't Gooi deel 37. Max. 5 smily's per post!

Ja, heb uit medelijden gestemd :$

  • Nee, ben ook een droeftoeter

    Stemmen: 2 16,7%
  • Ja

    Stemmen: 10 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggel :P

Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een normale broek aan. Heb 4 weken in een trainingsbroek gelopen, omdat een broeksband teveel druk op m'n wervels zou geven.
Zo maar eens even een wandelingetje maken. Die rug moet in beweging blijven. :)
 
Moggel :P

Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een normale broek aan. Heb 4 weken in een trainingsbroek gelopen, omdat een broeksband teveel druk op m'n wervels zou geven.
Zo maar eens even een wandelingetje maken. Die rug moet in beweging blijven. :)
ey, dat klinkt goed!

Rustig aan he ;)








kun je gewoon mee naar de Eifel over 5 weken *D
 
Laatst bewerkt:
Uhhhmm ligt eraan wie het vraagt?? ;)

Want tegenwoordig ben je niet meer anoniem op het internet blijkt :?

Is verder geen probleem. Ik heb niks te verbergen :W

ok als je er woont doe dan moeders de hartelijke groeten.. mijn nickname sunny roept bij haar wel iets op....
 
ey, dat klinkt goed!

Rustig aan he ;)








kun je gewoon mee naar de Eifel over 5 weken *D

Als ik een fiets heb ;)


Ben trouwens benieuwd wanneer ik m'n pakje kan verwachten. Hij wordt verzonden via UPS maar ze hebben geen info gegeven over hoeveel dagen de verzending gaat kosten.

Via Sub Zero zelf moet wel betrouwbaar zijn, maar ben toch benieuwd of dat goed gaat :P
 
Moggel :P

Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een normale broek aan. Heb 4 weken in een trainingsbroek gelopen, omdat een broeksband teveel druk op m'n wervels zou geven.
Zo maar eens even een wandelingetje maken. Die rug moet in beweging blijven. :)

Veel plezier/succes! Klinkt allemaal erg goed en voorspoedig, ben erg blij voor je :Y

Als ik een fiets heb ;)


Ben trouwens benieuwd wanneer ik m'n pakje kan verwachten. Hij wordt verzonden via UPS maar ze hebben geen info gegeven over hoeveel dagen de verzending gaat kosten.

Via Sub Zero zelf moet wel betrouwbaar zijn, maar ben toch benieuwd of dat goed gaat :P

Mag ik misschien vragen hoeveel dat zomerse pakje je heeft gekost? Ik draag nu eigenlijk thermokleding voor onder mijn leren pak, maar inderdaad, het is niet optimaal (al kan je wel met gemak je pak uittrekken na een rit :+

Anyhow, ik ben even shoppen. Spreek jullie later wel! :W
 
Als ik een fiets heb ;)


Ben trouwens benieuwd wanneer ik m'n pakje kan verwachten. Hij wordt verzonden via UPS maar ze hebben geen info gegeven over hoeveel dagen de verzending gaat kosten.

Via Sub Zero zelf moet wel betrouwbaar zijn, maar ben toch benieuwd of dat goed gaat :P
We wachten alles rustig af :P
 
is helemaal goed *O*

hoe is het met de kleine?

Ja super! maar ze is niet zo klein meer en heel erg bijdehand tegen d'r moeder en vader.. :P

Dat zou ook aan haar ouders kunnen liggen

Verder gaat het helemaal goed en dit weekend hebben we even vrij, want ze is met oma mee..
 
Ja super! maar ze is niet zo klein meer en heel erg bijdehand tegen d'r moeder en vader.. :P

Dat zou ook aan haar ouders kunnen liggen

Verder gaat het helemaal goed en dit weekend hebben we even vrij, want ze is met oma mee..

is ook al wel weer een tijdje geleden dat ik haar gezien heb... mee naar Groningen?
 
Veel plezier/succes! Klinkt allemaal erg goed en voorspoedig, ben erg blij voor je :YMag ik misschien vragen hoeveel dat zomerse pakje je heeft gekost? Ik draag nu eigenlijk thermokleding voor onder mijn leren pak, maar inderdaad, het is niet optimaal (al kan je wel met gemak je pak uittrekken na een rit :+

Anyhow, ik ben even shoppen. Spreek jullie later wel! :W


Ja dat was voor mij ook altijd de reden om iets van een thermobroek/legging geval onder m'n broek aan te trekken, maar het werd er niet koeler op en het zweet bleef in het materiaal hangen.

Ik heb er inclusief verzendkosten en bank-transferkosten net geen 60,- eur voor betaald.

Overall Cool-T

Testje, hier was ie nog 77,50 eur

Had nog even gekeken naar zo'n undersuit van Alpinestars, maar dan ben je zo'n 150,- eur kwijt :X
 
Laatst bewerkt:
Moggel :P

Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een normale broek aan. Heb 4 weken in een trainingsbroek gelopen, omdat een broeksband teveel druk op m'n wervels zou geven.
Zo maar eens even een wandelingetje maken. Die rug moet in beweging blijven. :)


*O* *O* Jéhààààh!!! Mijlpaaltje! *O* *O*
 
Moggel :P

Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een normale broek aan. Heb 4 weken in een trainingsbroek gelopen, omdat een broeksband teveel druk op m'n wervels zou geven.
Zo maar eens even een wandelingetje maken. Die rug moet in beweging blijven. :)

Gaat dus de goede kant op! *O*
 
ik zie liever hele andere pakjes :9

:^

Pakjes kauwgum, sigaretten...vertel 's.... B|

:N
Ik denk dat X net als mij dit soort pakjes bedoeld O-)

LS1157.jpg


*O*
 
Laatst bewerkt:
:N
Ik denk dat X net als mij dit soort pakjes bedoeld O-)

[afbeelding]



Joh! Meen je dat? Gekkenhuis! _O-




Ja was leuk! *O* *O* *O* *O*
Als alles meezit (lees; als dat rijbewijs snel genoeg in elkaar wordt geflanst door de gemeente Wijdemeren) gaat ie zaterdag ofzo proefrijden op een Suzuki V-Strom Black Rhino & een Triumph Tiger!!! Meneer de verkopert: "Joh, dan zetten we ze allebei klaar, gaan jullie samen een uurtje proefrijden, halverwege ff wisselen..." ......Héééééél vervelend O-) *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan