mf 400cc meeting 2009

Ik heb hooguit steeksleutel 10 bij me om het vensnellingspookje wat omlaag te stellen.
Ik ga er niet van uit dat ik (of iemand) problemen krijg(t).
 
Ik heb een Lidl EHBO kitje in me motor, voor als iemand zich naast de weg parkeert, misschien maar een keer plaats maken voor een gereedschaps set.
 
Ik zal eens kijken of ik evt wat materiaal op men duozit kan binden, je weet maar nooit.

Om daarvoor mijn zadeltassen mee te nemen lijkt me wat overdreven
 
Ben lid van de anwb, mocht er nu echt iets zijn dan bestellen we gewoon de wegenwacht.
Verder heb ik altijd een tangetje inbussetje en wat tyraps bij me.
Mocht er nu echt iemand blijven staan en niet verder kunnen, dan heb ik een motoraanhanger achter de hand, en wordt ie naar je huis gebracht.
 
Ik ben ook lid van de KNMV, en heb pechulp via de verzekering, en een aanhangwagen 8er de hand :P...

Neemt er nog iemand iets van een fatsoenlijk foto toestel mee?
 
185 bij 90 he! :(

Die 5 kg heb ik er hardhandig vanaf gewerkt en ben er trots op! Nou nog 5-10 en ik bene helemaal happy! *O*

Ach ja dat zal ook wel lukken ;-)

Ik moet toch eens oefenen om met een passagier te rijden voor als mijn vriendin eens mee wil
(Als ik de eerste kaar wat agressief rijdt zal ze wrs nooit meer meewillen ;) )
 
Ach ja dat zal ook wel lukken ;-)

Ik moet toch eens oefenen om met een passagier te rijden voor als mijn vriendin eens mee wil
(Als ik de eerste kaar wat agressief rijdt zal ze wrs nooit meer meewillen ;) )
Ik had vandaag n vriendin achterop de scootah, voor het eerst op een gemotoriseerde 2wieler... resultaat: Gillen! :X

Zei al... als de motor klaar is en ik mijn RBW, ga dan nog maar eens achterop... dan zul je pas gilllen! :P
 
Ik had vandaag n vriendin achterop de scootah, voor het eerst op een gemotoriseerde 2wieler... resultaat: Gillen! :X

Zei al... als de motor klaar is en ik mijn RBW, ga dan nog maar eens achterop... dan zul je pas gilllen! :P
Ik zou ook gillen als een keukenmeisje als ik bij jou achterop een scooter moest _O-
 
Ik zou ook gillen als een keukenmeisje als ik bij jou achterop een scooter moest _O-
Keukenmeisje! *O*
AlewijnEijgenraam_Gold_Keukenmeisje1197895464.JPG
 
Ik heb goei nieuws voor jullie denk ik. Ik kom toch noar de meeting. De beunklus is een bietje anders gepland.

Dus Djeepert ik rij met jou meej is da goei??
 
Terug
Bovenaan Onderaan