Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorwiel eruit gehaald, nieuw bandje om laten leggen en voorwiel er weer in gedaan...

Oja, en gevloekt op m'n schoonvader die het grappig vond om aan de rem te zitten terwijl het wiel tegen de muur ernaast stond...
Ik zat nog met m'n snufferd het een en ander een beetje schoon te maken, hoor ik wat getik.
i: "Je zit toch niet aan de rem hè?"
h: "Jawel, heel eventjes... Hoezo?"
i: "Nou, dáár staat mijn voorwiel, en dus ook de schijven die TUSSEN de remblokken horen.."
h: "oh....."
i: :(

Met een grote schroevendraaier druk je die zo weer uit elkaar.
Wel fijn zo'n schoonvader. Foutje moet kunnen Hij heeft immers wel zijn best gedaan om je vrouw te maken :+
 
Jawel.. het viel ook wel mee, was inderdaad zó opgelost. Maar op dat heb je toch zoiets van "En bedankt he.."

Heb me ook gewoon netjes ingehouden tegen hem hoor. Je hebt gelijk, zonder hem zou ik nu zonder meissie zitten ;) (M'n vrouw... Laat haar dat maar niet horen *D Ik zelf overigens ook niet hoor O-))
 
Laatst bewerkt:
Nieuw stuur en spiegels gemonteerd, als 't morgen mooi weer wordt ff een echte foto.

En ff een nieuwe Raptor OP inelkaar gefabriceerd :P http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/230904/Cagiva-the-Raptors-Nest-1.html

rap%20nieuw%20stuur.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem de garage uit gereden, en drie uur later weer terug gezet...


Had wat ruimte nodig om aan een GoldWing te sleutelen; wat een megabak is dat..
 
Vandaag er om heen gelopen, gisteren de tussenpot onder de motor wegens vergaande verroesting vervangen door een H-stuk. Tegelijk tot de ontdekking gekomen dat de rechterdemper ook een gat had. Dan als tijdelijk maatregel een reparatie uitgevoerd in afwachting van nieuwe dempers. Is zo'n plaat die je met een schroefklem om de pijp heen trekt.

Holts Flexiwrap demper.
 
Vandaag ff naar de werkplaats van de motorzaak geweest, op de blade zijn er voor stalen remleidingen gemonteerd en zijn de koppelingsplaten nagekeken...

Net ff op de gsx-f van m'n vriendin een remschijf verwisseld.
Damn wat zat die vast zeg, ik moest mijn hulkkrachten gewoon tevoorschijn toveren... :/

Verder stonden ze allebei zoals gewoonlijk flink te blinken... *D
 
Misschien wel een leuk topic, tenslotte zijn wij allemaal apetrots op onze stalen rossen!

Trap ik af, hij was weer toe aan een poetsbeurt! En gisteren andere remleidingen gemonteerd. :) [afbeelding]

Zoveel staal zit er niet aan die van mij :+

En ik heb er helemaal niets aan gedaan vandaag.
Met die regen en hagel van vanmorgen was dat ook niet nodig, hij
is spontaan schoongespoeld.. :X
 
vandaag m' n ketting gespannen.

Vervolgens dacht ik op de snelweg, goh heb ik die achteras wel weer aangedraaid :X
(had hem niet helemaal los gemaakt, maar zo dat ik hem met de stelbouten net kon verstellen)
Meteen de eerste afrit genomen, en daar kwam ik toevallig een wegenwacht tegen die zo vriendelijk was zijn baco even uit te lenen. :}

volgende keer beter opletten dus :$
 
Vrijdag achterwiel gedemonteerd en vandaag een nieuwe Michelin Pilot Road 2 laten monteren bij Sabra in Geldermalsen.
Na de montage ging de zon schijnen en gauw even een 60 km gereden.
 
gestart, gestart en nog een gestart. accu leeg :( . Bougiedop vastgedrukt (hoe kan die nu los gaan?). Startkabels en starten maar :} .
Oh ja schrijfremslot gekocht en weer teruggebracht, pas nie :N
 
Ahhh ondanks eerder bericht dat Suz me in de steek dreigde te laten, startte ze daarna toch als vanouds zonder verdere technische inspanningen *O* !

Daarna dus even m'n nieuwe textiel-pakje (afgelopen motorbeurs gekocht) uitgeprobeerd, rijdt prima! Nu alleen nog even wachten op die oordoppen van audisafe...

Heerlijk weer met wapperende haren door het land scheuren, morgen weer :] !

Fijn weekend!
Maris
 
Vandaag in de stromende regen naar Hardenberg geweest, naar de motormarkt. Was weer erg leuk, berg gereedschap en veel bevestigingsmiddelen gescoord. Maar op een gegeven moment wordt je wel een beetje chagreinig van dat pokkeweer hoor, 140 kilometer regen gehad en 10 kilometer voordat ik thuis ben klaart het op..... Zucht! Maar ja, 's zomers een kerel dan 's winters ook een kerel zegt m'n vader dan altijd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan