Je motor op Google streetview

Aaah das grappig, mijn monteur staat er ook op, driftig sleutelend.

Even reclame voor m maken hoor! *O* Zn telefoonnummer staat op de gevel ;)

full
 
Laatst bewerkt:
ik zag afgelopen dinsdag de auto weer voorbij komen terwijl ik net mn motor van het slot haalde. Ben benieuwd of ik er straks 2 keer in voorkom.
 
De mijne staat bij Van Veen motoren voor de deur na m'n schade door een zeemeeuw vorig jaar.
 
Ook ik sta erop met motor EN auto. Ben er totaal niet blij mee want nu is voor een beetje slimme dief het allemaal wel heeel makkelijk.... -O-

Foto is in juli gemaakt aangezien ik toen op vakantie ging met de originele uitlaat, tanktas en tom tom, allemaal te zien.

Dus dieven kom langs en ik schiet je m'n huis uit :W

KLIK
 
Laatst bewerkt:
Ook ik sta erop met motor EN auto. Ben er totaal niet blij mee want nu is voor een beetje slimme dief het allemaal wel heeel makkelijk.... -O-

Foto is in juli gemaakt aangezien ik toen op vakantie ging met de originele uitlaat, tanktas en tom tom, allemaal te zien.

Dus dieven kom langs en ik schiet je m'n huis uit :W

KLIK

bezwaar maken bij google en de foto is binnen 24uur verwijderd :)
 
Ook ik sta erop met motor EN auto. Ben er totaal niet blij mee want nu is voor een beetje slimme dief het allemaal wel heeel makkelijk.... -O-

Foto is in juli gemaakt aangezien ik toen op vakantie ging met de originele uitlaat, tanktas en tom tom, allemaal te zien.

Dus dieven kom langs en ik schiet je m'n huis uit :W

KLIK

Op streetview is alles te zien wat een voorbijganger ook zien kan. Ik denk dat het vruchtbaarder is voor een dief om een blokje om te rijden, dan om streetview te raadplegen....
 
Streetview gaat me veel te ver, je kan zo inzoomen op de gevels van huizen....Ik heb de wagen met camera's ook door de straat zien rijden, en voelde me erg bekeken. In Eindhoven zijn nu ook om de kilometer camera's geplaatst die kentekens checken.. :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan