welke HD

@ bugeater: thanks voor de foto van swagman... sprekend... is dat trouwens de tweeling broer van hondahielke?? das ook zo een konten kusser... volgens mij is muphie heilg bij hun hahahah

Ach what the fuck, wij weten wel beter!!!

respect voor: bugeater, renbab, bonko en een beetje voor 2712

groetjes kay

Eindelijk m'n broer gevonden. Murph heilig? Ken hem niet, zie alleen zijn brommer en die vindt ik wel leuk en moet soms wel lachen om z'n rake opmerkingen. En respect heb ik alleen voor mensen met wie ik een bier drink
 
@ hondahielke: dat bedoel ik te zeggen: je zegt de 'strijd' tussen de verschillende HD's... harley rijders moeten onderling niet strijden wat een bullshit.... je mening geven en dat ieder zijn eigen smaak heeft oke... normaal... maar stellingen zoals: een evo en twin cam zijn geen echte harleys, shovel is de laatste echt kan echt niet, daar valt me de eikel van op de grond....

murph misdienaar telt ook!!

groeten
 
@ hondahielke: dat bedoel ik te zeggen: je zegt de 'strijd' tussen de verschillende HD's... harley rijders moeten onderling niet strijden wat een bullshit.... je mening geven en dat ieder zijn eigen smaak heeft oke... normaal... maar stellingen zoals: een evo en twin cam zijn geen echte harleys, shovel is de laatste echt kan echt niet, daar valt me de eikel van op de grond....

murph misdienaar telt ook!!

groeten

Ja maar een beetje voor de gein is toch niet zo erg?
En als iemand dat nou echt vindt, ook best, zou mij een worst zijn, pak je die gevallen eikel op en gooi hem naar z'n kop
 
Nou ja.Een vraag als op welke Harley zit ik het beste???

Best wel stom.

Ik vroeg of er verschil in zithouding was, niet welke het beste zit :z
Dus een vraag, waar ik het antwoord niet op weet, een normale vraag.
Jij, als zogenaamde kenner, komt met die lompe, niets zeggende antwoorden aan, das stom.
Ga maar lekker sleutelen aan die ouwe brommer van je, deze vragen zijn je te min blijkbaar.
Snap trouwens niet waarom je reageert, als die vragen zo stom zijn :N
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeg of er verschil in zithouding was, niet welke het beste zit :z
Dus een vraag, waar ik het antwoord niet op weet, een normale vraag.
Jij, als zogenaamde kenner, komt met die lompe, niets zeggende antwoorden aan, das stom.
Ga maar lekker sleutelen aan die ouwe brommer van je, deze vragen zijn je te min blijkbaar.
Snap trouwens niet waarom je reageert, als die vragen zo stom zijn :N


Simpel.Omdat de enige manier om erachter te komen wat het beste zit is door erop te rijden.Net zoals dat geldt voor stuurgedrag etc.

Als je gelezen had zou je gezien hebben dat ik geattendeerd heb op de streetbob.
Dit is een nieuwe twincam bigtwin voor relatief weinig geld.

heb je nog niet op gereageerd.


deze dus.
 
Laatst bewerkt:
Simpel.Omdat de enige manier om erachter te komen wat het beste zit is door erop te rijden.Net zoals dat geldt voor stuurgedrag etc.

Als je gelezen had zou je gezien hebben dat ik geattendeerd heb op de streetbob.
Dit is een nieuwe twincam bigtwin voor relatief weinig geld.

heb je nog niet op gereageerd.

deze dus.

Snap ik, maar misschien zijn er wel mensen, die dezelfde overstap hebben gemaakt en die een bepaalde ervaring met een bepaald model hebben. Deze ervaring zouden ze dan met me kunnen delen, zodat ik daar tijdens het proefrijden rekening mee kan houden. Uiteraard ben ik het met je eens :Y dat je iets alleen ondervind tijdens het proefrijden, maar misschien hebben de kenners tips, waar ik op moet letten :?

Ik heb ik mijn opening een viertal types genoemd, waar ik uit wil kiezen, daar stond de Street Bob niet tussen evenals de Vrod, die een ander mij aanraadde. Ik vind de Vrod helemaal niet mooi (ieder zijn smaak) en de Street Bob vind ik ook minder. Ook dat was misschien een vervolgvraag geweest: rijden alle Dyna's hetzelfde, m.a.w. zit het verschil alleen in uiterlijke kenmerken? En waar moet ik op letten als ik ga proefrijden m.b.t. verschillen in Dyna en softails? Maar misschien zijn dat in de ogen van de echte kenners ook wel hele stomme vragen? :X

Ik bedoel, ik ben heel a technisch en laat me graag door anderen adviseren. Ik kan wel op 8 verschillende types Harley gaan proefrijden, maar dan zie ik door de bomen het bos niet meer.
 
Laatst bewerkt:
over het algemeen was het in de evo tijd zo dat de dyna's toch wel beetje beter stuurden dan de softails... hoe dat tegenwoordig is weet ik niet...

en te veel op anderen hun adviezen af gaan zou ik niet doen..
op deze ene na: die je al gekregen had

trek je eigen plan. en ga rijden... vele proef rijden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan