GSX-F tour

waar gaan we heen met de tour.

  • lek en linge route.

    Stemmen: 6 54,5%
  • heuvelrug route.

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y Vast wel.

Wordt de volgende keer de "Lek en Linge route" gereden, omdat deze het nu niet heeft gehaald?

Als ik zin heb. wie weet. Maar ik denk eerder dat er dan een post in het grote topic staat een paar dagen van te voren. in de trant van wie gaat er aan staande weekeind mee. Er zijn vaak wel mensen die dan ook wel mee willen.

Als het nu een beetje succes wordt dan is het mischien wel de moeite waard eens iets vaker wat op te zetten van een soort Fjes meeting+rit.
Het is altijd leuk om ook eens de mensen te zien waarmee je op het forum mee zit te posten.
 
Als ik zin heb. wie weet. Maar ik denk eerder dat er dan een post in het grote topic staat een paar dagen van te voren. in de trant van wie gaat er aan staande weekeind mee. Er zijn vaak wel mensen die dan ook wel mee willen.

Als het nu een beetje succes wordt dan is het mischien wel de moeite waard eens iets vaker wat op te zetten van een soort Fjes meeting+rit.
Het is altijd leuk om ook eens de mensen te zien waarmee je op het forum mee zit te posten.

idd, als dit zondag nou een beetje een succes wordt ben ik ook niet te beroerd om eens wat vaker iets te regelen.... Maar ook initiatieven van anderen staan we allemaal voor open hoor :]

En in het GSXF topic zo nu en dan een berichtje om een stukje te gaan rijden, ook prima plan! Kom je ook nog es bij elkaar in de buurt e.d. Heb hier genoeg leuke routes namelijk, rijd veel tochten dus heb op meerdere plaatsen in NL nog wel een route liggen. Opties genoeg dus!

Maar eerst op naar de zondag })
 
....
Maar eerst op naar de zondag })
is goed dat je dat nog een keer zegt. Ik had toch echt zaterdag in mijn hoofd en agenda staan :z :?
Maar het is dus zondag.

Is het misschien nog slim om ook wat tel.nr's uit te wisselen, just in case?
Dat ik/wij Tuffer en/of BramC kunnen bereiken als er op het laatste moment wat mis gaat.
 
is goed dat je dat nog een keer zegt. Ik had toch echt zaterdag in mijn hoofd en agenda staan :z :?
Maar het is dus zondag.

Is het misschien nog slim om ook wat tel.nr's uit te wisselen, just in case?
Dat ik/wij Tuffer en/of BramC kunnen bereiken als er op het laatste moment wat mis gaat.

Tuffer en ik hebben elkaars nummer al, ik stuur wel ff een pm, anderen die mijn nummer willen moeten ook maar ff een pm sturen
 
Hehehe, een beetje motorrijder :P Ja, lekker weekje: verbrand, regen, storm, onweer en weer verbrand, maar wat een lekker weekje. Jammer dat ik er nog niet een week bij aan kon plakken B| Zie je morgen :z
 
Laatst bewerkt:
het weer

Zondag is het eerst zonnig, maar later op de dag ontstaan er stapelwolken. In de middag is er in de oostelijke helft van het land een kleine kans op een bui, mogelijk met onweer. Het wordt zo'n 23 graden, in het noordwesten en aan de noordkust rond 20 graden. De wind blijft doorstaan, komt uit het noordoosten en is matig, in de middag in het zuidwestelijk kustgebied vrij krachtig, kracht 5.
 
zo ketting staat weer int vet...
morgenochtend nog ff spannen en bandenspanning checken en aftanken en dan benk der klaar voor.. tot morgen kwart over 12 bij de vink half 1 ridjen we weg richtig bunnik
ff adresje nog in stomstom zetten

edit: en poetsen morgenochtend.. najah deze ochtend :P
 
Laatst bewerkt:
Het wordt en mooie dag vandaag.

images.aspx
 
motor gewassen en in de was gezet :D
tomtom op de motor :D
ketting gespannen :D
zo onderweg nog ff aftanken en bandenspanning checken en dan rij ik naar de vink
 
Zo en dan nu de nababbel en foto's

Verzamelen bij de forten.

full


full


full


full


En na 110 km terug achter slot zeist.

full


full

Van links naar rechts de fietsen van,
BramC / Bram
Tuffer / Harm Jan
Chevalric / Ron
Fluxburn3r / Björn
Zwevvie / Jeroen
Burnett / Richard
Bok01 /Cor
Ja ik weet het niet iedereen staat bij zijn eigen fiets.
heb ik het nu goed onthouden :?

Al met al vond ik het zeker de moeite waard. We hebben het met het weer ook getroffen. en Ik hoop dat we het nog eens vaker mogen doen.

Maar ik vond het wel vermoeiend om voor op te rijden.

full


Dus mijn laarzen en ik rusten momenteel even uit.

Harm :W

ps, tnx broertje voor het nemen van de foto's
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je alle namen goed hoor tuffer.
Ik mis alleen één motor in het hele plaatje:
GroteFoto-DOOL8OYB.jpg


GroteFoto-P4F3UOHO.jpg


Maar het was zeker een geslaagde dag. Heb het goed naar me zin gehad en de rit was heerlijk. Volgende keer zal ik zeker weer (proberen) er bij te zijn.
 
Haha, das wel erg relax uitrusten zo Harm!!! En ik hoop ook dat er vaker zon ritje geregeld kan/gaat worden. Het is mij goed bevallen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan