Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
EERSIE!!!!!!!!! Oh. Nou ja. Bijna.

Ik legde de brommer vanmiddag GVD op zn kant. Parkeer 'm langs de weg in parkeervak. Zet m op de jiffy. Denk nog "zo, hij staat bijna rechtop, hij zal toch niet ....." en houd dan maar es 230 kg tegen als je zelf aan de linkerkant staat. Had gelukkig net valbalokjes erop gezet, dus valt mee. Die hebben zichzelf terugverdiend. Schade valt onder "weg te poetsen" zeg maar.

Verbazend hoe snel je dan zo'n ding weer overend hebt zonder je rug te breken.
Goed hebben we ook weer gehad. -O- Kutzooi.

[afbeelding]

Dat is niet zo goed begin van het seizoen zo -O-
Maar gelukkig valt de schade mee en hebben de valdoppen goed werk geleverd *O*
 
wat gaat dat hard man, deeltje 49 alweer.
vandaag ook even op de beurs geweest, maar de centjes lekker in de zak kunnen houden. gisteren het zedje weer even 2009klaar gemaakt met dikkere vorkolie, renthal stuurtje en smoke knipperglaasjes. voortandwieltje komt van de week binnen dus over een paar weekjes het ntv'tje maar weer omruilen voor het zedje :9
gister al wel even een klein stukje gereden }) , kan bijna niet meer wachten :z
 
Dat is niet zo goed begin van het seizoen zo -O-
Maar gelukkig valt de schade mee en hebben de valdoppen goed werk geleverd *O*
Idd geen best begin. Maaaarrrrrrrr ik klik net ff op mn foto in de OP - wat denk je - ik ben de 100.000e gebruiker vandaag van Imageshack en ik win een LCD-TV!!!! Is dat nou niet GEWELDIG!?!?

Ik moest alleen ff mijn creditcardnummer mailen aan de Nigeriaanse pastoor van een doodzieke weduwe. Die mevrouw had me een tijdje terug toevallig al een mailtje gestuurd. Die pastor gaat nou die TV opsturen. Zegt 'ie. Denk ik.
En de pastoor is zwart en die zijn het snelst dus als het goed is stuurt 'ie hem heel snel op :Y.

Anyway: Zo wordt het ondanks het laten stuiteren van mn brommer -O- toch nog een fijne dag. Halleluja *O*
 
:)
full
 
Ook maar actief hier ;)
en gelijk maar beginnen met een vraagje . . .

Kawazed, je nummerplaat houder . . Waar heb je die vandaan en is die legaal? ziet er namenlijk wel eeeerug mooi uit . .

(rooie-zet is nogsteeds opzoek naar een leuke kentekenplaathouder zelfs na op de beurs te zijn geweest gister)
 
mensen alles goed hier zo te zien wel vandaag op beurs geweest mooie nieuwe laarsjes gehaald xenon zit er ook eindelijk in dus zie seizoen goed komen

mensen nog mening over dat de achterveer van de Z slecht is vandaag een kawa(kneus) van een bedrijf melden dat effe klopt dat??

die tandwiel voor en stugger olie in voor vork waar ik iemand iets over hoorde praten werkt dat echt??

iemand nog motorisch goeie ideeen??

heel wat vragen hahah groeten
 
Kawazed, je nummerplaat houder . . Waar heb je die vandaan en is die legaal? ziet er namenlijk wel eeeerug mooi uit . .
Ziet er idd mooi uit. Je ziet 't wel es op feauteaux van Amerikaanse motoren. Maar kan niet legaal zijn :N . Kijk maar nr de 2e foto en stel je voor dat je een diender bent die van achter een boom een feauteaux wil maken ivm - bijvoorbeeld - een snelheidsovertreding . Dan zit die lantarenpaal in de weg :( .
 
haha dat vermoeden had ik dus ookal. .
mjaa ik had het idee om er een mooie rizoma onder te plakken, maar kon op de beurs er geen vinden voor ene redelijk prijsje, zeker niet gezien er dan natuurlijk ook gelijk 4 knippertjes aan vast zitten, tja als je dan toch bezig bent volgen de spiegels (A)

iemand nog een goed idee voor waar ik verschillende kentekenplaathoudertjes kan vergelijken? of is het rechtstreeks naar een motorzaak en kopen . . want mooier vind je ze niet :P

ps : bij mij zit er een lantaarnpaal in de weg (standaard 2004 demper) - deze mag er toch wel wezen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan