Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ladies & gents,

Hier een Duvel-drinkende, friet-etende Bourgondiër die :

1) reeds lang het forum volgt (rij al 6 jaar met een Speed Triple - 4j 955i van '99 & 2j 1050 van '06 - yep, Fusion White !!!)
2) alle gegevens doorgaf vanavond voor de Speed Triple Map, kwestie van op de vraag te beantwoorden
3) vanavond ook een Zumo 550 op de kop kon tikken voor een prikje.

Al die uitleg is natuurlijk niet voor niets ... want er volgt natuurlijk een vraag.

Wie van jullie heeft er een Zumo op z'n Speed Triple staan ?
Met de meegeleverde bevestiging ? of met een alternatief (Tuareg ?) ?
& last but not least ... willen jullie dan ook enkele foto's posten ?

Thanx !

PS. BA, zouden we elkaar weer tegen het lijf lopen in 2009 ? (BMC, Assenede 2008)
Witte Speed Triple, achterlicht met ingebouwde pinkers, open Mivv Gp uitlaat :? . Heb een slecht geheugen :') .
 
Kristof,

waar heb je die connector gehaald want ik zoek er ook nog eentje? Dat ze zoiets niet standaard erop zetten begrijp ik niet.

ps. Bij mij ook met de standaard bevestiging op het stuur.
Ik he dat laten doen door de mensen waar ik mijn gps gekocht heb, Point2 te Kessel-Lo.
Plastieke fiche (met clipje) en wat krimpkous.

Als ik ergens aankom, maak ik de fiche los en draai de RAM-klem los en neem ik de gps in zijn houder van mijn moto. Echt handig.
Ik probeer fotokes te pakken dit weekend.
 
Yeb, met gemak zelfs...............


[afbeelding]
Poser!!! :}
En met zijn tweetjes gaat het net zo makkelijk.

EDIT, moet ik de foto wel posten

[afbeelding]
euhhh....poser2!!! :}
Poser B| ;)


Maar ik heb ook het schakel/rem setje met voetsteunen (ook passagier), jiffy, driehoekje bij het frame links, radiatorcovers, bevestigingsbeugels van de uitlaten en dat blikke ding aan de onderkant bij de rechter voetsteun naar de poedercoater gebracht. Leuk winterprojectje *O*
En maar eens kijken of ik op ebay uk een hugger kan scoren.
full


Ladies & gents,

Hier een Duvel-drinkende, friet-etende Bourgondiër die :

1) reeds lang het forum volgt (rij al 6 jaar met een Speed Triple - 4j 955i van '99 & 2j 1050 van '06 - yep, Fusion White !!!)
2) alle gegevens doorgaf vanavond voor de Speed Triple Map, kwestie van op de vraag te beantwoorden
3) vanavond ook een Zumo 550 op de kop kon tikken voor een prikje.

Al die uitleg is natuurlijk niet voor niets ... want er volgt natuurlijk een vraag.

Wie van jullie heeft er een Zumo op z'n Speed Triple staan ?
Met de meegeleverde bevestiging ? of met een alternatief (Tuareg ?) ?
& last but not least ... willen jullie dan ook enkele foto's posten ?

Thanx !

PS. BA, zouden we elkaar weer tegen het lijf lopen in 2009 ? (BMC, Assenede 2008)
Je post wel niet veel '( , maar gelukkig toch een standvastige Trippelaar!!! *O*
hier een pic toen ik hem woensdag ben gaan halen uit de garage *D [afbeelding]
Kwijlehehhh!!! :9~ :9~ :9~
 
Ik kan nog niet echt een keuze maken voor een hugger. Wat vinden jullie van dit?

:?
full


Voor 30 euro en 18 euro verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de koplampen, ketting geleider op de brug, hielplaatjes, stuurklemmen voor dikk stuur van triumph zelf, radiateurkapjes, en de kappen die naast het zadel gaan want daar zzaten twee stickers op en die moesten weg allen was het daar onder glimmend zwart (ieuw) dus die zijn ook gespoten
mijne is trouwens een 2007 :Y
 
Witte Speed Triple, achterlicht met ingebouwde pinkers, open Mivv Gp uitlaat :? . Heb een slecht geheugen :') .


en dat noem jij een slecht geheugen ? nou ...

alvast merci mannen voor de reacties op m'n Zumo vraag !
kan er nu nog iemand een prentje toevoegen ook ? 'k ben wreed benieuwd hoe die Zumo "erop staat", if you get my drift ?
 
ik heb de koplampen, ketting geleider op de brug, hielplaatjes, stuurklemmen voor dikk stuur van triumph zelf, radiateurkapjes, en de kappen die naast het zadel gaan want daar zzaten twee stickers op en die moesten weg allen was het daar onder glimmend zwart (ieuw) dus die zijn ook gespoten
mijne is trouwens een 2007 :Y

jaja de eerste keer dat ik met een speed triple gereden heb was een 2007 en een matt zwarte ook! en was ook direct verkocht voor het kleur :9~ ! de kop lampen zou ik met tijd ook willen laten doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan