Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
[http://www.mijnalbum.nl/Foto-7C3TN6Q8.jpg (afbeelding)]

[http://www.mijnalbum.nl/Foto-OIYDVEOA.jpg (afbeelding)]

Ik weet niet of je er wat aan hebt, geen schitterende foto's.



Mijn moto komt ook van bij Desmet.
Logisch hé een moto kopen bij een dealer 100km ver terwijl er minstens 2 zijn binnen een straal van 20 km |(


voilà ! zo had ik het voor ogen.
Maar, is ie dan nog makkelijk afleesbaar of moet je echt naar beneden kijken ?

alvast bedankt voor de foto's. zo heb ik er tenminste al een idee van.

en wat was dan de reden de je bij Desmet kocht en niet het hoekje om ?
 
Ja, redelijk, dikke 5km van Avelgem.
:)

Straks nog een ritje doen, ben nog bezig met inrijden...
B|

En ondertussen terug van het ritje.
Ik heb nog eens het baantje Avelgem - Bossuit - Helkijn - ... gedaan.
:]


Sorry, ik zat fout, mijn geheugen liet me even in de steek! |( :$


Dus toch vooraan losmaken en achterover kantelen:
[afbeelding]

Ah, dus toch normaal. Bedankt he!
:)


[http://www.mijnalbum.nl/Foto-7C3TN6Q8.jpg (afbeelding)]

[http://www.mijnalbum.nl/Foto-OIYDVEOA.jpg (afbeelding)]

Ik weet niet of je er wat aan hebt, geen schitterende foto's.



Mijn moto komt ook van bij Desmet.
Logisch hé een moto kopen bij een dealer 100km ver terwijl er minstens 2 zijn binnen een straal van 20 km |(

Ja, toch bedankt. Bevestiging enzo geen probleem, ik moet enkel nog eens kijken langs waar ik best de kabel leg. Bij mijn vorige had ik dat onder te tank gelegd en nu zou ik dat graag opnieuw zo doen.

Toch wel een eindje om uw onderhoud enzo te laten doen.
:)
Had jij niet een tijdje problemen gehad met uw moto? Is alles in orde nu?
 
Dit zijn de originele bochten van 2008:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

thanx *D

Heb nog 2 foto's gevonden waarop verschil duidelijk zichtbaar is.

0a85f6c2b6f768a8371aac8e53f94406


Conclusie: 2007-uitlaat past niet op 2006 model. ;( |( -O-
Verbouwingswerken zijn nogal grof om dit passensend te maken. Zou het laatste stuk al moeten gaan inkorten om passend te maken + die lamda-ss moet nog ergens komen.

Hier misschien Arrow-jongens die van hun orginele bochten afwillen O-)
 
Ja, redelijk, dikke 5km van Avelgem.
:)

Straks nog een ritje doen, ben nog bezig met inrijden...
B|

Ben langs Rugge gereden ? Dan was je wel heel dicht bij !
'k hoorde deze namiddag wel wat moto's maar d'er is me niks triple-achtigs opgevallen ...
'k vrees dat we ne keer zullen moeten afspreken.

en de baan waar je over sprak, die doe ik om naar het werk te gaan ... d'er bestaan saaiere woon -werkroutes peis ik !
 
Ben langs Rugge gereden ? Dan was je wel heel dicht bij !
'k hoorde deze namiddag wel wat moto's maar d'er is me niks triple-achtigs opgevallen ...
'k vrees dat we ne keer zullen moeten afspreken.

en de baan waar je over sprak, die doe ik om naar het werk te gaan ... d'er bestaan saaiere woon -werkroutes peis ik !

Ja, nogal een vlot baantje.
:Y

Ik kwam van Heestert - Avelgem - ...


En ja, we zullen elkaar wel keer tegenkomen he.
8-)
 
thanx *D

Heb nog 2 foto's gevonden waarop verschil duidelijk zichtbaar is.

[afbeelding]

Conclusie: 2007-uitlaat past niet op 2006 model. ;( |( -O-
Verbouwingswerken zijn nogal grof om dit passensend te maken. Zou het laatste stuk al moeten gaan inkorten om passend te maken + die lamda-ss moet nog ergens komen.

Hier misschien Arrow-jongens die van hun orginele bochten afwillen O-)
Robert, welke uitlaat wil je dan gaan plaatsen :? .
 
Ja, toch bedankt. Bevestiging enzo geen probleem, ik moet enkel nog eens kijken langs waar ik best de kabel leg. Bij mijn vorige had ik dat onder te tank gelegd en nu zou ik dat graag opnieuw zo doen.

Toch wel een eindje om uw onderhoud enzo te laten doen.
:)
Had jij niet een tijdje problemen gehad met uw moto? Is alles in orde nu?

Onder de tank is de properste oplossing hé..

Ja, ik maakte er een daguitstap van. 's Morgens naar daar, wat rondlopen in Waregem.

Ik heb hem daar gekocht omdat ik per sé een gele wou en op de moment - het model was nog maar net uit en verkocht al als zoete broodjes- was de enige direct leverbare gele bij Desmet te vinden. Ik heb er ook mooie korting en een tegoedbon voor kledij en accessoires gekregen.
Ik had net een (economische) perte totale gehad met mijn Speed Triple 995i Black Edition (ik had hem 6 maand ;( )en Desmet heeft het 'wrak' voor van mij overgekocht voor veel meer dan wat ik via de verzekering zou gekregen hebben. Vandaar dus.
 
Tja, da kan een probleem worden. Dan zou je al je originele bochten een beetje moeten inkorten, lambdasonde is het probleem niet, daarvoor is er plaats genoeg net in het begin van de Mivv uitlaat. Had hier iemand geen voorbochten meer liggen van een volledig systeem van Zard :? , die kan je dan misschien aanpassen.
 
Tja, da kan een probleem worden. Dan zou je al je originele bochten een beetje moeten inkorten, lambdasonde is het probleem niet, daarvoor is er plaats genoeg net in het begin van de Mivv uitlaat. Had hier iemand geen voorbochten meer liggen van een volledig systeem van Zard :? , die kan je dan misschien aanpassen.

Da weet ik niet. Ma ik dacht dat er mss mensen waren die een Arrow-Full system hebben en een centje willen verdienen aan die buizen die liggen onder te stoffen in de garage :? O-)

Da zou de makkelijkste weg zijn en dan past het zeker. Met een Zard-systeem is het weer afwachten...
 
Da weet ik niet. Ma ik dacht dat er mss mensen waren die een Arrow-Full system hebben en een centje willen verdienen aan die buizen die liggen onder te stoffen in de garage :? O-)

Da zou de makkelijkste weg zijn en dan past het zeker. Met een Zard-systeem is het weer afwachten...
Sorry, maar ik hou de originele onderdelen voor wanneer ik 'm in ga ruilen :/
 
Tja, da kan een probleem worden. Dan zou je al je originele bochten een beetje moeten inkorten, lambdasonde is het probleem niet, daarvoor is er plaats genoeg net in het begin van de Mivv uitlaat. Had hier iemand geen voorbochten meer liggen van een volledig systeem van Zard :? , die kan je dan misschien aanpassen.
Nee, alleen een RVS demper van het volledige Zard systeem...
 
We hebben hier de zumo op een quick-lock tanktas gemonteerd.
Onder aan mijn motor heb ik van een plaatje aluminium een houdertje gemaakt voor een mini-12V plug. (ook handig voor in de winter aan de druppellader te hangen)
Het enige dat bij mij op de motor blijft zitten is de ring op de tankdop waarop de tanktas wordt geklikt.
Op de foto zit de tanktas op een rockster, op de triple ziet het er hetzelfde uit:

full
 
En een zij-aanzicht:
full

Een bijkomend voordeel is dat we nu TruusTruus kunnen gebruiken op allebei de motoren kunnen gebruiken en niet een extra houder/voedingskabel hoeven aan te schaffen.
Lekker hollands! :+
 
Laatst bewerkt:
@ streetfighter3k

Heb jij je orginele uitlaat-bochten nog bij jouw liggen? Volgens mij zit de aansluiting voor het midden-stuk ook niet helemaal op dezelfde plaats als bij een 2005/2006 model :? Had dit graag eens vergeleken in 'real-life'

Ik zie dat je al wat reacties gehad hebt op die vraag aan mij. Mocht je de bochten toch nog willen zien dan kan je altijd even passeren. Je mag sowieso altijd binnenspringen. Kan ik je gelijk even feliciteren met de komst van schreeuwerke nr. 2 ;)

Het gaat hier trouwens verdorie hard op dit forum. Na een paar dagen afwezigheid loop je zowat verloren in de posts :Y
Ik zal gelijk maar eens naar de ST-meeting sjezen om wat datums in te vullen :}
 
Ik zie dat je al wat reacties gehad hebt op die vraag aan mij. Mocht je de bochten toch nog willen zien dan kan je altijd even passeren. Je mag sowieso altijd binnenspringen. Kan ik je gelijk even feliciteren met de komst van schreeuwerke nr. 2 ;)

Het gaat hier trouwens verdorie hard op dit forum. Na een paar dagen afwezigheid loop je zowat verloren in de posts :Y
Ik zal gelijk maar eens naar de ST-meeting sjezen om wat datums in te vullen :}

Heb ondertss de nodige info reeds gekregen. Zo rap het weer wat betert kom ik nog wel eens langs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan