Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
er word wel geadviseerd om allebei de banden van t zelfde type te kopen
ivm afwatering en loopvlak bla blaaaaaaaaaaaaa
Heb er nu ook 2 verschillende banden onder liggen. Voorband is een Pirelli Supercorsa
Ben van plan om eerst de achterband te vervangen en dan later ook de voorband, deze is nog prima. En het geld is de laatste maanden wel opgemaakt aan de aanschaf van de motor, nieuwe auto, lawaaitrompetje (ook nog omkoopkadoos voor de wederhelft voor moeten kopen O-) ) en alle andere onzinnige geldverbrasuitgaven :X

Allen dank voor de bandentips :}

Al weer flink verder lopen zoeken (blijft toch leuk om dingen voor de brommer te zoeken op het internet :Y )
Zit nog te twijfelen tussen de Michelin pilot road 2 en Bridgestone BT 021
Bridgestone kan ik voor €110,- kopen via internetbedrijfje, scheelt behoorlijk. Denk dat ik mijzelf die €60 euro bespaar en deze ga bestellen. Kan ik toch weer 4 keer tanken ;) (of meteen voorband ook maar vervangen O-) )

En nu maar even Holland Sport kijken *O*
Ik weet niet zeker, maar gezien jouw model waar je ermee rijdt heb je 16 inch voorband. '(
En dan zijn er maar paar te krijgen. Hou daar wel rekening mee!
Gelukkig voor mij heb ik op beide banden 17 inch. *O* *O*
Dat is gemakkelijker in keuze motorbanden.

:)
Volgens mij heb ik voor ook 17 inch liggen. Maar zal voor de zekerheid nog even kijken
 
ben benieuwd welke tekst we nu van pilatus krijgen voor de nw deel 10 , deze had rap naar de lente moeten zijn ipv de zomer hahahaha
 
nog even snel posten op de laatste pagina :+
post dan nog even een snelle foto :9 :9

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan