Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken het bedrijf niet. Maar dit is alvast geen reclame. Het kan natuurijk niet zo zijn dat je een heel bedrijf ophangt aan het falen van een personeelslid. Je moet ook even zorgen dat het voor een persoon persoonlijk wordt om het voor je op te lossen. Dit doe je simpel door iemands naam te vragen en te melden dat je verwacht dat de man het voor je oplost. In de meeste gevallen helt dit. Zo niet dan kan je het in je reet steken.
 
Tja, afspraak staat van een week levertijd. Weken later heeft hij het nog niet. Hij belt op en er wordt afgesproken dat men die dag terugbelt en wat blijkt... dan kunnen ze van mij in een wak zakken.
 
ik zal deze maand waarschijnlijk een beetje minder posten -O- ,
maar zal proberen alles mee te lezen :Y

wij hebben namelijk een nieuw huis *O*

eentje waar de motoren ook bij het huis kunnen staan,
ik eindelijk een tuin heb, waar we ruimte teveel hebben,
ik mijn eigen airbrush kamer heb en het aller belangrijkste :+

De Ducati van mijn vriend in de woonkamer kan staan *O*
 
Hij is een zij ;)
Zal morgenochtend nog een keer bellen en ja, eerst betalen en dan pas kan men het onderdeel voor je bestellen.
Ze kunnen van mij ook in een wak zakken, maar kan op geen andere manier aan een ruitje komen, en als de bestelling niet geleverd wordt, wil ik toch mijn geld terug, dus zal wel een beetje netjes moeten blijven :D
 
ik zal deze maand waarschijnlijk een beetje minder posten -O- ,
maar zal proberen alles mee te lezen :Y

wij hebben namelijk een nieuw huis *O*

eentje waar de motoren ook bij het huis kunnen staan,
ik eindelijk een tuin heb, waar we ruimte teveel hebben,
ik mijn eigen airbrush kamer heb en het aller belangrijkste :+

De Ducati van mijn vriend in de woonkamer kan staan *O*

daar horen ze ook te staan :Y
 
Is een nieuw scherm idd. Ik ben al een tijdje aan het zoeken. Tweedehands is volgens mij sowieso geen optie.... Kost bij Japarts 70 euries.
 
Is een nieuw scherm idd. Ik ben al een tijdje aan het zoeken. Tweedehands is volgens mij sowieso geen optie.... Kost bij Japarts 70 euries.

Bij www.mdi-online.nl zijn ook vervangingsruiten te koop, zijn wel ietsje duurder (€80 ofzo). Ik heb daar drie jaar geleden een ruit weggehaald en deze beviel goed. Als je het bij de dealer besteld hoef je ook geen verzendkosten te betalen (deze bestellen ook gewoon bij MDI ;) )
 
Kan best leuk worden de knippers in de spiegel maar hoe ga je dan het draadje wegwerken?

Ik zit te denken aan een gaatje aan de buiten kant van de spiegel waar die knipper precies in past. En een gaatje aan de onderkant, in de buurt van de draag arm van de spiegel zelf, zodat je het gaatje en draadje daar niet uit ziet komen. Alleen dat zal wel pielen worden, maar goed daar heb ik dan wel een dag(of 2) :+ voor over.

mocht dat niet lukken, dan weet ik nog niet, koop ik wss een 2e hands extra spiegel en ga ik daar even mee klooien, kijken of ik dan het glas erui kan snijden en miss weer mooi terug kitten ofzo
 
Je zou anders eens kunnen kijken of je de bout waarmee de spiegel aan de steun zit er uit kan. als je die kan vervangen voor een hol model kan je het snoer binnendoor werken. Deze bouten kan je kopen bij de lampenwinkels.
 
Ja, ik wist ff niet uit me hoofd hoe het allemaal vast zit, en heb ook nog niet gekeken.

Maarrr ik denk wel dat het gaat werken, alleen ik wil eerst zon ding in me handen hebben gehad. Want de grote is heel erg van belang of het mooi gaat aansluiten
 
Tis een wonder. Na mijn belletje is vandaag ineens het ruitje verzonden. Komt morgen dus binnen. Met een beetje mazzel kan ik ook snel weer lekker rijden!
 
weten jullie nog een leuke uitlaat/demper die betaalbaar is voor een gsx600f uit 2002?

vind dat standaard geluidje veelste tam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan