Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe bijtertjes voor erop gezet, alles lekker ingevet met kopervet, schoongemaakt waar het ging. Nu nog even de ketting goed zuiver maken. Paking van olieplug vervangen, en wassen/poetsen en we zijn klaar voor de eerste meet/rit as zondag *O*


DSC02161.jpg
 
Net als gisteren wat hang en sluitwerk er aan gehangen.

Nu de dagen wat langer worden en de zon wat vaker schijnt valt de pekelschade wel op.
Volgende pekelperiode de kettingspanners en achterwielbout maar vet houden. Het blijft toch een Italiaantje _O-
 
heb weer een paar krassen op mijn spiegel gemaakt , door de motor weer eens achter het huis te krijgen :( langs de muur op :(
 
Laatst bewerkt:
vandaag weer gereden :]
gewassen, echt alles mooi schoon gemaakt, ook de ketting
en tandwielen, mooi ingesmeerd. oliepeil bijgevuld
en vervolgens in de schuur gezet voor morgen
een toerritje })

Edje
 
Vandaag me cbr1000f weer opogehaald van grote beurt na 36 duizend km hij liep weer als een turboi-viooltje ook weer nieuwe banden..............................................
 
Nieuwe bijtertjes voor erop gezet, alles lekker ingevet met kopervet, schoongemaakt waar het ging. Nu nog even de ketting goed zuiver maken. Paking van olieplug vervangen, en wassen/poetsen en we zijn klaar voor de eerste meet/rit as zondag *O*


[afbeelding]


goed spul dat belray, mijn baas bestelt dat ook, werkt goed hoor.
En ik kraag laatst post uit engeland, bijna dezelfe verpakking, alleen stond er bij mij cp9.11* op, lekkere blokkies hoor, die ferodo`s
 
goed spul dat belray, mijn baas bestelt dat ook, werkt goed hoor.
En ik kraag laatst post uit engeland, bijna dezelfe verpakking, alleen stond er bij mij cp9.11* op, lekkere blokkies hoor, die ferodo`s
belray is idd goed spul.....maar remreiniger.......van de action is ook prima!
 
vandaag de motor ff goed gepoetst.

ketting schoon gemaakt (roeste een beetje door de pekel, maar heb al nieuwe set thuis).

velgen ff van de smurrie ontdaan en zonet ff hem "droog" gereden.

weer power wheely geoefend maar schrok me dit maal het apelazerus.
jankte hem in de 8000 toeren.
gas dicht en er weer vol op.
en terwijl dat ding dus aan de voorkant omhoog komt glij ik een stuk naar achteren omdat ik mijn zadel had ingevet waardoor hij nog hoger kwam.
tot nu toe mijn hoogste wheely, maar ga nu eerst peuk roken, douchen en mijn onderbroek uitwassen ;(
 
Laatst bewerkt:
vandaag de motor ff goed gepoetst.

ketting schoon gemaakt (roeste een beetje door de pekel, maar heb al nieuwe set thuis).

velgen ff van de smurrie ontdaan en zonet ff hem "droog" gereden.

weer power wheely geoefend maar schrok me dit maal het apelazerus.
jankte hem in de 8000 toeren.
gas dicht en er weer vol op.
en terwijl dat ding dus aan de voorkant omhoog komt glij ik een stuk naar achteren omdat ik mijn zadel had ingevet waardoor hij nog hoger kwam.
tot nu toe mijn hoogste wheely, maar ga nu eerst peuk roken, douchen en mijn onderbroek uitwassen ;(
Hahaha!
een grijns op mijn gezicht van oor tot oor, n lekkere climax :9

Ik vandaag weer lekker gereden, gisteravond n dikke A5 achter me aan op de snelweg. die knalde em er op een gegeven moment easy langs.

wel n vette bak :+
 
Wat heb ik vandaag aan de motor gedaan? Uhmmmmmmmmmmm, ik heb hem een behoorlijk pak op zijn flikker gegeven ...... 270 gewelige km's door overijssel ,drenthe & gelderland gereden................. Lang leve de zon!!!
 
Met het lezen van dit topic bedacht dat het nu al bijna meer dan 1.5 jaar is dat ik mijn duc heb en dat ik hem nog steeds niet heb gewassen. Hooguit 1 x de velgen een beetje poetsen en de duc zit onder een behoorlijke vetlaag na 2 winters ingespoten te hebben met vet. Velgen zien er niet uit.

Toch nog door om van een duc een ratbike te maken. Ben meer een rijder dan poetser.
 
Met het lezen van dit topic bedacht dat het nu al bijna meer dan 1.5 jaar is dat ik mijn duc heb en dat ik hem nog steeds niet heb gewassen. Hooguit 1 x de velgen een beetje poetsen en de duc zit onder een behoorlijke vetlaag na 2 winters ingespoten te hebben met vet. Velgen zien er niet uit.

Toch nog door om van een duc een ratbike te maken. Ben meer een rijder dan poetser.


Ik heb mn motor nu een jaar ook ik heb m nog niet gepoetst

rijden is toch veel leuker :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan