MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben benieuwd of de halogeentjes vervangen zjn :X
 
Eiffel hou ik even in gedachten, ff met thuis overleggen ook :+
Dus een voorzichtig ovb-tje? *D
 
Auto is weer thuis *O*

Eifel weekeinde gaat niet lukken. ik zit dat weekeinde tussen het beschaafde volk in Assen ;)
 
Alleen een aankondiging van het weekend zou voldoende zijn. (Met de naam van de coördinator erbij: Achilleos, neem ik aan).

Of ga je nu ook bijhouden wie er mee gaan?
Als dat zo is: TOPSERVICE!!!
Hou ik wel bij, geen punt bij mij :P
 
Hmm ff melden in deel 33 :W

Balen van het eiffelweekendje, ik ga dit jaar naar de Superbikes in Assen, ik had er al een weekendje ardennen voor laten lopen :P

full
 
@ Achilleos:

Nog ff uit het vorige deel: ik heb mijn agena wel bij de hand, maar toen zat er een slot op het topic. De eerste datum vond ik ook al raar, maar een een volgende post logischer: vrijdag 24 april vertrekken naar de Eifel en maandag 27 april weer thuis.

Morgen begin ik in een nieuwe baan. Vorige week, tijdens het tweede gesprek met de algemeen directeur, hadden we al even gesproken over reeds vastgelegde lange weekenden. Ik neem aan dat het geen bezwaar is als er nog zo'n weekend bij komt. Kunnen ze vast aan mij wennen . . .
Ehj, ik dacht dat je pas al van baan veranderd was? Je was toch de beton-industrie ingegaan?

LOL @ Rijvaardigheid voorde HD rijder trouwens... _O-
Was daar niet een filmpje van? Zo'n HD'er die een camper inhaalt en dan vervolgens met blokkerende achterrem de weg afrijdt?
 
Laatst bewerkt:
Present!! *O*

en om gelijk maar te azijnzeiken.. :X :

1. Alex staat er in met z'n yammie (foto).. maar die is verkocht.. dus koos motorloos.

2. muerte en Daatz staan er niet in. Enneuh.. we moeten allemaal een beetje water bij de benzine doen en daarbij komt nog eens dat iedereen heus wel weet dat ze dit topic terug gaan keren.. het is hier veel te leuk.. en al helemaal met die blote dames erbij.. overigens heb ik ozzie en daatz er in het verleden zelf ook zien posten.. dus meer water bij de benzine zou ik zeggen :Y

zo.. nu weer prutsen.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan