Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh te lang vasthouden waardoor de punt van de skie leuk over mn been kraste :X
En dat pas doorhebben als je 20 minuten later uit het water komt en je afvraagt waarom er zo'n rode plas om je voeten op die mooie witte boot ligt _O-

:X
Ik ging wel veel neer, maar zo erg gelukkig niet gehad :/
 
@x, laptoppie binnen neem ik aan *D ?

Ik ben net gebeld door 't uitzend bureau, volgende week dinsdag een gesprek *D [me="terror"]gaat op Utrecht CS werken[/me] :')

Toch leuk, heb ik 2 baantjes :Y
 
Ja... au.....

Ook het enige waar hyves bruikbaar voor is eigenlijk... een verjaardags reminder :+
 
Breek je nek niet over de wireless kabels die X getrokken heeft door ze huisie. ;)

_O-
Zie het ook voor me dat hij zo'n katrol kabels over zijn schouder heeft altijd zodat hij met de laptop overal kan gaan zitten :')

mess.jpg


:+
 
He strifer,

Hoe is die Superduke je bevallen afgelopen weekend?
Super. *D

Het gevoel dat ik bij eerder proefritjes wel eens had geproefd is alleen maar meer bevestigd.
Ik heb hem gehuurd om gewoon eens wat langer te ervaren hoe deze rijdt en er zijn me een aantal dingen opgevallen :

De koppelingshendel is toch te zwaar of de handvaten zijn te klein, bij files en veel schakelen ging ik me pols voelen. Het kan ook zijn dat ik ff moet wennen omdat ik net weer opgestapt was. (winter praktisch niet gereden)
Maar als ik een SD zou kopen dan zou ik de hendel ook kunnen vervangen of anders afstellen.

Remmen waren top en daar kun je gewoon zoveel me doseren niet normaal en de feedback is gewoon fijn.

Vering: messcherp, die duke houdt gewoon de lijn die ik wil rijden en je voelt gewoon die motor dat materiaal kan het makkelijk aan. En je gaat ook makkelijker en sneller over de weg.
En dan dat motorblok dat schopt helemaal kont, lekker rauw en dat wil alleen maar aan het gas hangen, was ook een 2006 model dus met de beruchte hakkerigere injectie.
Ik vond het wel meevallen, opzich is hij er wel maar je kunt er prima mee rijden en hij leent zich goed voor een goeie rit.

Zit houding is gewoon erg actief, je gaat niet snel in elkaar hangen en dat heb ik toch snel op de SV of een andere supersport, je moet echt de gang erinhouden wil je niet gaan hangen. Bij de superduke wordt je gewoon goed in je zitje gezet en dat blijf je ook.

Andere nadelen zijn de bagage mogelijkheden en de duo mogelijkheden maar dat zijn nog zaken waar ik over na moet denken.

Voor de rest echt een hele strakke fiets en heeft al een sterke voorkeur.

Ik heb nog een aanbieding gekregen om op de SMT te gaan rijden, die heeft weer andere mogelijkheden.
Moeilijk met zoveel keuzes. :X
 
;)


leuk man. X is weer een stapje moderner geworden :P




[me="Xtra"]gaat zo rijden *O*[/me]
*jaloers*

waarom zijn alle motorzaken vandaag dicht >.<

Morgen maar weer wat zaken bellen over de XJ6N en FZ6N :P Wil er 1 onder de 7000 euro vinden, gaat lukken! :Y :+
 
Super. *D

Het gevoel dat ik bij eerder proefritjes wel eens had geproefd is alleen maar meer bevestigd.
Ik heb hem gehuurd om gewoon eens wat langer te ervaren hoe deze rijdt en er zijn me een aantal dingen opgevallen :

De koppelingshendel is toch te zwaar of de handvaten zijn te klein, bij files en veel schakelen ging ik me pols voelen. Het kan ook zijn dat ik ff moet wennen omdat ik net weer opgestapt was. (winter praktisch niet gereden)
Maar als ik een SD zou kopen dan zou ik de hendel ook kunnen vervangen of anders afstellen.

Remmen waren top en daar kun je gewoon zoveel me doseren niet normaal en de feedback is gewoon fijn.

Vering: messcherp, die duke houdt gewoon de lijn die ik wil rijden en je voelt gewoon die motor dat materiaal kan het makkelijk aan. En je gaat ook makkelijker en sneller over de weg.
En dan dat motorblok dat schopt helemaal kont, lekker rauw en dat wil alleen maar aan het gas hangen, was ook een 2006 model dus met de beruchte hakkerigere injectie.
Ik vond het wel meevallen, opzich is hij er wel maar je kunt er prima mee rijden en hij leent zich goed voor een goeie rit.

Zit houding is gewoon erg actief, je gaat niet snel in elkaar hangen en dat heb ik toch snel op de SV of een andere supersport, je moet echt de gang erinhouden wil je niet gaan hangen. Bij de superduke wordt je gewoon goed in je zitje gezet en dat blijf je ook.

Andere nadelen zijn de bagage mogelijkheden en de duo mogelijkheden maar dat zijn nog zaken waar ik over na moet denken.

Voor de rest echt een hele strakke fiets en heeft al een sterke voorkeur.

Ik heb nog een aanbieding gekregen om op de SMT te gaan rijden, die heeft weer andere mogelijkheden.
Moeilijk met zoveel keuzes. :X

Leuk om te lezen dat je (ook) zo enthousiast ben! :]

Ik begrijp je punt wat betreft bagagemogelijkheden, die zijn niet super.
Maar goed je komt al snel in het genre toermotoren wil dat een beetje voor elkaar zijn. (alhoewel die van je broer kun je natuurlijk ook makkelijk tassen op kwijt)

Als ik naar mezelf kijk is het mij ook gelukt om vorig jaar (en dus ook dit jaar) met een goede tanktas, rugzak en baal achterop gepakt naar de eiffel te gaan.

SMT lijkt me een leuk apparaat en zeker wat beter geschikt om bagage mee te nemen, maar qua motor lijkt ie me wat "suffer" en veel minder spannend en leuk dan een Superduke. (ik zeg dit overigens zonder er ook maar een meter mee gereden te hebben, maar is mijn gevoel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan