VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar een setje stickers met " SP2 " opdruk en de wing van Honda.
Iemand een adresje waar je die kan kopen?? Of ben ik op de dealert aangewezen??

:W

Wings voor op de SP tank verkoopt Honda niet los. Je moet er een tank bij kopen.

motorsticker.nl heeft ze wel, perfecte replica's ook qua grootte.

die SP-2 stickers die op de topkuip komen, kun je wel los krijgen. Zijn niet goedkoop natuurlijk, maar dan heb je ze wel.
 
Kijk wat bij mij door de bus kwam:

12022009004.jpg


(Pazzo's titanium, met rode adjusters. :9~ Met dank aan Tim van het TL1000.nl forum :} )

Binnenkort de motor eens rijklaar maken. :] :]
 
Laatst bewerkt:
Kijk wat bij mij door de bus kwam:

[afbeelding]

(Pazzo's titanium, met rode adjusters. :9~ Met dank aan Tim van het TL1000.nl forum :} )

Binnenkort de motor eens rijklaar maken. :] :]

Ey bij jouw ook al. Mooie combi van kleuren trouwens. Ik heb de mijne van de week ook gemonteerd met nieuwe remolie.
Ligt erg lekker in de hand is de eerste indruk.

:W
 
gaan er overigens nog mensen naar de megameeting? Ik heb het de laatste 2 jaar moeten missen vanwege andere afspraken, maar zou dit jaar wel weer gaan.
 
@don/@OB6D,

Thanks voor de sticker tips. Zal es ff gaan spitten waar ze iets mooi's kunnen maken voor me.

:W
 
Zo...

Als je je standaard niet opklapt kun je niet wegrijden en zo. Daar zit electrisch het een en ander achter... Bij de SP ziet dat er als ik het goed gedaan heb, en dat denk ik eigenlijk van wel, zo uit:

full


Wat is nou de funktie van Pin 18 en Pin 19?

Ik snap zelf nog wel, dat ie onder bepaalde omstandigheden uit moet vallen. Maar waarom 2 pinnen?

Oke nog een paar "hints"
-Volgens mij, kan mis zijn, is met ingetrokken koppeling, de clutch switch dicht.
-Volgens mij, kan mis zijn, is met opgeklapte zijstandaard, de sidestand switch dicht.

Als ie neutraal staat, zal ie altijd cranken. Logisch, want da's altijd "safe"
Pin 18 kan dus niet massa zijn, want dan zou ie ook altijd willen cranken.
Wat is het dan wel?

Met de koppeling in, crankt ie volgens mij ook altijd wel. Ook als ie niet vrij staat. Als dat zo is, moet Pin 19 massa zijn, anders zou ie dat niet doen met de standaard uit.

Als pin 19 dan inderdaad massa zou zijn, dan maakt het geen ruk uit, hoe je zijstandaard er bij hangt, dus dat kan eigenlijk niet.

Dus, wat doe ik fout? help mij ff. -O-
 
Laatst bewerkt:
full


Deze heb ik van't internet geplukt. Lijkt sterk op die van de SP maar er zit nog een diode extra in. Kleuren van de kabels zijn ook praktisch tot helemaal gelijk.

Deze, kun je, als ie niet neutraal staat, alleen starten met de standaard opgeklapt en de koppeling in.

Is dat bij de SP ook zo? Nee, toch? :Z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan