Sportster XL 883R uit 2002 (Oranje)

juist Patrick het plezier wat je beleeft aan een H-D in bij geen een andere merk te vinden
 
juist Patrick het plezier wat je beleeft aan een H-D in bij geen een andere merk te vinden
dat is ook weer ietswat onzin natuurlijk wat je nu schrijft ;) , Ieder merk ook Harley heeft z,n voors en tegens maar tis maar net hoe je daar zelf mee omgaat of over denkt.

Niemand kan een ander zeggen dat een bepaald type of merk slecht of goed rijdt, mooi of lelijk is of wel of geen plezier geeft want vlgs mij bepaalt een ieder dat voor zich.

Zelf heb ik nu 4 verschillende motoren w.o een HD xr1200 en alle vier vindt ik ze mooi en fijn rijden maar een ander zegt misschien weer :r :+


En wat de topicvraag betreft : Ja...ik heb ook twee 883 ers gehad en naar volle tevredenheid en ook met vakanties naar o.a Italie niks geen problemen gehad met rijden of te traag rijden etc.
Als je echt hard wilt moet je een vliegtuig kopen :+

Maar ehhhh.... we reageren nu wel maar is de topicstarter hier ook nog aanwezig ?

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Ik open ff een oud topic... :z

Ik zit te denken om een Sportster te kopen. Ben gewoon Harley-gek en een Sportster lijkt me een mooie motor om als beginnend rijder de weg mee op te gaan!

Maar: ik heb er nog nooit één geprobeerd. En dus vraag ik me af of ik met mijn 1,86 m. misschien niet wat te lang ben voor zo'n motor? Kennissen die Harley rijden zeggen dat een Sportster te klein voor me zou zijn namelijk... iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd!! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1,85.
Laatst op mijn meissies sporster gereden om hem ff af te tanken.
Ik vond hem veel te klein, maar ben dan ook langere bikes gewend, softail modellen.

kawa vn800 kopen? mooi verchopt?b gheghe
 
Laatst bewerkt:
Ik open ff een oud topic... :z

Ik zit te denken om een Sportster te kopen. Ben gewoon Harley-gek en een Sportster lijkt me een mooie motor om als beginnend rijder de weg mee op te gaan!

Maar: ik heb er nog nooit één geprobeerd. En dus vraag ik me af of ik met mijn 1,86 m. misschien niet wat te lang ben voor zo'n motor? Kennissen die Harley rijden zeggen dat een Sportster te klein voor me zou zijn namelijk... iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd!! :)

ik ben 1.87 en zit geweldig op mijn sporty. :Y

wel met forwardcontrols.. :P
 
Idd, mijn 883 heeft ook forward controls en dat gaat bij bijna 180 cm prima.
 
heb FatBoy uit '96 ook in de rubbers. Je wel wat meer trillingen maar dat is het ECHTE harley rijden. (En ook harley's met een carburateur ipv die stomme injectie!!!)
 
Laatst bewerkt:
Ik open ff een oud topic... :z

Ik zit te denken om een Sportster te kopen. Ben gewoon Harley-gek en een Sportster lijkt me een mooie motor om als beginnend rijder de weg mee op te gaan!

Maar: ik heb er nog nooit één geprobeerd. En dus vraag ik me af of ik met mijn 1,86 m. misschien niet wat te lang ben voor zo'n motor? Kennissen die Harley rijden zeggen dat een Sportster te klein voor me zou zijn namelijk... iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd!! :)
1.86 en dan op een sportster vind ik echt geen porum, dan is het net een brommer.
Mijn budget liet ook alleen een sportster toe binnen de harley fietsen.
En aangezien ik 100 kilo weeg heb ik voor een wildstar gekozen.
 
heb FatBoy uit '96 ook in de rubbers. Je wel wat meer trillingen maar dat is het ECHTE harley rijden. (En ook harley's met een carburateur ipv die stomme injectie!!!)

B| B| B| B| wat bedoel je?? B| B| B|

de uber harley is toevallig wel de sporty :Y ken je klassiekers vriend! :( :(




:P
 
1.86 en dan op een sportster vind ik echt geen porum, dan is het net een brommer.
Mijn budget liet ook alleen een sportster toe binnen de harley fietsen.
En aangezien ik 100 kilo weeg heb ik voor een wildstar gekozen.

Misschien dat ik er met mijn bescheiden 80 kilo dan net mee weg kom.. ;)
 
80 kg en 1,77 m ??

zoals gezegd een sportster geeft heeel wat trillingen en dat resulteerd al na 20 km autosnelweg in een slapend achterwerk , handen en voeten.....

gewoon een proberen zou ik zeggen000 :Y :Y

O, daar hebben de nieuwere sportsters vanaf 2004 geen last meer van, dus die theorie mag iedereen doorstrepen. Nieuwere sportsters rijden nu bijna "japans" maar wel met een Kicke Harley gevoel ! Uren uit te houden in het zadel zonder slapende handen of wat voor onzin dan ook. Niks mis mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan