Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan alleen 's avonds langs, overdag is ie te druk op de circuits.

Kwam ooit een paar positieve reakties op MF tegen en hem gebeld. Klinkt allemaal wel OK. Wil er effies kijken en wellicht zaken doen.

In jouw geval zou ik idd eerst de originele riser er weer onder zetten voordat je aan je afstelling gaat werken.

Ga rond 18:30 rijden denk ik...


Op zich wel ff leuk om keertje te kijken, maar is wel haasten dan.
Even kijken of ik dat ga redden, hebben morgen wel ff contact dan of hij uberhaupt tijd heeft morgenavond enzo :Y


Haga%20R1%202008.jpg
 
Laatst bewerkt:
edit: heb je die originele riser nog liggen??? Die zit er in 2 minuten weer onder...

Ja heb ik liggen, daarom gaat staat de motor van dinsdagavond tot woensdag bij Ro :Y
Die plaatjes op de remklauwen en de originele riser weer ;)
 
Ja heb ik liggen, daarom gaat staat de motor van dinsdagavond tot woensdag bij Ro :Y
Die plaatjes op de remklauwen en de originele riser weer ;)


Ah! Check...

Dan kunnen we beter later in de week gaan. Ga morgen wel effies bellen.
 
Ah! Check...

Dan kunnen we beter later in de week gaan. Ga morgen wel effies bellen.

Kijk maar wat voor jezelf het beste is, je hoeft met mij niet speciaal rekening te houden anders hoor. Wat jou het beste uitkomt doen.
Laat morgen maar ff weten wat ze zeggen.
 
B|
Ro had pas deze week tijd, dus O-)
Voor jou ook al? Ro heeft het druk: het gaat dus gelukkig goed met hem!!!
Bij mij(n motor) komt er woensdagmorgen (pas) een nieuwe voorband onder. In het midden zit nog een beetje profiel, maar aan de zijkant is het tot de slijtnokken op.
 
Mogguh Gooi *O* *O* *O* , morgen met de motor naar het werk, toch wel 1500 meter denk ik _O- _O- _O-

Voor jou ook al? Ro heeft het druk: het gaat dus gelukkig goed met hem!!!
Bij mij(n motor) komt er woensdagmorgen (pas) een nieuwe voorband onder. In het midden zit nog een beetje profiel, maar aan de zijkant is het tot de slijtnokken op.

Mijne staat er ook woensdag :Y
Nu nog zo regelen dat hij ook in de winter genoeg te doen heeft, ik doe mijn bijdrage dan ook :P
 
goeiemoggel vanuit Limburg *D heb t gehaald, 8u weggereden, geen file. veel motorrijders!:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan