open pijpen

ik zou graag reageren, maar dan moek ze wel hebben. Kep alleen 2 pijpen voor een XVS 1100 Dragstar, moeten nog gepoetst, zitten ook nog gemonteerd, moet je de motor er ook bij kopen...
 
De netheid in me gebied te zeggen dat ik als leuke Hollander ook geen open pijpen voor jouw fiets in mijn bezit heb en ook neit verwacht die ooit in mijn bezit te krijgen. Daarnaast is het wellicht een fantastisch idee je voor te stellen aan de wondere wereld der internetzoekmachines: Google. Die site werkt net zo simpel, als doeltreffend: typ je zoekopdracht in en laat je verrassen.

Ik hoop mijn vriendelijke zuiderbuur hier toch een eindje mee op weg te hebben geholpen. Mocht dat echter toch niet aan zijn verwachtingen voldoen, dan bij deze mijn nederige excuses als Hollander.

Daarnaast doet het me toch goed dat je je als Belg wat Nederlandsche eigenschappen hebt weten aan te meten: een ervan is dat je op zoek gaat naar iets wat nieet veel mag kosten. Bis, amis.
 
Leer een vak en buig ze zelf zou ik zeggen.
Zo heb ik ze gebogen, kost geen drol, verchromen is ca 50 euro

Dragpipe1.JPG


dragpipe2.JPG


dragpipe3.JPG


Dat kan iedereen leren
 
Valt harstikke mee hoor.
Je bent nodig (die moet je ergens kunnen lenen, iedere smit heeft um) ik had um van het werk, een buigijzer wat 10 ton kan leveren.
De buis is hier buis 43 x 4 mm, en simpel vullen met zand, eindstukken dichtlassen, en buigen maar, geheel naar wens, deze beide bestaan totaal uit 1 stuk, uitlaat is dus zonder voorstuk, aansluitflens is ook zelf gemaakt.

Wie het makkelijker wil doen, kan ook, neem gewoon RVS lasbochten, en met een TIG apparaat las je dat zo in elkaar, echter die manier van maken is duurder.
 
Dat bedoel ik ook Dirk
Wie negatief is over alle hollanders kan beter op een belgieken forum gaan zitten.
Met gepastte vrolijkheid had ik um er een een paar gratis gemaakt!
 
Dat bedoel ik ook Dirk
Wie negatief is over alle hollanders kan beter op een belgieken forum gaan zitten.
Met gepastte vrolijkheid had ik um er een een paar gratis gemaakt!

Ja Henk,

Daar twijfel ik geen moment aan... als ie nou gewoon eens even rustig had rondgekeken hier, dan komt het altijd goed. :Y

Hij had ook zijn vraag anders kunnen stellen, zo van:

weet iemand waar ik open pijpen kan bekomen (is toch belgisch :? )? Dan hadden we hem meteen kunnen helpen, maar nu vroeg ie of iemand nog pijpen had liggen en ja dan haken er dus veel af, want dan kunnen we hem niet helpen. |(

Tja communicatie. Toch nog steeds van mening dat onze geliefde onderburen ook heel goed Nederlands kunnen spreken. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan