MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achter zit erop nu.

Ben er niet helemaal tevrede over, lijkt wel of ze de koppelingen een kwartslag hadden moeten draaien.
Chris had ook iets wat niet perfect was, maar ik begreep iets anders dan dit. Maar ff wachten met vullen ...


Begrijp wat je bedoelt. Kan idd het nodige verschil in zitten tussen de originele set...

Die vacuumpomp van deGids is wel een aanrader trouwens. Snel overnemen dat ding. Anders doe ik dat wel... :$

Ben maffen...
 
:Y



Slaap lekker :W


[me="Xtra"]gaat aan de drank :9[/me]
 
Gaat absoluut werken zo :Y

Een ander zal het ook niet zien denk ik ;)







Tukze :W
 
Mogguh :Z


Het zijn toch wel daredevils hoor, die MotoGP rijders :}
Valentino Rossi has received stitches to his left hand and left foot, after a slight accident at his home in Italy. The Fiat Yamaha rider was closing the curtains in his house when he tripped and fell onto a glass table, which broke, cutting the ring finger of his left hand and the sole of his left foot. He went straight to the hospital and received a few stitches to each injury.

The injuries are not serious but it is not yet clear whether or not they will make him uncomfortable when riding this week. Nevertheless Rossi will fly out to Malaysia today as planned, where he will try to give 100% at the first test of the season, which starts on Thursday.
 
Wat een discussies weer _O- Mogguh :W

Je mag best klagen over plaatjes, maar dan niet als je ze zelf a) net zo hard post, b) in een ander topic waar er 300 meer staan per topic je muil houd en er daar juist niks van zegt (sterker nog: zeggen dat het daar wel meevalt ten opzichte van hier :X ).

Maar je kan niet verwachten van een forum dat iedereen zich aan jouw regels houd, der komt hier altijd veel meer info voorbij dat met motoren te maken en daar doet ook niemand kinderachtig over. Dus leven en laten leven imo :Y

Even ter verbeelding en deze links dus niet openenen als je op je werk zit :P :
Lees eerst dit:

Muerte in "Ducati topic 34 Ladies edition"

Kijk dan hier: (niet op je werk dus :P):

Ducati topic 34 Ladies edition

:')

Dat gaat er bij mij niet in en dan moet je het niet raar vinden als je daar tegengas mee krijgt.

En nu ben ik klaar met dat hele onderwerp :z
 
Laatst bewerkt:
Wat een discussies weer _O- Mogguh :W

Je mag best klagen over plaatjes, maar dan niet als je ze zelf a) net zo hard post, b) in een ander topic waar er 300 meer staan per topic je muil houd en er daar juist niks van zegt (sterker nog: zeggen dat het daar wel meevalt ten opzichte van hier :X ).

Maar je kan niet verwachten van een forum dat iedereen zich aan jouw regels houd, der komt hier altijd veel meer info voorbij dat met motoren te maken en daar doet ook niemand kinderachtig over. Dus leven en laten leven imo :Y

Even ter verbeelding en deze links dus niet openenen als je op je werk zit :P :
Lees eerst dit:

Muerte in "Ducati topic 34 Ladies edition"

Kijk dan hier: (niet op je werk dus :P):

Ducati topic 34 Ladies edition

:')

Dat gaat er bij mij niet in en dan moet je het niet raar vinden als je daar tegengas mee krijgt.

En nu ben ik klaar met dat hele onderwerp :z


en.... dus ?????????????

full



Hier........ dus....

jana_cova_1-2.jpg


hebben we er toch weer een beetje plezier in tijdens ons werk :9~ .. overigens zitten hier overdag toch alleen die 'mogen' privé-intereppen op hun werk.. wel al dan niet te kijken naar pikante foto's..
 
en.... dus ?????????????

[afbeelding]


Hier........ dus....

[http://i175.photobucket.com/albums/w143/jonniechapman/jana_cova_1-2.jpg (afbeelding)]

hebben we er toch weer een beetje plezier in tijdens ons werk :9~ .. overigens zitten hier overdag toch alleen die 'mogen' privé-intereppen op hun werk.. wel al dan niet te kijken naar pikante foto's..

he eikel, nou moet ik mn baas weer van mn werkplek afschoppen :+
 
Wat een discussies weer _O- Mogguh :W

Je mag best klagen over plaatjes, maar dan niet als je ze zelf a) net zo hard post, b) in een ander topic waar er 300 meer staan per topic je muil houd en er daar juist niks van zegt (sterker nog: zeggen dat het daar wel meevalt ten opzichte van hier :X ).

Maar je kan niet verwachten van een forum dat iedereen zich aan jouw regels houd, der komt hier altijd veel meer info voorbij dat met motoren te maken en daar doet ook niemand kinderachtig over. Dus leven en laten leven imo :Y

Even ter verbeelding en deze links dus niet openenen als je op je werk zit :P :
Lees eerst dit:

Muerte in "Ducati topic 34 Ladies edition"

Kijk dan hier: (niet op je werk dus :P):

Ducati topic 34 Ladies edition

:')

Dat gaat er bij mij niet in en dan moet je het niet raar vinden als je daar tegengas mee krijgt.

En nu ben ik klaar met dat hele onderwerp :z


Als onpartijdig mede MFer komt deze hele situatie een beetje krom over. Ik begrijp wat Muerte wil zeggen en ben het ook wel met hem eens maar stoor me er niet zo aan.

Maar er zijn niet alleen in bovenstaande link maar ook hier in 't gooi topic vrouwenplaatjes door hem zelf gepost.

Als je dan gaat miepen kun je er donder op zeggen dat je tegengas krijgt.

Ik vermoed dat er meer achter steekt want deze door hem ingenomen stelling kan zelfs Moszkowicz niet overeind houden.

Hij heeft woord bij daad gehouden en zichzelf (en daatz) idd terug getrokken uit dit topic.

Jammer, was volgens mij niet nodig geweest...

Wellicht melden ze zich nog eens en dan zijn ze wat mij betreft van harte welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan