Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag eigenlijk net zoals de afgelopen maanden, gestart, gereden en weer op zijn standaard gezet.
en dat wel 2 keer vandaag :)
 
Vandaag maar eens de jaarlijkse grote poetsbeurt gegeven...3,5 uur later pas klaar ermee.
 
vandaag heb ik gereden, brandstof ingegooid, mee genomen naar de dealer voor een nieuw vizier voor mijn nieuwe Shark RSI en later naar andere dealer op de route naar mijn vriendin omdat ik door had dat mijn oude beestje wel wat olie gebruikt.

morgenavond goed wassen en dan donderdag rijden.

Edje
 
Vandaag de valbeugels verwijderd, rem- en koppelingshendel aangepast, linkas vand e versnellingsbak aangepast en wat klein werk gedaan. En testgereden natuurlijk 8-)

img8134.jpg
 
Vandaag de valbeugels verwijderd, rem- en koppelingshendel aangepast, linkas vand e versnellingsbak aangepast en wat klein werk gedaan. En testgereden natuurlijk 8-)

[afbeelding]

Zo wat een mooi beestje is dat zeg is alleen het blok van bmw of het frame ook
 
Gister me ketting schoongemaakt (k#t werk.... :( )en opnieuw in gespoten.

Vandaag ff een stuk gereden en nog ff een klein beetje ingespoten.... *D
 
Vandaag nog niks , heb gisteren dinsdag dus ongeveer 200 km gereden en een beetje olie bijgevuld en het koelstofniveau gecontroleerd , vandaag woensdag dus even mijn andere motor starten want ik heb daar een elektronische ontsteking op gezet en even kijken of die het doet en waarschijnlijk daarna nog even een stukje rijden .
 
Mijn accu had helaas begeven na winterstalling. Na druppelladen was ie even terug en vandaag was ie echt dood dus ik heb maar nieuwe accu gehaald en erin geprikt. Volgende keer beter opletten :(
 
Vanavond alleen gestart omdat ik naar m'n werk moest.
Als ik zo thuis ben (heb nachtdienst) dan ff slapen, en vanmiddag een was/poetsbeurt geven.
Donderdag moet ie voor een beurtje naar Motoport en dan laat ik ook gelijk nieuwe stalen remleidingen monteren...
 
weer gebelt met de garage voor wanneer hij nou eindelijk eens klaar is. Nu al 3 weken weg :(
 
Ik heb vandaag een paar leuke rondjes gereden,
Opvallend was het volgende

Paar koekblikkers extreem oplettend en vriendelijk ten opzichte van mij,
* Ging practisch in de berm rijden toen ik achter iemand reed.
* wachte netjes voor een bloembak (terwijl koekblikker voorrang had)

Ook het tegenovergestelde helaas
* Koekblikker ging midden op de weg rijden, om te voorkomen dat ik in ging halen, (alsof zo'n actie mij tegen zou houden)
Ik haal toch wel in als de situatie dat toelaat.

Ook nog even op motor van mijn meisje gereden
Ze mocht wegens medicatie zelf helaas niet rijden, dus ze heeft zeer attent onze motoren even gepoetst.
 
Gisteren naar de keuring geweest, (2de keer) en na 4,5 maanden zwoegen eindelijk de motor goedgekeurd gekregen!
Er was een foutje gemaakt op het kentekenbewijs.... WAT DAT VOOR MOEITE KOST, dat wil je niet weten :P
Dus vandaag de motor even lekker nagekeken, gepoetst, andere uitlaat er weer op, en nu maar wachten op dat felbegeerde (nederlandse) kentekenbewijsje *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan