*Kawasaki ER-6 Topic*

Eerste echte er6 meeting!!

  • 20 Juni

    Stemmen: 3 18,8%
  • 27 Juni

    Stemmen: 10 62,5%
  • 4 Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • 11 Juli

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevalletje van smaak of je er stickers op wil of niet. Ik vind het wel wat hebben.
full



Volgens mij had ik het hier een keer over "fatsoenlijke" foto's van mijn fiets:

full

full


De rest van de crea bea foto's zijn hier te vinden voor wie er behoefte aan heeft:
klik
 
Vraagje, wie heeft er ervaring met spiegelverlengers voor de ER-6F? Ik kan slecht naar achter kijken. Maar de spiegels moet ik wel naar binnen vouwen om hem in de schuur te kunnen krijgen.
 
Even een vraagje over de uitlaat van een ER6N (mijn vriendin heeft er een): heeft iemand al eens de originele uitlaat onder handen genomen om meer geluid te produceren?

Ben benieuwd...!!

Ik zou het niet doen, je vernachelt je demper ermee en als je dan een keer de ori demper nodig hebt bijv. op een circuitdag, CRT of ander evenement wil gaan volgen waar de ori demper voor nodig is, wat dan?
Of stel voor je hebt ff lekker je ori demper verbouwt en het geluid is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had :?
Daarnaast verstoor je de gasflow van de demper en o.k. als je ruim 150 pk hebt mis die paar pk's niet zo , maar de ER kan al z'n ponnies wel gebruiken, dus liever een paar erbij dan eraf. En reken maar dat je vermogen gaat verliezen door dat gezaag.

En je hebt al een aftermarket demper voor onder de 190 euries (met e-keur) (met MF korting eraf dan) Je kan dan altijd terugvallen op je originele demper.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gereden, wat foto's gemaakt.... laten maken ;) :P

Op de lekdijk vanaf schoonhoven richting utrecht (voorbij) en toen weer terug via de overkant.

1001431g.jpg


1001433ef.jpg


1001436d.jpg


1001440o.jpg


1001441x.jpg


1001442.jpg


1001454c.jpg
 
Mooie foto's Rubs :} ziet er keurig uit die Versys :Y Rijd dat nou heel veel anders dan de ER6 ?

Vooral de wicky op de 2e foto maakt het af natuurlijk ;)

Niet heel veel anders, alleen voor mij wel een stuk relaxter.. Dit komt denk ik toch door mijn lengte, en met de versys is alles net een slagje ruimen en je zit mooi rechtop.

Persoonlijk vind ik het een beetje tussen de naked, supermotard en een tour fiets in zitten. Je hebt toch comfort, maar hij gaat zo makkelijk de bocht door.. Je kunt gewoon gaan hangen of zoals een supermotard alleen de moter afschuinen, alles gaat even makkelijk.

Maar nog steeds stiekem verliefd op de er6, blijft toch mijn eerste moter :)

Oh en van de dealer te horen gekregen dat ze is gekocht door iemand die 1 tot 1,5 uur rijden van mij vandaan woont :( dus dat word nooit meer mijn oude motor spotten ben ik bang.
 
Laatst bewerkt:
Wel heel apart, die achterbrug van die Versys is niet symmetrisch, de kanten zijn verschillend, lijkt net alsof de achterbrug uit twee halve achterbruggen van verschillende motoren is gemaakt :P
 
Vooral de wicky op de 2e foto maakt het af natuurlijk ;)

Niet heel veel anders, alleen voor mij wel een stuk relaxter.. Dit komt denk ik toch door mijn lengte, en met de versys is alles net een slagje ruimen en je zit mooi rechtop.

Persoonlijk vind ik het een beetje tussen de naked, supermotard en een tour fiets in zitten. Je hebt toch comfort, maar hij gaat zo makkelijk de bocht door.. Je kunt gewoon gaan hangen of zoals een supermotard alleen de moter afschuinen, alles gaat even makkelijk.

Maar nog steeds stiekem verliefd op de er6, blijft toch mijn eerste moter :)

Oh en van de dealer te horen gekregen dat ze is gekocht door iemand die 1 tot 1,5 uur rijden van mij vandaan woont :( dus dat word nooit meer mijn oude motor spotten ben ik bang.

Heb er ook al een keer op gezeten en je zit inderdaad erg rechtop. Lijkt me wel een ideale tourfiets. Niet zo lomp groot.

En 1 tot 1,5 uur rijden bij jouw vandaan ? Dan kon hij wel eens deze kant op komen :P
 
Wel heel apart, die achterbrug van die Versys is niet symmetrisch, de kanten zijn verschillend, lijkt net alsof de achterbrug uit twee halve achterbruggen van verschillende motoren is gemaakt :P

Is niet zo apart, meer motoren hebben dat, kijk bijv, maar eens naar een Appie Mille
In veel gevallen doet men dat om bijv. ruimte te maken voor de uitlaatdemper.
 
Is niet zo apart, meer motoren hebben dat, kijk bijv, maar eens naar een Appie Mille
In veel gevallen doet men dat om bijv. ruimte te maken voor de uitlaatdemper.

Ja ok, maar bij deze zijn beide kanten wel heel erg anders :P niet dat er iets mis mee is..
jammer dat ze er geen monozits hebben, dan kon ik het in 1x bestellen :P


Je bedoeld afdekkapjes? of echte monzitjes ?

850321071.jpeg




EDIT: te snel geantwoord, las net dat je de Ermax seatcover al ondekt had

Het ging mij er om dat die cover niet bij die winkel te bestellen was... Die ermax seatcover ga ik waarschijnlijk wel bestellen... :P

Weet iemand misschien waar ze bredere sturen voor de kawa hebben?
 
Ja ok, maar bij deze zijn beide kanten wel heel erg anders :P niet dat er iets mis mee is..Het ging mij er om dat die cover niet bij die winkel te bestellen was... Die ermax seatcover ga ik waarschijnlijk wel bestellen... :P

Weet iemand misschien waar ze bredere sturen voor de kawa hebben?

Ik heb destijds deze op de ER-6f geplaatst:
http://windtrading.it/workO/e/e-212-file-WRP_12.pdf

Ietsje breder, en (vooral) lager dan het origineel :Y
 
Wie gaat er straks het nieuwe topic aanmaken?? bijna pagina 100 namelijk.

Misschien een idee om iedereen zich weer aan te laten melden met een foto zodat de OP wat overzichtelijker word met mensen die nog actief zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan