Je motor op Google streetview

Zo te zien is streetview van hier in de buurt ongeveer 1 1/2 jaar oud (juli/augustus 2008).. ben pas in september 2008 begonnen met lessen dus dr staat helemaal niks op. En bij mij zijn ze nog niet door mijn straat zelf gereden, dus ook geen koekblik :P
 
Streetview gaat me veel te ver, je kan zo inzoomen op de gevels van huizen....Ik heb de wagen met camera's ook door de straat zien rijden, en voelde me erg bekeken. In Eindhoven zijn nu ook om de kilometer camera's geplaatst die kentekens checken.. :?

Er passeren elke dag zoveel mensen door de straat die je voordeur bekijken. Wat is nu het verschil?
Wacht maar tot dat kilometerheffing-gps-ding werkt. DAN pas ga je je bekeken voelen: van elke seconde zal/kan geweten zijn waar wie zich bevindt, geweest is, en hoe snel je reed = iedereen zijn persoonlijke flitspaal. Kan tellen als Big Brother
 
Streetview gaat me veel te ver, je kan zo inzoomen op de gevels van huizen....Ik heb de wagen met camera's ook door de straat zien rijden, en voelde me erg bekeken. In Eindhoven zijn nu ook om de kilometer camera's geplaatst die kentekens checken.. :?
Waar je je al niet druk om kan maken :')
Waar in de wet staat dat?
Ergens in mn theorieboekje meen ik. Maar who cares :+
 
Waar je je al niet druk om kan maken :')Ergens in mn theorieboekje meen ik. Maar who cares :+

Dan hoop ik dat je je theorie nog niet hebt gehad, want dan kan je hier nog iets van leren.

Je mag zeker inhalen in de BBK. Namelijk op die van die afslagen waar je eerst via een rondje moet rijden of vlak er voor, op meerdere strooks banen mag links worden ingehaald. En natuurlijk als iemand heeft voorgesoort en duidelijk af gaat slaan.

Of blijf jij er geduldig achter wachten?
 
Dan hoop ik dat je je theorie nog niet hebt gehad, want dan kan je hier nog iets van leren.

Je mag zeker inhalen in de BBK. Namelijk op die van die afslagen waar je eerst via een rondje moet rijden of vlak er voor, op meerdere strooks banen mag links worden ingehaald. En natuurlijk als iemand heeft voorgesoort en duidelijk af gaat slaan.

Of blijf jij er geduldig achter wachten?
Pasje allang op zak. En inderdaad, dat mag, maar zoals op de foto hierboven lijkt het eerder alsof de persoon op de foto gewoon ging inhalen omdat de google wagen te langzaam ging (naar zijn idee).

Persoon op de foto, zeg eens wat je deed! :P
 
Pasje allang op zak. En inderdaad, dat mag, maar zoals op de foto hierboven lijkt het eerder alsof de persoon op de foto gewoon ging inhalen omdat de google wagen te langzaam ging (naar zijn idee).

Persoon op de foto, zeg eens wat je deed! :P

Ik ben er een hele tijd achter blijven hangen - paar keer gezwaaid natuurlijk. Regels over inhalen ken ik niet. Als het past ga ik er langs })
En wat ik er deed mogen jullie ook weten, ik was op weg naar een klant om printjes af te leveren :)
 
En wat is daar mis aan? Je wil toch niet zeggen dat jij wel achter deze auto was blijven rijden?
Waar zie je me dat zeggen? :+
Ik ben er een hele tijd achter blijven hangen - paar keer gezwaaid natuurlijk. Regels over inhalen ken ik niet. Als het past ga ik er langs })
En wat ik er deed mogen jullie ook weten, ik was op weg naar een klant om printjes af te leveren :)
Precies :+
 
Ik sta er zelf op..m'n bike onder z'n hoes...niks bijzonders te zien dus..
full
 
Wist niet dat er zo'n topic was.

M'n trouwe 25 kw'er staat ook op de gevoelige plaat

full



Ben nu al meer dan een jaar in 't bezit van 'n ander.... :]


rdw zegt dat de motor niet meer bestaat ;(
"Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken ....."
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de auto, het huis, m'n kamer, de schuur waar m'n motor in staat, maar onze straat zelf zijn ze niet doorheen gereden (woonwijk, dus wirwar van straatjes, mijne niet doorheen geweest) :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan