Rijvaardigheid voorde HD rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 feb 2008
148
0
Hey Brothers,

Ik wil in de zomer enkele van jullie rijvaardigheidstrainingen geven. Het kost helemaal niets en na afloop krijg je een patch. Ik heb dit zelf gedaan in zuid-afrika en wil die kennis nu doorgeven.

Helaas heb ik zelf nog geen motor, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg dankbaar. ( niet zo'n heel zware )

Het is alleen voor Harley rijders, want daar heb ik zelf de meeste ervaring op...en zeg nou zelf..een beetje vent rijd niet of op een Harley.

Het stopt als we met z'n 5 en zijn. Zorg wel dat je een tent en slaapzak heb, want we maken er een ruige week van.

See Ya All..
 
Hey Brothers,

Ik wil in de zomer enkele van jullie rijvaardigheidstrainingen geven. Het kost helemaal niets en na afloop krijg je een patch. Ik heb dit zelf gedaan in zuid-afrika en wil die kennis nu doorgeven.

Helaas heb ik zelf nog geen motor, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg dankbaar. ( niet zo'n heel zware )

Het is alleen voor Harley rijders, want daar heb ik zelf de meeste ervaring op...en zeg nou zelf..een beetje vent rijd niet of op een Harley.

Het stopt als we met z'n 5 en zijn. Zorg wel dat je een tent en slaapzak heb, want we maken er een ruige week van.

See Ya All..

_O- _O-
 
Hey Brothers,

Ik wil in de zomer enkele van jullie rijvaardigheidstrainingen geven. Het kost helemaal niets en na afloop krijg je een patch. Ik heb dit zelf gedaan in zuid-afrika en wil die kennis nu doorgeven.

Helaas heb ik zelf nog geen motor, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg dankbaar. ( niet zo'n heel zware )

Het is alleen voor Harley rijders, want daar heb ik zelf de meeste ervaring op...en zeg nou zelf..een beetje vent rijd niet of op een Harley.

Het stopt als we met z'n 5 en zijn. Zorg wel dat je een tent en slaapzak heb, want we maken er een ruige week van.

See Ya All..





YMCA })



..... _O- _O- _O- _O-
 
Snap nu waarom er maar maximaal 5 meemogen O-)



full
 
Ik zou graag mee willen, maar hoe weet ik of het niveau niet te hoog ligt ?
 
Ik zou graag mee willen, maar hoe weet ik of het niveau niet te hoog ligt ?

Je mag nog geeneens mee :N

Er mogen alleen echte motorrijders komen, en die rijden HD.
Dus je kunt beter je motor verkopen en zeggen dat je ooit wel een HD wilt hebben, dan ben je een echte motorrijder. Niet als je op 1 of andere Jap rijd -O-
 
IK vindt jullie reacties wel kinderachtig. Alsof jullie zelf van die stoere bikers zijn ! Andere afkatten, dat kunnen jullie........maar zelf eens iets doen, ho maar.

Als jullie niet mee willen, hoeven jullie ook niet te reageren. Ik sta hier ver boven.
Gelukkig heb ik al 2 aanmeldingen, dus er zijn mensen die wel willen.

Rot figuren !
 
IK vindt jullie reacties wel kinderachtig. Alsof jullie zelf van die stoere bikers zijn ! Andere afkatten, dat kunnen jullie........maar zelf eens iets doen, ho maar.

Als jullie niet mee willen, hoeven jullie ook niet te reageren. Ik sta hier ver boven.
Gelukkig heb ik al 2 aanmeldingen, dus er zijn mensen die wel willen.

Rot figuren !


_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan