Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde ook rondje gaan rijden, dus olie nagekeken, beetje bijgevuld, bandjes gedaan en toen.....

had Suz er helaas nog geen zin in, want kreeg 'r niet gestart na de winterslaap :(.

Zo nog maar eens proberen, iemand nog tips? (killswitch staat goed, accu heeft goed contact, startmotor draait, maar ze slaat desondanks niet aan....)
Als je carbs hebt, even de vlotterkamers aftappen en de oude benzine eruit laten lopen.

een spuitbus met starthulp ( ether) in het luchtfilter spuiten om hem op gang te helpen.


Oude benzine brand niet meer zo lekker omdat alle licht ontvlambare delen vervlogen zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m vandaag aangekeken, toen voelde ik weer die verdomde ellendige elleboog(al 2x geopereerd na vervelende breuk) :( en vroeg me toen weeeeeeer af of ik nog ooit motor zal kunnen rijden...... |( |( :( '( '( '(
 
om te beginnen,wat een mooie motor zeg!
ziet er strak uit.

ik heb vandaag ook m'n motor gepoetst,kon toch niet rijden dus lekker aant poetsen geweest.

[afbeelding]
_O-

eh, je moet je plaatje ergens uploaden. We hebben namelijk geen toegang dat je schijven.
uploaden kan bijvoorbeeld bij www.tinypic.com
dan krijg je een adres je (http://)
en die zet je dan weer tussen


Ik heb vandaag een nieuwe zonnebril gekocht (ook voor op de motor :+ )
verder wacht ik nog steeds tot de reparatie klaar is van mijn voorrem. (pomp was lek)
 
Ohja, een paar oordoppen laten aanmeten... Alpine....en nu van die zachte dingen. voelen hoe zoiets bevalt na de harde uitvoering.
 
Knipperlichten voor in koplamp gezet & Donker ruitje gemonteerd

Droevig naar buiten gekeken daarna maar op de motor gaan zitten en broem broem geluiden gemaakt -O- -O- -O-

Foto074.jpg
 
Laatst bewerkt:
m`n nieuwe mf-sticker erop geplakt en net zoals mijn voorganger erop gezeten en broem=broem geluiden gemaakt -O- :+
 
Ik heb me Remus pijpen vandaag afgehaald bij het postkantoor, grondanker is ook binnengekomen dus morgen wordt een dagje klussen ;)
 
Vandaag... Heb ik in gedachte afscheid genomen van mijn huidige motor (is zondag kapot gegaan, big end lager(s) kapot, en zuiger kapot) - reparatie kost meer dan de motor zelf is.

Vandaag ook gelijk naar een motorzaak gegaan om voor een nieuwe te kijken (ik wil een FZ-6N ABS '08 0 km)... Zag een mooie staan, leuk prijsje te horen gekregen. Rest van de avond ga ik nadenken of ik nog verder ga kijken of dat ik deze neem.
 
Aangezien mijn nickname "CBR" bevat......OVERGELOPEN *D ....afgelopen week een gsx-r 1000 k2 gekocht, hotbodies undertail gemonteerd, led knipperlichten voor, BMC luchtfilter, velocity stacks, levelone racing uitlaat, powercomander PCIII...komende wordt 'ie afgesteld en dan ben ik voorlopig klaar.....foto's en uitdraai volgen binnenkort op de gsxr1000 pagina.... :]
 
Laatst bewerkt:
De ketting van de R6 tussen de buien door even gesteld. Eerder van de week al het veertje in de versnellingsbak vervangen (het bewuste R6 kwaaltje).
Hij moet wel in orde zijn voor het mooie weer van aankomende week natuurlijk :]
 
Laatst bewerkt:
De motor staat er al, maar ik rij maar sporadisch omdat ik nog geen rijbewijs mag halen.

Wel een leuke sleutelmiddag gehad met mn schakelbrommert, uitlaatje gestraald en gespoten, ander dashboardje gemonteerd etc.

Was alleen wel jammer toen ik langs de zaak reed voor mn remschijven en er achter kwam dat ik mn fiets niet meer kon zien omdat er een grote witte rookwolk hing....

Voetpakking lek..... :+
 
Laatst bewerkt:
Aan een recente Honda hoef je niets te doen. Kan je gewoon altijd mee :]

Het hele jaar door :+
 
Nieuwe accu aangeschaft.

Welke onbenul verzonnen heeft om de kickstarter van een motor weg te laten verdient het om gedecoreerd met pek en veren door de stad gedragen te worden.
 
Voorwiel eruit gehaald, nieuw bandje om laten leggen en voorwiel er weer in gedaan...

Oja, en gevloekt op m'n schoonvader die het grappig vond om aan de rem te zitten terwijl het wiel tegen de muur ernaast stond...
Ik zat nog met m'n snufferd het een en ander een beetje schoon te maken, hoor ik wat getik.
i: "Je zit toch niet aan de rem hè?"
h: "Jawel, heel eventjes... Hoezo?"
i: "Nou, dáár staat mijn voorwiel, en dus ook de schijven die TUSSEN de remblokken horen.."
h: "oh....."
i: :(
 
Vandaag heel vaak naar foto's gekeken van mijn motor, daarna weer naar weeronline en als laatste buienradar. Dit zo'n tig keer vandaag. Totdat buienradar vond dat ik wel een stukje mocht rijden. Naar de garage gelopen en de motor gepakt. Het was heeeerlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan