!!)
2) alle gegevens doorgaf vanavond voor de Speed Triple Map, kwestie van op de vraag te beantwoorden
3) vanavond ook een Zumo 550 op de kop kon tikken voor een prikje.

Al die uitleg is natuurlijk niet voor niets ... want er volgt natuurlijk een vraag.

Wie van jullie heeft er een Zumo op z'n Speed Triple staan ?
Met de meegeleverde bevestiging ? of met een alternatief (Tuareg ?) ?
& last but not least ... willen jullie dan ook enkele foto's posten ?

Thanx !

PS. BA, zouden we elkaar weer tegen het lijf lopen in 2009 ? (BMC, Assenede 2008)
 
Ladies & gents,

Hier een Duvel-drinkende, friet-etende Bourgondiër die :

1) reeds lang het forum volgt (rij al 6 jaar met een Speed Triple - 4j 955i van '99 & 2j 1050 van '06 - yep, Fusion White !!!)
2) alle gegevens doorgaf vanavond voor de Speed Triple Map, kwestie van op de vraag te beantwoorden
3) vanavond ook een Zumo 550 op de kop kon tikken voor een prikje.

Al die uitleg is natuurlijk niet voor niets ... want er volgt natuurlijk een vraag.

Wie van jullie heeft er een Zumo op z'n Speed Triple staan ?
Met de meegeleverde bevestiging ? of met een alternatief (Tuareg ?) ?
& last but not least ... willen jullie dan ook enkele foto's posten ?

Thanx !

PS. BA, zouden we elkaar weer tegen het lijf lopen in 2009 ? (BMC, Assenede 2008)

1) Dat is al een mooie cv . *O*
2) je ben er bij. Eindelijk nog een Belg ! :}
3) sweet. Ik hbe er ook eentje. Gemonteerd met standaard houder. Ik heb wel een fiche laten plaatsen op de voedingskabel. Zo is makkelijker om de gps van de moto te halen als ik ergens stop: fiche los en houder samen met gps van de moto.

Ik zal zien dat ik een fotootje kan nemen en plaatsen.
 
:W nieuw deel alweer *O*

zijn er trouwens al mensen met een s3 2008 met een achterlicht met knippers erin
ik zouw wel willen weten of je het nouw een beetje ziet een maat heeft een
kawa z750 met knippers in achterlicht en vindt als je er achter rijdt het slecht ziet
:W


We hebben er een in de winkel gemonteerd staan.
Is goed duidelijk, zeker omdat het achterlicht wat langer is dan het 2005-2007 model.

Speed_08_kenteken.JPG
 
Voor al de nieuwelingen of toekomstige Speed Triple eigenaars:

Mag ik je wel waarschuwen:

op een bepaald moment, en dat moment komt sneller dan je verwacht, op een bepaald moment wordt je compleet verliefd op je Speed Triple, verliefd zoals je nog nooit verliefd bent geweest, enkel zij telt nog en andere moto's hebben geen enkele aantrekkingskracht meer op je; het enige wat je wil is er mee gaan rijden, er naar kijken, luisteren naar die drie prachtige cilinders die je bij iedere draai aan het gas als een waar symfonisch orkest overspoelen..


Je bent gewaarschuwd..

zwijg der mij van *D ben woensdag om mijn speed triple gegaan in de garage en heb er de eerste 80km mee gereden twas echt zalig geweldig fantastisch magisch en alles dak vergeten ben :} :}

en ga nu maar snel een bestelbon ondertekenen, je zal er geen spijt van hebben !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan