Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
'k snap niet waarom jullie de GPS gewoon niet uit de houder halen ?
wat is het voordeel dan van hem met houder en al van de motor te nemen bij een stop ?
Als je uw houder laat staan loop je kans dat ze uw houder van uw moto trekken want die houder is toch ook wat geld waard.
Ik zou mij niet op mijn gemak voelen als mijn moto ergens staat met die houder er op.

Het voordeel is ook dat bij regenweer de houder neit in de regen blijft staan. Fiche los, twee keer draaien aan de RAM-klem en je hebt alles wat waardevol is los gemaakt.
 
Is dat TUV-gekeurd?

Ook al is ie TÜV gekeurd het is ook niet toegestaan op de openbare weg. In geheel Europa zijn de regels wat betrefd verlichting gelijk. De knipperlichten dienen minstens 20 cm (dacht ik) uit elkaar te staan. De breedte van een NL plaat.

Het TÜV certificaat kan best zijn afgegeven voor achter en remlicht functie maar zal voor de knipper functie niet afgegeven zijn.
 
Ook al is ie TÜV gekeurd het is ook niet toegestaan op de openbare weg. In geheel Europa zijn de regels wat betrefd verlichting gelijk. De knipperlichten dienen minstens 20 cm (dacht ik) uit elkaar te staan. De breedte van een NL plaat.

Het TÜV certificaat kan best zijn afgegeven voor achter en remlicht functie maar zal voor de knipper functie niet afgegeven zijn.
Woila, een antwoord als geen ander. :}
 
ter info

gisteren, vrijdag, ging er op Ebay een Arrow 3 in 1 de deur uit voor €511 ...
de collector werd 3 maanden gebruikt (brand new te maken met J&R Wondersteen... frotten frotten frotten), de demper (wegens ongeval) nieuw & boxed !

SUPERdeal toch ?

ben serieus aan 't kwijlen geweest, maar dit bedrag nog eens boven op de Zumo neertellen in minder dan 24u, hmm, ging dit hier thuis niet verkocht krijgen.
 
goed bekeken, er waren redelijk veel motoren op de weg vanmiddag...toch wel mooi die puntbak :Y

Thnx, had h'm een jaar op de plank liggen. Was een PGR4 editie die ik uitgekleed heb...dus dat betekent dat ik nog een groene PGR4 bestikkerde seatcowl heb liggen.
 
Laatst bewerkt:
Als je uw houder laat staan loop je kans dat ze uw houder van uw moto trekken want die houder is toch ook wat geld waard.
Ik zou mij niet op mijn gemak voelen als mijn moto ergens staat met die houder er op.

Het voordeel is ook dat bij regenweer de houder neit in de regen blijft staan. Fiche los, twee keer draaien aan de RAM-klem en je hebt alles wat waardevol is los gemaakt.

potverdorie, quel bordel (ja sorry é mannen, ik werk ik Doornik = Frans sprekend België voor de Nederlanders).

nu, in principe laat ik m'n motor nooit uit het zicht staan.
in principe ... maar een mens moet al eens binnen een stempeltje halen (bepijlde rondrit van een club), plassen, een cola bestellen (Duvel is voor afterwards !!) dus zou ik in theorie ook dat probleem hebben.

dan zou dit, peis ik, een goeie oplossing zijn voor een aanvaardbare prijs (en 't ziet er nog serieus cool uit ook, 'k hou wel van die "tech"-look)

http://www.touratech.com/shops/011/product_info.php?products_id=11395

voor op een naked lijkt me dit wel "puur" en netjes te monteren tussen de 2 stuurklemmen (of daar ga ik toch van uit)

tot slot nog een dienstmededeling :

mijn DUVEL has been served @ 6° C & that's the way I like it best ! cheers
 
full


Belgische brommer op Hollande bodem ...
 
ter info

gisteren, vrijdag, ging er op Ebay een Arrow 3 in 1 de deur uit voor €511 ...
de collector werd 3 maanden gebruikt (brand new te maken met J&R Wondersteen... frotten frotten frotten), de demper (wegens ongeval) nieuw & boxed !

SUPERdeal toch ?

ben serieus aan 't kwijlen geweest, maar dit bedrag nog eens boven op de Zumo neertellen in minder dan 24u, hmm, ging dit hier thuis niet verkocht krijgen.

Ja, verdomme ik heb de laatste seconden nog geboden maar door het traag internet op mijn werk was ik net te laat :( :( :( :(
 
Joaj, omda BMC em (minne S3 955i dus) nie wilde overpakk'n
Oak van de coté ?

vertaling voor de niet W-Vlamingen :

Ja, omdat BMC hem (mijn S3 955i dus) niet wou overnemen.
Woon je ook in de buurt ?

Ja, redelijk, dikke 5km van Avelgem.
:)

Straks nog een ritje doen, ben nog bezig met inrijden...
B|
 
@ streetfighter3k

Heb jij je orginele uitlaat-bochten nog bij jouw liggen? Volgens mij zit de aansluiting voor het midden-stuk ook niet helemaal op dezelfde plaats als bij een 2005/2006 model :? Had dit graag eens vergeleken in 'real-life'
 
Foto-7C3TN6Q8.jpg


Foto-OIYDVEOA.jpg


Ik weet niet of je er wat aan hebt, geen schitterende foto's.



Mijn moto komt ook van bij Desmet.
Logisch hé een moto kopen bij een dealer 100km ver terwijl er minstens 2 zijn binnen een straal van 20 km |(
 
@ streetfighter3k

Heb jij je orginele uitlaat-bochten nog bij jouw liggen? Volgens mij zit de aansluiting voor het midden-stuk ook niet helemaal op dezelfde plaats als bij een 2005/2006 model :? Had dit graag eens vergeleken in 'real-life'
Dit zijn de originele bochten van 2008:
full

full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan