Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben de tweede *O* :W
DSCF6328.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het makkelijkst (om bij het tankstation te komen) is als je vanuit Amsterdam de A1 neemt richting Amersfoort en dan bij Hilversum de A27 op gaat, net na de afslag Maartensdijk zit dan het tankstation (Esso geloof ik), aan je rechterhand.
Als je in het plaatsje van Paul de satteliet modus inschakelt en een beetje inzoomt zie je het redelijk snel al liggen.
Wel gezellie, zijn we al met z'n 3 en. *D 8-)
ooo dat gaat zeker lukken :W
 
Laatst bewerkt:
@ Dewpro, Fave, Pjotr509: Zeker gezellig. Ik haak dan ook aan bij De Zuidpunt. 8:30.

@ Lost Rider:Gezellig, DOEN!! Zien we jou en je bike ook irl.

@ Pina:Huh, sta ik er niet meer op dan??? Tuurlijk kom ik. t Moet natuurlijk geen pokkeweer zijn... ;) Enne, zaterdagavond was ie alweer spik en span natuurlijk. :D :D


Half negen aan de koffie bij Texaco "De Zuidpunt".
Ik heb mooi weer besteld, dus dat moet helemaal goed komen lijkt me!






[afbeelding]
Hoi Patman, rij jij langs Breda of schiet jij van 7bergen de A16 op ? Anders denk ik dat ik ook aansluit bij De Zuidpunt.


mooi weer wordt geleverd op zondag vanaf 7:00 heb ik gehoord.
Het wordt een beste optocht vanaf De Zuidpunt :] :] :] :] :]


ja gezellig mannen , tot zondag
 
Hoi Patman, rij jij langs Breda of schiet jij van 7bergen de A16 op ? Anders denk ik dat ik ook aansluit bij De Zuidpunt.
Hey die PingWing.

Ja, ik rij inderdaad NIET langs Breda :W :W maar meteen naar boven de brug over...
Maareh, laat je daardoor vooral niet tegenhouden om ook naar de Zuidpunt te komen. Even bij de eerste afslaf Dordrecht eraf en weer terug de 16 op richting Breda.
 
Oproepje :

Voor het Speed Triple treffen 10 mei, vertrekken wij (4Unlimited met duopassagier) vanuit Lichtenvoorde / Oost Gelre naar Vlijmen.

Over de N18 - > A18 -> A12 passeren wij de aansluiting met de A50 (A50 Zwolle -> Arnhem).

Nabij dit punt ligt het Mercure Hotel aan de Europaweg 25 (6816 SL Arnhem), daarbij is een Carpool-parkeerplaats.
Het is dan nog zo’n 80 km (50minuten) naar de Burgemeester van Houtplein in Vlijmen.

Is het een idee daar een verzamelpunt te maken en om gezamenlijk op te rijden??

Vanaf 07:30uur verzamelen en uiterlijk 08:00uur wegrijden, geeft volgens mij genoeg tijd om tussen 09:00 – 09:30uur in Vlijmen aan te komen.

Wat mij betreft is geen “officiële” aanmelding nodig:
Wij staan gewoon vanaf 07:30uur te wachten en rijden om 08:00uur weg.

Weet op dit moment niet zeker of ik er zondag bij ben, maar als ik er ben maak ik er wel een tussenstop. Kom er toch langs op weg naar Vlijmen :Y Weet ik ook zeker dat ik niet verkeerd kan rijden :+
 
@ Roel-79

Die is wel heel vet. Naar mijn smaak moet er nog wel wat bij maar ze is aardig naar mijn smaak!!!!

Kost ze?????
 
@belgian triple, hoe laat is het verzamelen in vlijmen want ik kan je linkje nie openen nie.

en voor de koffie drinkers, zullen we een half uur voor verzameltijd afspreken?
gezwellievanchanellie. :W
 
@belgian triple, hoe laat is het verzamelen in vlijmen want ik kan je linkje nie openen nie.

en voor de koffie drinkers, zullen we een half uur voor verzameltijd afspreken?
gezwellievanchanellie. :W
Nou, je heb 't inmiddels wel gelezen denk ik :+ , dus R@inman en ik zullen ons best doen om ongeveer 8.30 bij je thuis te zijn! :Y
 
komend wiekent zit ik bij me schoonouwelui in t zuiden, hoef ik zondag nie zo ver te rijden naar vlijmen... hoe laat is er koffie Triple20? *D

Kom je lekker logeren in het altijd gezellige Breda :+ ? Rij je ook naar De Zuidpunt of rij jij rechtstreeks naar Vlijmen :?
 
Laatst bewerkt:
Dré: vandaag op Zandvoort met de bandenman gesproken en die vertelde dat de Metzeler sportec en de Pirelli diablo exact hetzelfde zijn, op de naam na natuurlijk

Kan, want diablo's vind ik persoonlijk ook maar niks. Dezelfde problemen mee gehad, behalve dat de voorband niet zo snel sleet. Dat was dan wel op de gixxer 1000.

Nee, zogauw de sportecs versleten zijn de ouwe getrouwe rubbercombinatie erop. Lekker veel grip én veel kilometers. Dat laatste betekent in rauw cijfermateriaal: ongeveer 9 à 10K kms voor en achter. Voor deze jongen is dit persoonlijk zéér veel.

Normaal haal ik met een sportieve achterband, zelfs de MPP, hoogstens slechts 4000km. Met de MPP heb je dan wel bakken grip op droog en nat. Lang leve de MPR2 dus :)

En lang leve de telenetadministratie (Belgische internetprovider) -O-
 
Laatst bewerkt:
Kan, want diablo's vind ik persoonlijk ook maar niks. Dezelfde problemen mee gehad, behalve dat de voorband niet zo snel sleet. Dat was dan wel op de gixxer 1000.

Nee, zogauw de sportecs versleten zijn de ouwe getrouwe rubbercombinatie erop. Lekker veel grip én veel kilometers. Dat laatste betekent in rauw cijfermateriaal: ongeveer 9 à 10K kms voor en achter. Voor deze jongen is dit persoonlijk zéér veel.

Normaal haal ik met een sportieve achterband, zelfs de MPP, hoogstens slechts 4000km. Met de MPP heb je dan wel bakken grip op droog en nat. Lang leve de MPR2 dus :)

En lang leve de telenetadministratie (Belgische internetprovider) -O-
Dus de MPR2 gaat ruim 2x zo lang mee als de MPP!!!......zou toch eens een overweging voor me moeten zijn, ik moet momenteel toch zo'n 3x per jaar een nieuwe achterband '(

Heb je zo'n problemen met internet joh? :? .......ach, je bent er tenslotte weer! :+
 
@belgian triple, hoe laat is het verzamelen in vlijmen want ik kan je linkje nie openen nie.

en voor de koffie drinkers, zullen we een half uur voor verzameltijd afspreken?
gezwellievanchanellie. :W


Triple20, stuur ff een mailtje met je tel NR en adres naar ossekloot(apestaart)gmail(punt)com
Dan weet ik waar ik moet zijn om 8:30
Heb ook wel zin in een bak koffie :W
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, en natuurlijk ook naar de prijs !!!!
Kan niet wachten op de reactie. Ga van de week ook nog ff kijken in Heerhuugowaard. Die is alleen geel maar verder alle opties. Helaaas wel een standaard auspuff!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan