MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als iemand iets vraagt met een onderbouwing waarom... dan heeft dat met respect naar elkaar te maken ja. Dat er een meningsverschil van wordt gemaakt is iets anders.....

ja mee eens, ware het niet dat toen die discussie oplaaide er op een ander topic diezlefde plaatjes werden gepost en dat was wel goed??? maar goed das mijn optiek over dit geheel...

Als, dus als jij zou vragen of we niet meer die foto's willen plaatsen overdag , geen probleem... ik kan het alleen niet helpen dat een pagina nog niet verder is dat de late avond ervoor niet??? maar goed zoveel staan er toch niet meer??? :P
 
ja mee eens, ware het niet dat toen die discussie oplaaide er op een ander topic diezlefde plaatjes werden gepost en dat was wel goed??? maar goed das mijn optiek over dit geheel...

Als, dus als jij zou vragen of we niet meer die foto's willen plaatsen overdag , geen probleem... ik kan het alleen niet helpen dat een pagina nog niet verder is dat de late avond ervoor niet??? maar goed zoveel staan er toch niet meer??? :P

Ik weet niets van een ander topic met dezelfde plaatjes? ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat staat voor morgenavond in de planning :)


Ben wel eens met de kinderen bij het ONK wezen kijken op 't midland circuit. Was wel tof om te zien alleen de volgende keer laat ik ze thuis...

Wellicht van de zomer weer es een kijkie nemen...
 
Ik mis heftige gesprekken zie ik :P


MAAR wel weer een stukje verder met de PoR1no :Y
 
Achter zit erop nu.

Ben er niet helemaal tevrede over, lijkt wel of ze de koppelingen een kwartslag hadden moeten draaien.
Chris had ook iets wat niet perfect was, maar ik begreep iets anders dan dit. Maar ff wachten met vullen ...
 
Laatst bewerkt:
Achter zit erop nu.

Ben er niet helemaal tevrede over, lijkt wel of ze de koppelingen een kwartslag hadden moeten draaien.
Chris had ook iets wat niet perfect was, maar ik begreep iets anders dan dit. Maar ff wachten met vullen ...

Wat bedoel je precies dan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan