Laat de lente maar komen *D, Gooiers deeltje 35!

Koffie of thee?

  • Koffie

    Stemmen: 15 62,5%
  • Thee

    Stemmen: 6 25,0%
  • fuck off B|

    Stemmen: 3 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
eerst op youtube posten dan ;)



Euh, wil ik ook wel ff horen trouwens :X
 
[me="Xtra"]gaat ff de magnetron testen *O*[/me]
 
eerst op youtube posten dan ;)



Euh, wil ik ook wel ff horen trouwens :X


Nogmaals......via youtube krijgt miep het ook niet voor elkaar......... -O-
Filmpje niet en mp3 ook niet. Dus als iemand weet hoe......post ik een liedje... *D


zachtjes draaien in de schuur, goed tegen de muizen... :Y
 
Kan em wel ff hosten..maar dan moet iedereen em downloaden en daarna luisteren.

Juist ja...... |(

Ik wacht toch maar ff op briljante tips voor hyves/youtube... B| NIET dat deze niet briljant was hoor! In tegendeel :Y ! Hoe ver-zin je het weer! Werkelijk fenomenaal! *O* als coontje het zelf niet meer snapt haakt ze af he... _O-
 
Laatst bewerkt:
Juist ja...... |(

Ik wacht toch maar ff op briljante tips voor hyves/youtube... B| NIET dat deze niet briljant was hoor! In tegendeel :Y ! Hoe ver-zin je het weer! Werkelijk fenomenaal! *O* als coontje het zelf niet meer snapt haakt ze af he... _O-
:+
Ik kan em ergens online zetten en dan hier een linkje plaatsen....daar komt t op neer :+
 
Aàààààààrch!!!!!! |( |( |( |( |( |( |( |(


Oké, lamaarff...... -O- ...........denk er nog even over na ;) ......thanx anyway!........moet trouwens opschieten, zo uit eten! :9

Gooiers, Groetels!!! :W
Eetze :W


mocht het niet lukken, sleur maar weer ff over msn een keer. Komt alles wederom goed *D *D
 
shit :/ gister teveel gegeten dus nu te weinig -O-
 
Laatst bewerkt:
Aàààààààrch!!!!!! |( |( |( |( |( |( |( |(


Oké, lamaarff...... -O- ...........denk er nog even over na ;) ......thanx anyway!........moet trouwens opschieten, zo uit eten! :9

Gooiers, Groetels!!! :W

_O-
Eetze :)

Deadeye bedoeld dus dat jij het filmpje/mp3 kan mailen/msn-en naar hem en dat hij hem dan online zet voor je *D
 
Eetze :W


mocht het niet lukken, sleur maar weer ff over msn een keer. Komt alles wederom goed *D *D


's goed, thanx ye all!! *O*


En om in de toekomst verzekerd te zijn van meer zangtalent; hier nog ff een oefeningetje! Tip; hij gaat beter na een flesje Merlot dan wel 2 stevige whisky's met ijs :+ !

Suc6! :W

 
FLESSEN whisky denk ik :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan