VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
130 K........... Nou, da's best pittig! Als ik nog een jaar of 5 met de speen ga doen zal ik dat ook gaan halen.......

Respect hoor!!

Ben wel benieuwd wat hij allemaal aan onderhoud heeft moeten laten doen.........
 
Volg het Transit forum af en toe omdat ik zelf ook zo'n busje heb. Daar heeft iemand een busje opgereden en kreeg 400.000 eigen km's op de teller. Toen was het blokje wel op (lees: toe aan een complete revisie). Maar da's een diesel natuurlijk.

Ik gok dat als je een netjes gebruikt watergekoeld Honda blok na 150.000 openschroeft dat ie dan niet meer binnen de toleranties zit qua zuigerveren, klepstelen, lagers, schakelvork en -wals e.d.
 
@Marcel: *O* Welkom op het forum! *O*

Eindelijk weer eens eentje met een eigen identiteit :P


Marcel1.jpg


Marcel2.jpg




:W

Greetzzz Don
 
Een zaterdag avond vraagje; als jullie met de VTR het circuit op gaan en dus de lampen e.d. moeten afplakken, hoe doen jullie dat met het dimlicht dat niet uit te schakelen is? Ik neem aan dat tape op de koplampen + de hitte van het dimlicht een heerlijke smurrie maakt...

Zekering eruit trekken? Niet in het focus punt van het licht plakken? Gewoon plakken met tape die er tegen kan o.i.d.?

Huh??

Dimlicht dat niet uit te schakelen is?? Ik heb ook een sp2 maar daarvan kan ik alles compleet uitschakelen!?

Is dit vreemd?
 
Huh??

Dimlicht dat niet uit te schakelen is?? Ik heb ook een sp2 maar daarvan kan ik alles compleet uitschakelen!?

Is dit vreemd?
ja .... of het is aangepast door de vorige eigenaar :? Standaard is op het linkerhandvat de schakelaar bij de sp2 vervangen door een soort geintergreerd plaatje en dus niet aan en uit schakelbaar, de sp1 heeft deze schakelaar en mogeijkheid tot het uitzetten van het licht wel.
 
[http://www.mijnalbum.nl/Foto-L7SHERHV.jpg (afbeelding)]

:P heb wat over straks na me verkoop, alles is net nieuw :')

mooi, wat kosten die 2 ophangbeugels? :)

@all:
ik zoek nog een spare set rem/kopp. hendels (en aangezien ik zowat de enige ben die geen pazzo's heeft zijn ze nu zeker in overvloed) O-)

enneh, ik zoek ook nog ander reserve materiaal;
een koppelingsdeksel, evt. setje voetsteunen, clipons.
En heeft iemand nog een achtervelg liggen?
En vloeistofpotje voor koppeling en rem?

Voor alles geldt: beetje krassen/beschadigingen geen probleem ;)

(oftewel, de eerste zaken die stukgaan als je weer eens op je muil gaat)

Let's hear it })
 
Laatst bewerkt:
ja .... of het is aangepast door de vorige eigenaar :? Standaard is op het linkerhandvat de schakelaar bij de sp2 vervangen door een soort geintergreerd plaatje en dus niet aan en uit schakelbaar, de sp1 heeft deze schakelaar en mogeijkheid tot het uitzetten van het licht wel.

Hangt vaan het bouwjaar af. Mijn SP2 uit 2002 heeft nog 'gewoon' de mogelijkheid om je licht aan en uit te zetten.
 
heeft er nog iemand een originele kont liggen waarvan niks is afgezaagd en die hem wel kwijt wil?

ook zoek ik nog een draadboom
 
Hangt vaan het bouwjaar af. Mijn SP2 uit 2002 heeft nog 'gewoon' de mogelijkheid om je licht aan en uit te zetten.
dus ik zou als ik het handvat van een 2002 sp2 te pakken krijg het om kunnen zetten ? ligt de bekabeling er al ? want ik vind het irri dat mijn licht steeds aan staat.
 
volgens mij loopt de bekabeling er af ja! handvat zit gewoon een doorverbindertje waar bij "oudere" sp's de schakelaar zit!
 
@all:
ik zoek nog een spare set rem/kopp. hendels (en aangezien ik zowat de enige ben die geen pazzo's heeft zijn ze nu zeker in overvloed) O-)

Let's hear it })

Nou laat ik nou wel Pazzo's hebben en net gemonteerd ( O-) nou ja, ging bijna vanzelf dus monteren is een groot woord),

zodat ik originele hendels nu net heb weggegooid................................ geintje :P , ik heb ze dus gewoon liggen.

Was da waard met als doel jij blij en ik blij?
PB me maar als je interesse hebt, komen we wel uit ;) .

Greetz Jonesssss
 
Laatst bewerkt:
Huh??

Dimlicht dat niet uit te schakelen is?? Ik heb ook een sp2 maar daarvan kan ik alles compleet uitschakelen!?

Is dit vreemd?


nee dit is niet vreemd. de sp2 tot bouwjaar 2002 heeft de schakelaar nog wel. de sp2 vanaf 2003 heeft de schakelaar niet meer.

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan