Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie middag
En tot ziens
Ga ff rondje maken maar weet niet waar heen :P Misschien wel ff langs roelof thijs
 
Laatst bewerkt:
Heb nog wel een omweg route voor jullie }) :]

groningendrentheoverijsel.gif
 
ik ben alleen maar aan het werk en mijn focking fiets is nog nie ok klote zooi ik baal :(
Maar goed zometeen een lesje knokken dus dan ken alle agressie eruit en als ik dan nog over heb kan dat vanavond eruit als ik nog ff ga squashen.
Verder gaat het wel goed hier }) _O- :+
En als je dan nog wat agressie over hebt kun je altijd nog mee gaan naar het verzekeringskantoor.
Stelletje mafkezen daar doen helemaal niets waar ik ze voor betaal
Negeren alle mails, telefoontjes en brieven. En laten mij voor alle schade opdraaien terwijl er genoeg redenen zijn om deze afhandeling te herzien :(
En daar betaal je dan elke maand flink premie voor -O-
 
En als je dan nog wat agressie over hebt kun je altijd nog mee gaan naar het verzekeringskantoor.
Stelletje mafkezen daar doen helemaal niets waar ik ze voor betaal
Negeren alle mails, telefoontjes en brieven. En laten mij voor alle schade opdraaien terwijl er genoeg redenen zijn om deze afhandeling te herzien :(
En daar betaal je dan elke maand flink premie voor -O-
was ook jou schuld toch ,dan moet je je eigen risico betalen .. dat zeg FBTO *O*
 
zo net gehoord dat de buurman al weet wat het euvel is van mijn brommert *D
strax hoor ik het fijne er wel van hopelijk is het iets simpels *D
anders '( |(
 
@ Kay thnx voor het maken van vette foto's vanmiddag alleen jammer dat je mij er nie op kreeg.
Maar goed dat is aan mij ik ga ook zo plat en snel das nie te fotograveren _O- _O- }) :+
 
zo u ff eten en dan weer aan de sport f zweten haha.
Sportief dagje zo oh yeahhhhhhh en morgen lekker bommen gooien
 
1 of andere kont boer heeft wat modder achtergelaten op de "geheime" rotonde .

volgende keer bezem ik alles schoon s'avonds voordat ik er kom klooien :(
 
Laatst bewerkt:
was ook jou schuld toch ,dan moet je je eigen risico betalen .. dat zeg FBTO *O*
In principe wel ja, alleen genoeg fouten gemaakt door de ander dat hij als schuldige aangewezen zal moeten worden.

Ben nog maar even naar het kantoor geweest om mijn auto-verzekering op kon zeggen omdat ik eindelijk het vrijwaringsbewijs binnen heb gekregen. Wilde ik de motor all risk verzekeren.
Dacht die snotneus mij te vertellen dat dit niet de moeite waard is. De motor is 5 en half jaar oud. Nieuwwaarde lag toen rond de €8000,- dus hij vindt dat de motor nu niets meer waard is en kon ik hem daarom beter WA verzekeren :?
 
het lijkt wel of casper aambeien heeft _O- _O- steeds met z'n kont naast de fiets hangen :+ :+


@ JeeWee , jij moet toch zelf weten HOE JIJ het verzekeren wil :Y :Y


alhoewel ik m'n fighter MET taxatie rapport ook niet all-risk verzekerd krijg , zit hem in de leeftijd :( :( :(
 
het lijkt wel of casper aambeien heeft _O- _O- steeds met z'n kont naast de fiets hangen :+ :+


@ JeeWee , jij moet toch zelf weten HOE JIJ het verzekeren wil :Y :Y


alhoewel ik m'n fighter MET taxatie rapport ook niet all-risk verzekerd krijg , zit hem in de leeftijd :( :( :(
_O- _O- _O-




vind het maar een vies bochtje (zand en klerezooi!!!! B| B| |( )
maar wel mooie foto's *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan