MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff pagina 4 binnen fietsen :9





nog ff en ik kom poser foto's tekort -O-
full
 
Dan ben ik net weer op school. Gaat lastig worden.
Vind het ook nog wel een beetje vroeg in het jaar hoor... kan me vorige jaar nog herinneren met veel regen -O-

Ik zat vorig jaar in de ardennen met 25 graden op die datum, vollop gereden en geBBQ'd en tot s'nachts buiten aan het kampfvuur bieren. Alleen de maandag op de terugreis hadden we regen -O-
 
Jullie gaan steeds meer circuitrijden, terwijl ik aan het afbouwen ben -O-
Heb nog niets geboekt, behalve Alès met de race academie.


Ik zat vorig jaar in de ardennen met 25 graden op die datum, vollop gereden en geBBQ'd en tot s'nachts buiten aan het kampfvuur bieren. Alleen de maandag op de terugreis hadden we regen -O-

Ja ik kan me ook nog wel een koninginnedag herinneren met 30Graden B|
Maar eens even kijken welk loopje het weer dit jaar met ons neemt ;)

@ Achilleos:

Nog ff uit het vorige deel: ik heb mijn agena wel bij de hand, maar toen zat er een slot op het topic. De eerste datum vond ik ook al raar, maar een een volgende post logischer: vrijdag 24 april vertrekken naar de Eifel en maandag 27 april weer thuis.

Morgen begin ik in een nieuwe baan. Vorige week, tijdens het tweede gesprek met de algemeen directeur, hadden we al even gesproken over reeds vastgelegde lange weekenden. Ik neem aan dat het geen bezwaar is als er nog zo'n weekend bij komt. Kunnen ze vast aan mij wennen . . .

Fred en z'n weekendjes weg :} Hoop dat je ook bij deze baas net zo vaak weg kan, als bij de vorige *D

Ook weer naar de wintersport (geweest) dit jaar?
 
Present!! *O*

en om gelijk maar te azijnzeiken.. :X :

1. Alex staat er in met z'n yammie (foto).. maar die is verkocht.. dus koos motorloos.

2. muerte en Daatz staan er niet in. Enneuh.. we moeten allemaal een beetje water bij de benzine doen en daarbij komt nog eens dat iedereen heus wel weet dat ze dit topic terug gaan keren.. het is hier veel te leuk.. en al helemaal met die blote dames erbij.. overigens heb ik ozzie en daatz er in het verleden zelf ook zien posten.. dus meer water bij de benzine zou ik zeggen :Y

zo.. nu weer prutsen.

:W
1: Alex ga ik er meteen uittrappen :P


2: VOOR DE DUIDELIJKHEID, muerte heeft zichzelf én Daatz uit de OP gehaald.
Snappen doe ik er geen fuck van, maar ik heb er ook geen moeite mee hoor.
 
ff spammen hier:

Ik heb gisteren een tijdje aan de telefoon gehangen met Biglift van het topic.. zielug hoopje 2009

zielug hoopje 2009 ( deel 2 )

gewoon een leuke spontane actie afgelopen jaar die nu een vervolg vindt en ze kunnen nog best wel een beetje financiële steun gebruiken, het hoeft geen groot bedrag te zijn... alle kleine beetjes helpen.. doen jullie ook mee?? ff een mailtje naar biglift@msn.com met het bedrag wat je wil doneren, je naam, adres en telefoonnummer en je mf naam en je krijgt vanzelf een mailtje met hoe en wat....
 
Wow.... deze zou ik zelfs best willen hebben ;)

d455ebd2cf0126bf9eb666b37db9eff3


De straat versie van de motor waarmee BMW gaat mee doen aan de SBK
 
Wow.... deze zou ik zelfs best willen hebben ;)

[http://www.motormeuk.nl/download_file/3087/d455ebd2cf0126bf9eb666b37db9eff3 (afbeelding)]

De straat versie van de motor waarmee BMW gaat mee doen aan de SBK


Durf het haast niet te zeggen maar dat ziet er idd wel OK uit...
 
Dan ben ik net weer op school. Gaat lastig worden.
Vind het ook nog wel een beetje vroeg in het jaar hoor... kan me vorige jaar nog herinneren met veel regen -O-

Jammer Els... vorige Eifel rit was rond 10 mei?
Toen hadden we toch mooi weer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan