't Gooi deel 37. Max. 5 smily's per post!

Ja, heb uit medelijden gestemd :$

  • Nee, ben ook een droeftoeter

    Stemmen: 2 16,7%
  • Ja

    Stemmen: 10 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja was leuk! *O* *O* *O* *O*
Als alles meezit (lees; als dat rijbewijs snel genoeg in elkaar wordt geflanst door de gemeente Wijdemeren) gaat ie zaterdag ofzo proefrijden op een Suzuki V-Strom Black Rhino & een Triumph Tiger!!! Meneer de verkopert: "Joh, dan zetten we ze allebei klaar, gaan jullie samen een uurtje proefrijden, halverwege ff wisselen..." ......Héééééél vervelend O-) *O*
Hij durft het wel aan met je :')
 
:N
Ik denk dat X net als mij dit soort pakjes bedoeld O-)

[afbeelding]



Joh! Meen je dat? Gekkenhuis! _O-

Bijdehandje B|


Ja was leuk! *O* *O* *O* *O*
Als alles meezit (lees; als dat rijbewijs snel genoeg in elkaar wordt geflanst door de gemeente Wijdemeren) gaat ie zaterdag ofzo proefrijden op een Suzuki V-Strom Black Rhino & een Triumph Tiger!!! Meneer de verkopert: "Joh, dan zetten we ze allebei klaar, gaan jullie samen een uurtje proefrijden, halverwege ff wisselen..." ......Héééééél vervelend O-) *O*

Goed nieuws :Y
Dus Zaterdagavond krijgen we verslag *O*
Niet te lang alleen he, niet dat je door de dvd loopt te kwekken heel de tijd _O-
 
Morgen :z

Dat noemen ze een gat in de dag slapen.......heerlijk

Pino: willen wel maar zie boven -O-
Tsjilp tsjilp: Strifer: Gefeliciteerd *O* *O*
Els: Stapje voor stapje de goede kant op.
Meneer Coonie: Je laat er geen gras over groeien. Klasse :]
 
lijkt me erg makkelijk in gebruik ook.

t_106665_374859.jpg


prutser })
 
_O-

Wat slecht dat je hem dan weer weg haalt _O- })

Nee dat zitten we juist te bekijken, mijn plaatje is nu ook weg, gaat automatisch ofzo :+
Lijkt wel of die site het aantal downloads per IP ofzo bijhoud en dan blokt :?
 
Laatst bewerkt:
Morgen :z

Dat noemen ze een gat in de dag slapen.......heerlijk

Pino: willen wel maar zie boven -O-
Tsjilp tsjilp: Strifer: Gefeliciteerd *O* *O*
Els: Stapje voor stapje de goede kant op.
Meneer Coonie: Je laat er geen gras over groeien. Klasse :]

De dijk weer ff op geweest en het was heerlijk, de appelgebak in amerongen ook weer goed weg te krijgen :9

Hier en daar een beetje klei vd laatste boer die aan het ploegen was '(
Zo maar eens eten en dan richting feesttent biertje pakken :9
 
Zo ben weer terug.. lekker gereden vandaag... lekker t gas er op maar niet te hoog stijgen in de toeren.. aardig te doen nog achteraf.. ben nu net de 200km gepasseerd. Morgen nog maar even 100 er bij zetten :P
Denk dat ik nu wel weer bochten kan maken. Bandjes zijn denk ik niet zo heel glad meer.
 
Middag :W

Zo ben weer terug.. lekker gereden vandaag... lekker t gas er op maar niet te hoog stijgen in de toeren.. aardig te doen nog achteraf.. ben nu net de 200km gepasseerd. Morgen nog maar even 100 er bij zetten :P
Denk dat ik nu wel weer bochten kan maken. Bandjes zijn denk ik niet zo heel glad meer.

In het echt ziet hij er nog veel mooier uit :9~
volgende keer even goed bekijken, had het vanmiddag een beetje druk.


He rene kenneth hier.. Kom je nog langs Huizen?? Want ben wel benieuwd naar je bike..
Jouw motor ook zien staan, (misschien jouw ook wel, zo ja: ik was die jongen die even uit de winkel kwam lopen :P )
Die Gouden velgen zijn echt mooi *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan