VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal

ik heb een raar probleem heb mijn sp2 laten afstellen op een dynobank met een rapidbike module en wat bleek dat er maar 118pk's aan het achterwiel gemetem werd dit leek de man van het afstellen te weinig voor een sp2 hij nog een run doen en kwam op het zelfde resultaat toen bij andere sp2 runs uit het verleden gekeken bleek dat er gemiddeld wel ongeveer 125-130 pk's aan het het achterwiel moeten kunnen komen nu denkt hij dat ik een model heb met een geknepen computer dit voor schonere uitlaatgassen maar dit is volgens hem niet naar nederland geleverd wel naar duitseland
maar mijn motor is een orignale nederlander mijn computer nr:38770-mcf-d61 het zou kunnen dat dit een gekenepen model is want ik heb op het net ook gezien dat nr 38770-mcf-d31 gebruikt word nu is mijn vraag is wat het nr bij jullie op de computer staat dit is het zwarte kastje naast de accu.
 
Je hebt een DS1000 blok (tweekleps luchtgekoeld, zitten o.a. in een multistrada), een monster voorvork, een kabelboom en wielen. Dan koop je van Pierobon (handmade in Italy) een frame, achtervork, subframe, kuipje en tank.

Voilá, een Pierobon F042. Rijklaar gewicht 140 kg, 90 pk.

Bwoh, je zou d'r een 1198 blok in moeten sleutelen.... }) :9~
 
hallo allemaal

ik heb een raar probleem heb mijn sp2 laten afstellen op een dynobank met een rapidbike module en wat bleek dat er maar 118pk's aan het achterwiel gemetem werd dit leek de man van het afstellen te weinig voor een sp2 hij nog een run doen en kwam op het zelfde resultaat toen bij andere sp2 runs uit het verleden gekeken bleek dat er gemiddeld wel ongeveer 125-130 pk's aan het het achterwiel moeten kunnen komen nu denkt hij dat ik een model heb met een geknepen computer dit voor schonere uitlaatgassen maar dit is volgens hem niet naar nederland geleverd wel naar duitseland
maar mijn motor is een orignale nederlander mijn computer nr:38770-mcf-d61 het zou kunnen dat dit een gekenepen model is want ik heb op het net ook gezien dat nr 38770-mcf-d31 gebruikt word nu is mijn vraag is wat het nr bij jullie op de computer staat dit is het zwarte kastje naast de accu.

Zeker weten dat hij niet is geimporteerd uit duitsland of belgie?
Daar rijden geknepen exemplaren rond, verzekeringskwestie..
Die hebben 100 PK op papier, met enige tuning( uitlaat, PC/Rapid) 118 PK, zou kunnen...
Op een ander forum is er iemand die een '08 blade uit belgie heeft gehaald, voor de hobbyracerij.
Dacht een 170+ PK kanon te kopen, bleek ook op 100 PK geknepen....
Werd op het rechte stuk door 600tjes voorbij geknald...... :X -O-
 
Laatst bewerkt:
Zeker weten dat hij niet is geimporteerd uit duitsland of belgie?
Daar rijden geknepen exemplaren rond, verzekeringskwestie..
Die hebben 100 PK op papier, met enige tuning( uitlaat, PC/Rapid) 118 PK, zou kunnen...
Op een ander forum is er iemand die een '08 blade uit belgie heeft gehaald, voor de hobbyracerij.
Dacht een 170+ PK kanon te kopen, bleek ook op 100 PK geknepen....
Werd op het rechte stuk door 600tjes voorbij geknald...... :X -O-
Maar als een motor geknepen is, moet het toch ook weer ongedaan kunnen worden? (of ben ik dan Te jip en janneke achtig?) Hoe doen ze dat eigenlijk en kun je dat controleren?

Ps zou Don al met de openingspost van deel 16 bezig zijn!? :} _O-
 
Maar als een motor geknepen is, moet het toch ook weer ongedaan kunnen worden? (of ben ik dan Te jip en janneke achtig?) Hoe doen ze dat eigenlijk en kun je dat controleren?

Ps zou Don al met de openingspost van deel 16 bezig zijn!? :} _O-

dit doen ze in de computer en daar kan je niks zelf aan doen en je kunt het alleen maar controleren als je hem op een vermogensbank zet.
maar zou graag een nr van jullie willen hebben om te weten welk nr wel de juiste pk 's eruit gooit.
want motorsloperij boonstra heeft er 2 liggen en dan zou ik graag de nr kunnen controleren
 
helaas was ik een tijd internetloos, nu weer alles bijgelezen. Helaas heb ik zowel de sbk gemist als de mfmm... maar wel regelmatig de SP uitgelaten en heerlijk gereden.

Afgelopen zaterdag ben ik nog een tijdje vreemd gegaan, een KTM RC8-R gereden, een half uur een flinke proefrit gemaakt, ook niet verkeerd. Maar jongens het kan aan mij liggen, hij deed me zeker de SP niet vergeten!!!
 
Maar als een motor geknepen is, moet het toch ook weer ongedaan kunnen worden? (of ben ik dan Te jip en janneke achtig?) Hoe doen ze dat eigenlijk en kun je dat controleren?

Ps zou Don al met de openingspost van deel 16 bezig zijn!? :} _O-


:Y

VTR SP1&2 Topic Part 16

;)

DeShawn-Stevenson_The-Lock-Smith.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan