Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Seau, mijn sleepie stond hier om 7:45 :X
lekker hoor -O-


Wel een lekker lange vrije dag nu :}
 
Nog maar 4 daagjes werken en dan :] :]

Vanavond maar de motor even wassen, zodat hij glimmend de Eifel in kan ;)
 
big_01_ben_spies_05.jpg


:}
 
Ik heb echt geen zin om me hierin te verdiepen... iemand van de blauwe kant (ja, net bedacht :+) die hier meer over weet? (denk het niet, maar je weet niet ;))

xenon verboden per 1 mei 2009

Ik ga na al dat geld het toch niet gelijk weer eruit slopen?
Ga eens dood met al die klote wijzigingen :/
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt geen zin om me hierin te verdiepen... iemand van de blauwe kant (ja, net bedacht :+) die hier meer over weet? (denk het niet, maar je weet niet ;))

xenon verboden per 1 mei 2009

Ik ga na al dat geld het toch niet gelijk weer eruit slopen?
Ga eens dood met al die klote wijzigingen :/

Dat zou wel raar zijn als zoiets erdoor komt :/
[me="Michel"]wacht nog maar even dan :P[/me]
 
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd of het nou echt waar is (ik hoor het wel van verschillende kanten, maar kan geen officiële bron vinden (wat ik wel belangrijk vind in zulke gevallen)) dat ze de uitlaat voorschriften in Duitsland hebben versoepeld. M.a.w. niet meer laten staan, maar 25 euro voor geen DB killer erin en 25 euro voor geen E3 keurmerk erin.
 
Lichtarmatuur en type autolamp

Vanaf 1 mei 2009 mogen lichtarmaturen van voertuigen alleen voorzien zijn van het type lamp waarvoor ze zijn goedgekeurd. Zo moet in koplampen met een code HC, HR of HCR een halogeenlamp zitten.

Gasontladingslampen (xenonlampen) horen in armaturen met een code DC, DR of DCR. Gasontladingslampen geven veel meer licht dan halogeenlampen. Om te zorgen dat er geen weggebruikers door worden verblind, is het zeker voor gasontladingslampen van belang dat zij alleen worden gebruikt in speciaal daarvoor bestemde armaturen.

Informatie van de Rijksoverheid | Rijksoverheid.nl

Geen idee of dit ook voor motoren gaat gelden :/

maarre anders komen er toch wel aftermarket koplampunits O-)
 
Je had het toch al? (met Alex toen gedaan?)
Of wil je hem ook in beide lampen?

:N
Enige wat ik gedaan heb is dimlicht (H7) doorgelust naar de groot licht unit. Zodat er altijd 2 lampen branden :Y En groot licht flink naar beneden afgesteld ;)
Ik was toevallig afgelopen weekend nog bezig met een engelse koplamp om te kijken voor dubbel xenon :X
 
Laatst bewerkt:
:N
Enige wat ik gedaan heb is dimlicht (H7) doorgelust naar de groot licht unit. Zodat er altijd 2 lampen branden :Y En groot licht flink naar beneden afgesteld ;)
Ik was toevallig afgelopen weekend nog bezig met een engelse koplamp om te kijken voor dubbel xenon :X

Oh ja :P Dat was het ;)
Ik heb dus in 1 lamp Xenon... en ik heb nog steeds hetzelfde idee als jij had...
Maar anders ook gewoon doorlussen (zonder Xenon heb ik mijn grootlicht dus WEL nodig)
 
Oh ja :P Dat was het ;)
Ik heb dus in 1 lamp Xenon... en ik heb nog steeds hetzelfde idee als jij had...
Maar anders ook gewoon doorlussen (zonder Xenon heb ik mijn grootlicht dus WEL nodig)

Denk dat ik die engelse koplamp nog steeds laat komen, is niet zo duur. En hopelijk kan ik alleen 1 kant vervangen, anders heb je nog steeds 2 verschillende reflectoren links en rechts :/
En anders is het 20 euro weggegooid...ach ;)
 
Denk dat ik die engelse koplamp nog steeds laat komen, is niet zo duur. En hopelijk kan ik alleen 1 kant vervangen, anders heb je nog steeds 2 verschillende reflectoren links en rechts :/
En anders is het 20 euro weggegooid...ach ;)

Bij mij is het iig 2 verschillende losse units :)
Waar ga jij ze bestellen?
 
Bij mij is het iig 2 verschillende losse units :)
Waar ga jij ze bestellen?

ebay, een koplamp gevonden met aan de ene kant schade, andere kant intact. En dat is precies de kant die ik moet hebben. Alleen even kijken of ze los van elkaar kunnen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan