Tourders in Gelderland en aangrenzende provincies?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Hoi :)
logo.gif


Welkom in het toch wel goed lopende tourders topic van Gelderland en omstreken.
Een groep mensen die het vooral leuk vindt om lekker rustig om en rond Gelderland te touren op een normaal tempo, zonder ellende van rijbewijsstress en zulks.
Iedereen is welkom, van RSV-Fladder tot Oubollig lieve Divjes en GTR-slagschepen, zolang je het tempo en je rijstijl maar beschaafd houdt: knallen doe je maar lekker in je eigen tijd :P

Centraal staan gezelligheid, terrasjes, koffie en BBQ's.

Inmiddels heeft zich een leuke groep mensen verzameld, te weten:

:] Anke (achteropzitdame)

anke.jpg


:] Blue_Eyes (MT-03 / XJR1300)
blue_eyes.jpg


:] Blub Blub (Pan European)

:] Bouwvakkertje (Soes Bandit)

:] El Rojo (SV1000S)

elrojo.jpg


:] Faithy (Diversion 900 / XT 600 E)

faithy.jpg


:] Fladder (Jane / Marietje)

fladder.jpg


:] gtsridder (What's in a name)

gtsridder.jpg


:] hans-cbr1000 (What's in a name)

:] Jeltel (Diversion 900)

jeltel.jpg


:] Michiel (GPZ)

:] michielvl (Speed Triple 955i)

michielvl.jpg


:] motormutsje (Maxim? :?)

:] StefanZ (GSR 25KW)

:] T-ZxRMarco (nog lessend, Termaat infiltrant)

:] Wolve (GTR1000 / XL600R)

wolve.jpg


:] _mjam_ (GS5000)





Ritjes die we al gemaakt hebben:
Klik op de rit'naam' voor de route!

*D 5 april: ritje Nijmegen-Emmerich voorgereden door michielvl
*D 13 april: ritje Duiven-Zutphen voorgereden door Hans-cbr1000
*D 19 april: ritje Ochten-IJsselstijn voorgereden door Wolve
*D 26 april: ritje voorgereden door Jeltel met veel doodlopende wegen :')
*D 30 april: "De Queeste naar Kootwijk en daarmee de langste rit (254 km)"
*D 9 mei: Ritje om en rond Nijmegen (Vennengebied), voorgereden door Wolve, met afsluitend een BBQ
*D ontbrekende informatie, aanvullen graag!
*D 1 juni: Rondje Nijmegen - Varsseveld, Nijmegen, voorgereden door Wolve, erna eten op de Waalkade. **Met FILMPJE**

In de planning:

8-) 26-28 juni Weekendje weg. Eifel en MerchellandRoute! Idee van Blue_Eyes en Anke.
8-) BBQ-rondje O-) komende zomer touren wij langs de tuinen of balkons van de GLD-tourders.... prik je datum maar ;) MF komt naar je toe deze zomer! *D




Wat groepskiekjes:

groep1.jpg
groep2.jpg
groep3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey faithy, laat je niet gek maken door al die snelheidsduiveltjes. Hun testosteron hebben ze net zo min onder controle als hun rechterpols... }) :+ (ik doel nu ff op het Nijmegen topic).

Het lijkt me leuk om af en toe eens mooie toerritten te maken. Ik heb een MT-03 waar ik in m'n eentje op rag en me uitkuur, en wanneer ik lekker relaxed wil rijden en/of samen met m'n vriendin toeren dan doe ik dat op een 25 jaar oude Yamaha XJ700 XS Maxim chopper.

Ik ben wel een mooi weer rijder, dus mits het zondag mooi weer is lijkt het me leuk om met een groepje te gaan toeren. Ik heb een TomTom op de fiets, dus thuiskomen doen we altijd. En ik heb er wat leuke routes opstaan die ik zelf ook nog moet ontdekken, dus ik wil best voorrijden.

Grtz,

Kees (en Anke)
 
Laatst bewerkt:
Hey faithy, laat je niet gek maken door al die snelheidsduiveltjes. Hun testosteron hebben ze net zo min onder controle als hun rechterpols... }) :+ (ik doel nu ff op het Nijmegen topic).

Het lijkt me leuk om af en toe eens mooie toerritten te maken. Ik heb een MT-03 waar ik in m'n eentje op rag en me uitkuur, en wanneer ik lekker relaxed wil rijden en/of samen met m'n vriendin toeren dan doe ik dat op een 25 jaar oude Yamaha XJ700 XS Maxim chopper.

Ik ben wel een mooi weer rijder, dus mits het zondag mooi weer is lijkt het me leuk om met een groepje te gaan toeren. Ik heb een TomTom op de fiets, dus thuiskomen doen we altijd. En ik heb er wat leuke routes opstaan die ik zelf ook nog moet ontdekken, dus ik wil best voorrijden.

Grtz,

Kees (en Anke)
Het is niet alsof ik meteen op de motor spring als het met bakken uit de hemel komt hoor ;)

Ik rijd wel met slecht weer, maar alleen als ik écht ergens heen moet (gebrek aan auto).
Ga ik voor m'n plezier rijden, dan heb ik ook liever een zonnetje ;) maar droog weer en een niet al te koud temperatuurtje volstaan ook al!
 
Lijkt me leuk !
Rijdt zelf een Honda Deauville en dus echte toer-bak...
Als er ritjes zijn en ik heb tijd, dan rijd ik graag mee
 
Als ik kan ga ik mee :)

Hebben we in ieder geval al 2 divs 900 :). Maar komend weekend kan ik dus niet.
 
ik meld me!!!!

ik kom uit de omgeving van apeldoorn en hier op de veluwe kun je echt lekker rijden (ik wil ook best wel een keer wat organiseren! :) )
ik ben 21 en heb zidns 12-12-08 me rijbewijs en rijd nu een yamaha fazer. ik wil hem eerst lekker ontdekken dit jaar en goed onder de knie krijgen voordat ik er gekke dingen mee ga doen.

waar komen jullie allemaal vandaan??
 
Ik kom zelf uit Nijmegen :)

Wolve ook (zelfde huis :P ) en Jeltel woont ook in Nijmegen :P

flinke delegatie dus :+

Heb zelf mijn rijbewijs sinds 2 oktober 2006 en rijd nu een Yamaha Diversion 900.
 
Laatst bewerkt:
haha voel me wel alleen hoor zo tussen al die nijmegenaren.. :P
Dit idee was ook een beetje in het Nijmegen topic ontstaan. Dus logisch dat de Nijmegenaren er het meeste al vanaf wiste.

Maar we hoeven niet alleen in omgeving Nijmegen te rijden hoor, ben wel benieuwd naar de Veluwe eigenlijk :)
 
achterhoek hier.. dus ook compleet andere hoek is vertegenwoordigd ;)
 
Misschien dat martinus en mvr martinus tussengas uit Zaltbommel ook een keertje aansluiten ( Yamaha R6 en Yamaha Fazer ) :]

Stuur maar eens een PB tje als je een ritje in hebt geplanned!
 
Laatst bewerkt:
Nog 1 uit nijmegen meld zich :P een keer een ritje met groep ipv solo de dijk af is ook leuk :)
overigens heb ik de dijken hier in de omgeving eigenlijk wel gezien, leuke kleine weggetjes verkennen lijkt me ook wel eens geinig.
 
Laatst bewerkt:
Faithy ik wil best eens met jullie meerijden.
Ben helemaal voor mooie routes op een beschaafd tempo.
Probeer ik op de ritjes van het NF ook te handhaven, tijdens de dijkritjes in ieder geval aangezien mijn motor liever rechtuit gaat dan snelle bochten neemt (of zou dit nu aan mij liggen :? ).

In ieder geval zal je mij vast wel eens zien verschijnen.

PS kom ook uit Nijmegen
 
als het goed is krijg ik deze week me rooster voor de a.s 4 weken. dan ga ik een ritje plannen!!!

mijn vader was ooit lid van de dragstar club en die hadden toen een hele leuke rit. begonnen bij de mac in apeldoorn-zuid zo via de dijk/boerenweggetjes en leuke straatjes een heel leuk ritje naar een eetcafe en dan smiddags nog een leuk ritje en dan eindigen bij een restaurant.
this heel makkelijk te bereiken allemaal ligt vlak bij 3 snelwegen.. :) ga eens even zoeken!
 
als het goed is krijg ik deze week me rooster voor de a.s 4 weken. dan ga ik een ritje plannen!!!

mijn vader was ooit lid van de dragstar club en die hadden toen een hele leuke rit. begonnen bij de mac in apeldoorn-zuid zo via de dijk/boerenweggetjes en leuke straatjes een heel leuk ritje naar een eetcafe en dan smiddags nog een leuk ritje en dan eindigen bij een restaurant.
this heel makkelijk te bereiken allemaal ligt vlak bij 3 snelwegen.. :) ga eens even zoeken!

Ik meld me ook maar even in dit topic (tot nu toe weinig met MF meegereden, hoewel al wel lang actief).
Een rit langs de IJssel en over de Veluwe vanaf de Mac in Apeldoorn-Zuid kan ik je zo blindelings voorrijden.
 
Laatst bewerkt:
daar kwamen we langs maar ook via bathem enzo. dus zou even kijken. ik vind hem vast wel en anders staat die miss nog wel in de dom dom.

waar kom je vandaan dan grancandy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan