't Gooi deel 36!

Hoeveel km maak jij komend jaar?

  • max. 2000 (michel)

    Stemmen: 6 19,4%
  • 2000-5000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 5000-10000

    Stemmen: 11 35,5%
  • 10000-15000

    Stemmen: 7 22,6%
  • 15000-20000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 20000-25000

    Stemmen: 1 3,2%
  • 25000 +

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-Heb je nog niks gehoord van afgelopen weekend dan? hij zou er naar kijken toch :?
Thermokleding heb ik niet nodig hoor, misschien met het nachtritje wel handig :Y
Textiel rijdt voor geen meter, dat geglij over dat zadel...geef mij maar leer :P

Jep, heb em wel gesproken en hij heeft verteld dat ie met rugklachten etc thuis zit.. maar hij zou proberen m'n Sabre wel klaar te hebben deze week ofzo.. tjah.. ik zei toch wel dat we nu al zo'n 6 maanden verder zijn.. toch wel iets lang huh.. en dat ik het beestje nodig heb voor inruil/verkoop O-)

En ja.. leer is inderdaad handiger voor de 'doorrij' ritjes.. voor woon-/werkverkeer door weer en wind en met koudere ritjes is textiel toch wel erg welkom hoor.. maar ik geef ook toe.. leer gaat voor textiel, absoluut! Ik kan mij de ritjes ook nog wel herinneren dat ik zowat achterop m'n band zat en met alle macht aan het stuur trok om niet met m'n stuit op t asfalt terecht te komen.. :X
 

Dit is nu precies wat mij heel erg stoort aan jou.
Iedereen loopt te geinen en te etteren met elkaar laten we dat voorop stellen.
Maar jouw posts hebben een ondertoon, je gaat altijd een discussie aan, je irriteert mij meestal in je posts. En als de ketel dan een keer overkookt dan komt er een quasi onschuldige/zielige post naar wat lijkt om medeleven te kweken. Ik zeg niet dat dit zo is, maar dat is hoe ik het zie.
Vervolgens ga je met de tijd weer op zelfde voet verder. Je hebt wel vaker van dit soort clashes in het gooi topic gehad als ik het me goed herinner. Maar denk dat het mij wel het ergst is.
Ik ben zelf ook van het geinen maar ook van eerlijkheid en recht door zee.
Ik hou niet van zieltjes winnen, en hier op een forum, net zoals in je werk/sociale leven zul je niet met iedereen even goed overweg kunnen. Maar zoals eerder gezegd ben ik normaal gesproken altijd van het leven en laten leven. Met mensen waar ik niet goed mee overweg kan doe ik altijd nog normaal tenzij ze het bont maken.

Ik kan wel zeggen dat ik je echt niet meer ben gaan mogen toen je ellenlang bleef zeiken dat mijn zusje mee ging naar de MM, en dat volgens jou mijn minnares ofzo was. Zelfs bij de pomp op de dag zelf moest je dat nog aanhalen. 1x is leuk, 2x ook nog maar 10x sloeg nergens meer op. Misschien had ik dat toen direct moeten zeggen maar dat is achteraf lullen.

Die post naar Jaapie van even geleden was ook weer een goed voorbeeld, dat ik je er even tactisch op wees dat zoiets ook anders kon. Dat soort post heb je imo wel veel vaker. De post van vandaag was niet eens zo erg, maar toen je voor de 2e keer 'het zit je ECHT dwars he' poste, was dat de welbefaamde druppel die mijn emmer deed overlopen.

Nogmaals ik ben nog steeds van het leven en laten leven hier, net zoals op 't werk of waar dan ook.

Ik heb bewust voor mezelf de streep getrokken om je zoveel mogelijk te mijden. Omdat ik me hier al irriteer dus laat staan hoe dat met een ritje zal zijn. Ik rij motor voor mijn plezier en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb nu mijn zegje wel gedaan en duidelijk gemaakt en ga de rest niet meer met mijn frustraties lastig vallen.

Je hoeft je niet aan te passen aan mij, maar verwacht ook niet veel response van mij.
 
full



full



full
??


daarna kunnen we weer gezellig
full



:+
 
Jep, heb em wel gesproken en hij heeft verteld dat ie met rugklachten etc thuis zit.. maar hij zou proberen m'n Sabre wel klaar te hebben deze week ofzo.. tjah.. ik zei toch wel dat we nu al zo'n 6 maanden verder zijn.. toch wel iets lang huh.. en dat ik het beestje nodig heb voor inruil/verkoop O-)

En ja.. leer is inderdaad handiger voor de 'doorrij' ritjes.. voor woon-/werkverkeer door weer en wind en met koudere ritjes is textiel toch wel erg welkom hoor.. maar ik geef ook toe.. leer gaat voor textiel, absoluut! Ik kan mij de ritjes ook nog wel herinneren dat ik zowat achterop m'n band zat en met alle macht aan het stuur trok om niet met m'n stuit op t asfalt terecht te komen.. :X

woon-werk rij ik nooit, die 1 a 2km :+
Koude ritjes zijn vooral die ritjes die die lange regelt.
En die overleef ik wel ;)

Tis wel te hopen dat je je motor snel terug hebt, komt er dit jaar een blackbird?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan