VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe erg voel je dat " op zijn neus staan" dan Vin ?

Valt wel mooi hoor. Volgens mij is het een ideal combi: lekker brede (poser)band, die ook nog heerlijk spits toe loopt, en heerlijk gevoel geeft in de bochten. Eerlijk gezegd heb ik weinig 180ér ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo'n advertentie zie, gaan me de haren in me nek recht opstaan: Slechte foto, wat je ziet is vies en verweerd. En volgens mij is het niet eens een SP uitlaat. (idd lasers gebruiken slip-ons) Vooral de tekst" IK koop ook motoren in"ofziets...... pffff. :r

Oh, kijk, die is zo gefotografreerd in de oud ijzer bak waar die in ligt/hoort.

Lazer :r [heb ze zelf ook, dus dan mag ik :r doen].
 
Ik wil aan het begin van het nieuwe VTR seizoen ook een nieuw setje banden..
Denk dat ik er 190/50 BT016 o.i.d. onder ga zetten..



Strakke bochten rijden zal wel weer even wennen zijn.. -O-
Met de gladheid van de afgelopen tijd ga ik momenteel echt rechtop door de bochten lijkt wel .. :$
 
ploatie
full
 
klopt het zit ook in de vering denk ik, ben nog steeds aan het zoeken maar 1 van de laatste keren dat ik erop gereden had ik het vlgs mij beter. Heb steeds het gevoel dat het achterwiel weg wil glijden. Maar goed binnenkort weer rijden en dan zien we wel weer. Mischien dat iemand bij de noordelijke meeting eens naar mijn instellingen wil kijken?

Ik rij liever met een 190, die voelt wat grippyer...

180 stuurt wel makkelijker, maar als je moeite hebt met sturen, ligt dat vast niet aan de band...

:X
 
Jongen de SP2 is verkocht, ga donderdag me andere fiets ophalen.

@
SPleet, was je nog geïnteresseerd in de powercommander usb3, stuur me anders even een mail of pb(pm) staat in me profiel, zet er even bij wat je er wel voor wild geven, misschien komen we als nog over uit, aangezien de motor zonder powercommander, BMC Filters, Bracket's en nieuwe remblokken ;) weg gaan en heb ook nog een spiksplinternieuwe BT0016 (of21)190 achterband in de aanbieding.

Dus als er nog geïnteresseerde zijn hoor ik het wel, vanaf donderdag zet ik al het spul hier te koop op mf.

:W
 
Leuk artikel over data acquisitie op de RC51 AMA racer (2003)
Honda Red Riders - Contingency Plan - Honda Powersports

RR_Asset_A02538_popup.jpg

RR_Asset_A02540_popup.jpg

RR_Asset_A02542_popup.jpg

RR_Asset_A02544_popup.jpg

RR_Asset_A02546_popup.jpg



Nicky @ Daytona 200 (2002)
RR_Asset_A03011_popup.jpg


Miguel Duhamel's RC51:
RR_Asset_A03007_popup.jpg


Daytona 200 (2003) vlnr: Roberts/Duhamel/Bostrom
RR_Asset_A03009_popup.jpg

RR_Asset_A01997_popup.jpg



Hier staan nog enkele artikelen (en pics) uit die tijd (Hayden/Duhamel/Bostrom/Roberts):
Honda Red Riders - Contingency Plan - Honda Powersports
Honda Red Riders - Contingency Plan - Honda Powersports
Honda Red Riders - Contingency Plan - Honda Powersports
Honda Red Riders - Contingency Plan - Honda Powersports
 
nou de TL is verkocht dus hopelijk volgende week zaterdag mijn VTR op halen *D *D

oh wat gaat deze week lang duren haha :X
 
weet nie wat er gebeurt is maar dit weekend kuip af genomen om hem af te spuiten van al dat zout die eraan hangt.
en wou de dag erachter gaan rijden en hij draait maar half.
ben aan 70km per uur naar mijn werk gegaan. meer ging nie.
iemand een idee wat het is?
 
gefeliciteerd corredor, de winter gaat ook nog lang duren. of rij je ook in de winter??

absoluut niet dus dat wordt lang wachten :P wel keer rijden omdat hij nieuw is en daarna goed alles schoonmaken voor het zout.

ben echt geen winterrijder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan