GSX-F tour

waar gaan we heen met de tour.

  • lek en linge route.

    Stemmen: 6 54,5%
  • heuvelrug route.

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vandaag de route verkent. Samen met bram een minitochtje georganizeerd en de rest vergeten uit te nodige.

We hebben vanmiddag tussen de buien door afgesprokken bij tankstation de forten langs de A12. Vandaar uit zijn we rustig vertrokken om ons rondje te gaan rijden.

We hebben niet al te gek gedaan kwa snellheid aangezien we dat over twee weken ook niet kunnen doen. En we hebben nog een een terras verkent. Al met al hebben we er drie uur en een kwartier over gedaan om rond te gaan.

verder was je weg redelijk schoon (behalve tusses de bossen)en bij vlagen zelfs droog.

Verdere update's kwa vertrek tijden en startpunten zet ik in de OP.

Ik heb niet echt een idee of er mensen mee gaan die over de A12 richting bunnik komen van uit het oosten. Maar aangezien er onder aan de afslag bij geen parking is of iets dergelijks willen we ook de 31e afspreken bij tankstating de forten aan de A12. om 1 uur s'middags. afhankelijk aan de tijd die er op het terras gehangen wordt zijn we om een uur of half vijf weer terug bij de opritten naar de snelweg waar iedereen weer zijn eigen weg kan.

harm,




Wie gaan er definitief mee?
Als je je niet opgeeft mag je gerust aansluiten maar wees op tijd want we weten natuurlijk niet dat we op je moeten wachten

De op is ook weer update. :Y
 
Laatst bewerkt:
idd vandaag de route verkend. Ondanks nat wegdek toch relax gereden. Mooie route om met een groep te rijden, leuke omgeving. Komt dus helemaal goed de 31e!
 
vanaf de vink (BP station) naar bunnik (Esso sation) is half uurtje rijden dus uiterlijk rijden we om half 1 bij de vink weg...
laten we dus zeggen kwart over 12 verzamelen bij de vink
half 1 weg rijden en dan 1 uur aankomen in bunnik
 
Noooo!!!! Ik ga niet meer mee!!
Ik Zou eigenlijk naar de Ardennen gaan. Geen geld omdat ik nieuwe motor heb gekocht. Maar een bonus mee gekregen dus nu kan ik wel. Dus dan ga ik een lang weekend richting de Ardennen. Heel Jammer dat ik neit mee kan had me er zeker op verheugd. Hopelijk wordt dit nog een keer georganiseerd:)
 
-O- Ik ga ook niet mee...

Had me er erg op verheugd, maar helaas andere verplichting tussen gekomen waar ik niet onderuit kan. Balen!

Jullie in elk geval veel plezier gewenst!

:W
 
Noooo!!!! Ik ga niet meer mee!!
Ik Zou eigenlijk naar de Ardennen gaan. Geen geld omdat ik nieuwe motor heb gekocht. Maar een bonus mee gekregen dus nu kan ik wel. Dus dan ga ik een lang weekend richting de Ardennen. Heel Jammer dat ik neit mee kan had me er zeker op verheugd. Hopelijk wordt dit nog een keer georganiseerd:)

Ik hoop het ook, Wie neemt het voortouw.

-O- Ik ga ook niet mee...

Had me er erg op verheugd, maar helaas andere verplichting tussen gekomen waar ik niet onderuit kan. Balen!


Jullie in elk geval veel plezier gewenst!

:W

Kom op. Iedereen gaat toch wel mee hè. :/
 
vanaf de vink (BP station) naar bunnik (Esso sation) is half uurtje rijden dus uiterlijk rijden we om half 1 bij de vink weg...
laten we dus zeggen kwart over 12 verzamelen bij de vink
half 1 weg rijden en dan 1 uur aankomen in bunnik

Bij Bunnik is het een Texaco, met D.E. koffie! *O*

Zijn er mensen die behoefte hebben om de route op papier te hebben? Dan zorg ik dat ik er een aantal bij heb.

Verder moeten er nu natuurlijk niet al te veel mensen gaan afhaken... -O-
 
Bij Bunnik is het een Texaco, met D.E. koffie! *O*

Zijn er mensen die behoefte hebben om de route op papier te hebben? Dan zorg ik dat ik er een aantal bij heb.

Verder moeten er nu natuurlijk niet al te veel mensen gaan afhaken... -O-

ik wil route wel op papier.

ennuh volgens internet zit daar langs die snelweg op die plek een esso? mss is dat net de andere kant op dan?
 
Schrijf mij ook maar in, Ik ga mee, ondanks de pijn in mijn schouder, slik wel een pijnstillertje extra.
Laat maar weten waar en hoe laat het startpunt is en ik zal zorgen dat ik er ben.

Zijn er mensen die behoefte hebben om de route op papier te hebben? Dan zorg ik dat ik er een aantal bij heb.
Ja graag, je mag hem ook al van tevoren mailen, dan print ik hem zelf wel uit, scheelt jou weer papier.

Heb er zin in mensen ;)
 
Bij Bunnik is het een Texaco, met D.E. koffie! *O*

Zijn er mensen die behoefte hebben om de route op papier te hebben? Dan zorg ik dat ik er een aantal bij heb.

Verder moeten er nu natuurlijk niet al te veel mensen gaan afhaken... -O-

Voor de tomtomers zal ik van de week nog even een aangepaste versie maken. en hier posten

ik wil route wel op papier.

ennuh volgens internet zit daar langs die snelweg op die plek een esso? mss is dat net de andere kant op dan?

dat is alleen op werkdagen. In het weekeind is het een texaco. :+

Schrijf mij ook maar in, Ik ga mee, ondanks de pijn in mijn schouder, slik wel een pijnstillertje extra.
Niet te gek doen hè, als het niet gaat dan gaat het niet. Anders zeker rijden.

Laat maar weten waar en hoe laat het startpunt is en ik zal zorgen dat ik er ben.
Zie de OP
1 uur bij tankstation de forten, of 12:15 bij de vink(voor omg. rotterdam)

Ja graag, je mag hem ook al van tevoren mailen, dan print ik hem zelf wel uit, scheelt jou weer papier.

Heb er zin in mensen ;)

Wij ook. *O*


aangepaste tomtom route inmiddels ook online
 
Laatst bewerkt:
Helaas, wegens onverziene omstandigheden moet ik de rit laten schieten.

Toch wens ik degene die wel gaan veel plezier
 
Helaas kan ik ook niet, ipv vorig weekend ga ik as weekend naar de eiffel
 
zo
Zonneschijn (%) 70
Neerslagkans (%) 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) 10/13
Middagtemperatuur (°C) 21/23

Vooruitzichten zijn alvast goed!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan